Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00392808/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-12
- 2023/BZP 00402267/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
,,Zakup i montaż instalacji fotowoltaicznej dla Gminnego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Koszęcinie przy ul. Sportowej 1’’
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Koszęcin
1.3.) Oddział zamawiającego: UG Koszęcin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398468
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powstańców 10
1.5.2.) Miejscowość: Koszęcin
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-286
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: 343576100
1.5.8.) Numer faksu: 343576108
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: koszecin@koszecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.koszecin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0221d33a-5162-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
,,Zakup i montaż instalacji fotowoltaicznej dla Gminnego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Koszęcinie przy ul. Sportowej 1’’2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0221d33a-5162-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00454321
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00011926/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Zakup i montaż instalacji fotowoltaicznej dla Gminnego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Koszęcinie przy ul. Sportowej 1
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00392808
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKZ.271.19.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zaprojektowanie i wykonanie instalacji PV o mocy ok.50 kWp, w GOSIR Koszęcin, w Koszęcinie zgodnie z wymaganiami i warunkami określonym w Programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik nr 8 do specyfikacji.
2.3.1. Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje:
a) Opracowanie dokumentacji projektowej- Szczegółowy format dokumentacji projektowej znajduje się w PFU – załącznik nr 8 do SWZ,
b) uzyskanie wymaganych przepisami uzgodnień i pozwoleń,
c) opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,
d) wykonanie prac instalacyjnych i robót budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację,
e) dostawę i montaż oraz uruchomienie urządzeń,
f) oddanie gotowego do użytkowania obiektu wraz z dokumentacją.
2.3.2. Zamówienie będzie realizowane w następujących etapach i terminach:
a) Etap I – Przygotowanie dokumentacji technicznej; zakres dokumentacji :
-Projekt techniczny w zakresie wymaganym przez przepisy prawa budowlanego z uzgodnieniem z rzeczoznawcą do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych pod względem zgodności z wymaganiami ochrony przeciwpożarowej dla celów realizacji robót.
-Dokumentacja powykonawcza z naniesionymi w sposób czytelny wszelkimi zmianami wprowadzonymi w trakcie budowy.
-Instrukcje eksploatacji.
-Kompletna dokumentacja niezbędną do uzyskania przez Zamawiającego podłączenia instalacji do sieci elektroenergetycznej, w tym wniosku zgłoszenia instalacji do OSD oraz zawiadomienia organów Państwowej Straży Pożarnej, o którym mowa w art. 56 ust. 1a ustawy Prawo Budowlane. Zamawiający może upoważnić Wykonawcę do złożenia wniosku do OSD online w jego imieniu.
b) Etap II – Dostawa instalacji PV o mocy ok. 50 kWp wraz z ich montażem w Gminnym Ośrodku Sportu i Rekreacji w Koszęcinie w oparciu o przygotowaną dokumentację projektową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45223200-8 - Roboty konstrukcyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45000000-7 - Roboty budowlane
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 155415,57 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 241080,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 155415,57 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELTECH Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 641-231-82-23
7.3.3) Ulica: Żelazna 6
7.3.4) Miejscowość: Ruda Śląska
7.3.5) Kod pocztowy: 41-709
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 155415,57 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych/ piwnicy wraz z robotami towarzyszącymi budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Miedarach.
- Wykonanie modernizacji systemu sygnalizacji pożarowej w tutejszym Domu.
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
- Wymiana ślizgu zjeżdżalni wodnej wraz z wanną hamowną na Pływalni Pingwin przy ul. Oławskiej 3a w Warszawie (powtórzony)
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 1"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1845R Szebnie - Chrząstówka - Przybówka w km 1+960 - 2+000 wraz z rozbiórką mostu i wykonaniem przepustu w km 1+979 na potoku Szebnianka w miejscowości Chrząstówka
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.