Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00358170/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Ochrona zasobów i kształtowanie krajobrazu wiejskiego w miejscowości Masłowo, Folwark, gmina Rawicz poprzez odnowienie stawu wraz z zagospodarowaniem terenu oraz odnowienie rowów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RAWICZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050729
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 21
1.5.2.) Miejscowość: Rawicz
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-900
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rawicz.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.rawicz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8070361.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ochrona zasobów i kształtowanie krajobrazu wiejskiego w miejscowości Masłowo, Folwark, gmina Rawicz poprzez odnowienie stawu wraz z zagospodarowaniem terenu oraz odnowienie rowów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-45472d8d-3d98-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00453904
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039957/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Ochrona zasobów i kształtowanie krajobrazu wiejskiego w miejscowości Masłowo, Folwark, gmina Rawicz poprzez odnowienie stawu wraz z zagospodarowaniem terenu oraz odnowienie rowów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Niniejsze zamówienie jest w części współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00358170
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ON.2710.6.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamówienie w zakresie CZĘŚCI 1 - odnowa stawu - zbiornika w Masłowie, gm. Rawicz obejmuje następujący zakresrobót:
1) odmulenie i oczyszczenie dna zbiornika wraz z zagospodarowaniem urobku,
2) formowanie i zagęszczenie skarp z gruntu dowiezionego,
3) ubezpieczenie stopy skarpy opaską z kiszki faszynowej o średnicy 20 cm,
4) darniowanie akrp (darnina z rolki) pasem szerokości 1,0 m,
5) plantowanie, humusowanie i obsiew pozostałej powierzchni skarp mieszanką traw,
6) odmulenie rowów szczegółowych w obrębie ewid. Masłowo (działki nr 105/2, 1184, od dł. łącznej 320 mb),
7) inne prac towarzyszące wykonaniu niniejszego zadania.
2. Szczegółowy zakres zamówienia, odpowiednio dla każdej z części, stanowiący opis przedmiotu zamówienia określony
został za pomocą:
1) dokumentacji technicznej wraz z załącznikami – dla części 1,
2) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,
3) przedmiaru robót wraz z kosztorysem zerowym dla poszczególnych części (UWAGA: Rozliczenie ryczałtowe. Zakres prac
do wykonania w ramach poszczególnych części określa załączony przedmiar wraz z kosztorysem zerowym. Przedmiar
robót / kosztorys zerowy dla poszczególnych części ma charakter orientacyjny – stanowi jedynie dokument pomocniczy w
celu ustalenia ceny ofertowej dla danej części. Wykonawca sam dokona oceny ostatecznego zakresu dla każdej części w
oparciu o opis przedmiotu zamówienia i wizję w terenie)
3. Stosownie do art. 95 ust. 1 i 2 oraz art. 438 ustawy Pzp, Zamawiający, dla każdej części, wymaga zatrudnienia przez
Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego rodzaje
podanych niżej czynności związanych z realizacją zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu
pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy:
roboty polegające na wykonaniu robót przygotowawczych, robót ziemnych, robót hydrotechnicznych – dla części 1 i 2.
Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli określono w rozdziale III SWZ i projekcie umowy.
4. Zaleca się, aby Wykonawca przed sporządzeniem oferty dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z terenem objętym
zamówieniem a także zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być
konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi
Wykonawca.
5. Pozostałe wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia zostały określone w rozdziale III
SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
45244000-9 - Wodne roboty budowlane
50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
45233293-9 - Instalowanie mebli ulicznych
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 172794,51 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamówienie w zakresie CZĘŚCI 2 – odnowa rowów w Masłowie i Folwarku, gm. Rawicz polega na odmuleniu rowówszczegółowych w obrębie ewid. Masłowo na działkach o nr 633/5, 633/7 oraz w obrębie ewid. Folwark 86/7, 86/9, 155/3 z
wartsw namułu o długości łącznej 2355 mb wraz z rozplantowaniem urobku.
2. Szczegółowy zakres zamówienia, odpowiednio dla każdej z części, stanowiący opis przedmiotu zamówienia określony
został za pomocą:
1) przekroju rowu przewidziany do odmulenia – dla części 2
2) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,
3) przedmiaru robót wraz z kosztorysem zerowym dla poszczególnych części (UWAGA: Rozliczenie ryczałtowe. Zakres prac
do wykonania w ramach poszczególnych części określa załączony przedmiar wraz z kosztorysem zerowym. Przedmiar
robót / kosztorys zerowy dla poszczególnych części ma charakter orientacyjny – stanowi jedynie dokument pomocniczy w
celu ustalenia ceny ofertowej dla danej części. Wykonawca sam dokona oceny ostatecznego zakresu dla każdej części w
oparciu o opis przedmiotu zamówienia i wizję w terenie)
3. Stosownie do art. 95 ust. 1 i 2 oraz art. 438 ustawy Pzp, Zamawiający, dla każdej części, wymaga zatrudnienia przez
Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego rodzaje
podanych niżej czynności związanych z realizacją zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu
pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy:
roboty polegające na wykonaniu robót przygotowawczych, robót ziemnych, robót hydrotechnicznych – dla części 1 i 2.
Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli określono w rozdziale III SWZ i projekcie umowy. 4. Zaleca się, aby Wykonawca przed sporządzeniem oferty dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z terenem objętym
zamówieniem a także zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być
konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi
Wykonawca.
5. Pozostałe wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia zostały określone w rozdziale III
SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
45244000-9 - Wodne roboty budowlane
50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.5.5.) Wartość części: 105313,74 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 168208,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 121471,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Inżynieryjno – Budowlane Maria Gawrońska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6171264298
7.3.4) Miejscowość: Jaraczewo
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 121471,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-10-18 do 2023-12-028.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58972,03 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99899,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58972,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Inżynieryjno – Budowlane Maria Gawrońska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6171264298
7.3.4) Miejscowość: Jaraczewo
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58972,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-10-10 do 2023-11-098.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z RAWICZA
- Usługi cateringowe na całodobowe żywienie pacjentów Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o.
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych na terenie powiatu rawickiego przy użyciu masy asfaltowej na gorąco oraz emulsją i grysami przy użyciu remontera.
- Remont łaźni pawilonu "B" w Zakładzie Karnym w Rawiczu
więcej: przetargi w Rawiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa systemu monitoringu ppoż. i systemu łączności w KPN - roboty budowlane
- Pokrycie papą termozg. wierz. dachu obiektu SPWZOZMSWiA w Bydgoszczy - Z nr 1, oraz budowa siłowni - dodatkowe źródło energii elektrycznej - baterie fotowoltaiczne, odnawialne źródła energii - Z nr 2
- "Rem. drogi gminnej realiz. w ramach inwest. pn. "Przebudowa nawierzchni drogi publicznej nr 112383D położonej na działce 279/3 obręb Bolków 0002 - ul. Bema" realizowany w dwóch etapach - Etap I i II"
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych/ piwnicy wraz z robotami towarzyszącymi budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Miedarach.
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
- Wymiana ślizgu zjeżdżalni wodnej wraz z wanną hamowną na Pływalni Pingwin przy ul. Oławskiej 3a w Warszawie (powtórzony)
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.