eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rawicz › Ochrona zasobów i kształtowanie krajobrazu wiejskiego w miejscowości Masłowo, Folwark, gmina Rawicz poprzez odnowienie stawu wraz z zagospodarowaniem terenu oraz odnowienie rowów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-10-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Ochrona zasobów i kształtowanie krajobrazu wiejskiego w miejscowości Masłowo, Folwark, gmina Rawicz poprzez odnowienie stawu wraz z zagospodarowaniem terenu oraz odnowienie rowów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RAWICZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050729

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 21

1.5.2.) Miejscowość: Rawicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-900

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rawicz.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.rawicz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/807036

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ochrona zasobów i kształtowanie krajobrazu wiejskiego w miejscowości Masłowo, Folwark, gmina Rawicz poprzez odnowienie stawu wraz z zagospodarowaniem terenu oraz odnowienie rowów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-45472d8d-3d98-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00453904

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039957/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Ochrona zasobów i kształtowanie krajobrazu wiejskiego w miejscowości Masłowo, Folwark, gmina Rawicz poprzez odnowienie stawu wraz z zagospodarowaniem terenu oraz odnowienie rowów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Niniejsze zamówienie jest w części współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00358170

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ON.2710.6.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie w zakresie CZĘŚCI 1 - odnowa stawu - zbiornika w Masłowie, gm. Rawicz obejmuje następujący zakres
robót:
1) odmulenie i oczyszczenie dna zbiornika wraz z zagospodarowaniem urobku,
2) formowanie i zagęszczenie skarp z gruntu dowiezionego,
3) ubezpieczenie stopy skarpy opaską z kiszki faszynowej o średnicy 20 cm,
4) darniowanie akrp (darnina z rolki) pasem szerokości 1,0 m,
5) plantowanie, humusowanie i obsiew pozostałej powierzchni skarp mieszanką traw,
6) odmulenie rowów szczegółowych w obrębie ewid. Masłowo (działki nr 105/2, 1184, od dł. łącznej 320 mb),
7) inne prac towarzyszące wykonaniu niniejszego zadania.
2. Szczegółowy zakres zamówienia, odpowiednio dla każdej z części, stanowiący opis przedmiotu zamówienia określony
został za pomocą:
1) dokumentacji technicznej wraz z załącznikami – dla części 1,
2) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,
3) przedmiaru robót wraz z kosztorysem zerowym dla poszczególnych części (UWAGA: Rozliczenie ryczałtowe. Zakres prac
do wykonania w ramach poszczególnych części określa załączony przedmiar wraz z kosztorysem zerowym. Przedmiar
robót / kosztorys zerowy dla poszczególnych części ma charakter orientacyjny – stanowi jedynie dokument pomocniczy w
celu ustalenia ceny ofertowej dla danej części. Wykonawca sam dokona oceny ostatecznego zakresu dla każdej części w
oparciu o opis przedmiotu zamówienia i wizję w terenie)
3. Stosownie do art. 95 ust. 1 i 2 oraz art. 438 ustawy Pzp, Zamawiający, dla każdej części, wymaga zatrudnienia przez
Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego rodzaje
podanych niżej czynności związanych z realizacją zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu
pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy:
 roboty polegające na wykonaniu robót przygotowawczych, robót ziemnych, robót hydrotechnicznych – dla części 1 i 2.
Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli określono w rozdziale III SWZ i projekcie umowy.
4. Zaleca się, aby Wykonawca przed sporządzeniem oferty dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z terenem objętym
zamówieniem a także zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być
konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi
Wykonawca.
5. Pozostałe wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia zostały określone w rozdziale III
SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów

45244000-9 - Wodne roboty budowlane

50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

45233293-9 - Instalowanie mebli ulicznych

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 172794,51 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie w zakresie CZĘŚCI 2 – odnowa rowów w Masłowie i Folwarku, gm. Rawicz polega na odmuleniu rowów
szczegółowych w obrębie ewid. Masłowo na działkach o nr 633/5, 633/7 oraz w obrębie ewid. Folwark 86/7, 86/9, 155/3 z
wartsw namułu o długości łącznej 2355 mb wraz z rozplantowaniem urobku.
2. Szczegółowy zakres zamówienia, odpowiednio dla każdej z części, stanowiący opis przedmiotu zamówienia określony
został za pomocą:
1) przekroju rowu przewidziany do odmulenia – dla części 2
2) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,
3) przedmiaru robót wraz z kosztorysem zerowym dla poszczególnych części (UWAGA: Rozliczenie ryczałtowe. Zakres prac
do wykonania w ramach poszczególnych części określa załączony przedmiar wraz z kosztorysem zerowym. Przedmiar
robót / kosztorys zerowy dla poszczególnych części ma charakter orientacyjny – stanowi jedynie dokument pomocniczy w
celu ustalenia ceny ofertowej dla danej części. Wykonawca sam dokona oceny ostatecznego zakresu dla każdej części w
oparciu o opis przedmiotu zamówienia i wizję w terenie)
3. Stosownie do art. 95 ust. 1 i 2 oraz art. 438 ustawy Pzp, Zamawiający, dla każdej części, wymaga zatrudnienia przez
Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego rodzaje
podanych niżej czynności związanych z realizacją zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu
pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy:
 roboty polegające na wykonaniu robót przygotowawczych, robót ziemnych, robót hydrotechnicznych – dla części 1 i 2.
Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli określono w rozdziale III SWZ i projekcie umowy. 4. Zaleca się, aby Wykonawca przed sporządzeniem oferty dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z terenem objętym
zamówieniem a także zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być
konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi
Wykonawca.
5. Pozostałe wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia zostały określone w rozdziale III
SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów

45244000-9 - Wodne roboty budowlane

50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.5.5.) Wartość części: 105313,74 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 168208,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 121471,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Inżynieryjno – Budowlane Maria Gawrońska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6171264298

7.3.4) Miejscowość: Jaraczewo

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 121471,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-10-18 do 2023-12-02

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58972,03 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99899,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58972,03 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Inżynieryjno – Budowlane Maria Gawrońska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6171264298

7.3.4) Miejscowość: Jaraczewo

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58972,03 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-10-10 do 2023-11-09

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.