eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dziadowa Kłoda › Modernizacja dróg gminnych na terenie gminy Dziadowa Kłoda z podziałem na 2 zadania



Ogłoszenie z dnia 2023-10-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dróg gminnych na terenie gminy Dziadowa Kłoda z podziałem na 2 zadania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dziadowa Kłoda

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855044

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Oleśnicka 1

1.5.2.) Miejscowość: Dziadowa Kłoda

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-504

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 627869280

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad.gminy@dziadowakloda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dziadowakloda.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://dziadowakloda.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja dróg gminnych na terenie gminy Dziadowa Kłoda z podziałem na 2 zadania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-27c975c8-425d-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00453876

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00022344/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Modernizacja dróg gminnych na terenie gminy Dziadowa Kłoda

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00365956

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UG.271.8.2023.JS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 4151812,07 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja drogi gminnej na odcinku Miłowice- Radzowice o długości 3,25 km. Celem zadania inwestycyjnego jest wykonanie remontu nawierzchni drogi gminnej nr 101788D wraz ze skrzyżowaniem z drogą gminną w miejscowości Miłowice.
Wykonanie remontu drogi obejmuje:
- wprowadzenie czasowej organizacji ruchu na czas remontu,
- wycinkę drzew kolidujących z inwestycją, usunięcie korzeni,
- w miejscach poszerzeń, usuniętych korzeni drzew i na odcinkach bez warstwy podbudowy i warstw bitumicznych wykonanie koryta i i ułożenie warstwy podbudowy z kruszywa wraz z doziarnieniem frezowiną pod wykonanie podbudowy MCE,
- wykonanie na skrzyżowaniu dróg gminnych nr 101788D i 101786D, na ciągu głównym drogi gminnej nr 101788D, na sięgaczu drogi gminnej wewnętrznej i na zjazdach:
• podbudowy z mieszanki MCE wykonywanej na miejscu z doziarnieniem frezowiną,
• warstwy wiążącej AC16W,
• warstwy ścieralnej AC11S
- wykonanie dwustronnych poboczy z kruszywa,
- humusowanie i obsianie trawą terenu do granicy pasa drogowego,
- czyszczenie istniejących przepustów pod drogą w km 2+507 i 2+882
- wprowadzenie stałej organizacji ruchu, w tym montaż nowych barieroporęczy energochłonnych na przepustach,
- opracowanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233140-2 - Roboty drogowe

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 2188963,40 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja dróg gminnych poprzez remont nawierzchni w obrębie ulic Wiśniowej, Okrężnej i Leśnej w miejscowości Stradomia Dolna na łącznym odcinku 3,35 km.
Wykonanie remontu dróg obejmuje:
- wprowadzenie czasowej organizacji ruchu na czas remontu
- wycinkę drzew kolidujących z inwestycją, usunięcie korzeni
- wykonanie w miejscach poszerzeń i nowych zjazdów:
• korytowania
• warstwy kruszywa stabilizowanego cementem
• podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5
• warstwy wiążącej AC16W
• warstwy ścieralnej AC11S
- wykonanie na istniejącej drodze gminnej i na istniejących zjazdach:
• frezowania istniejącej nawierzchni bitumicznej
• warstwy wyrównawczej z kruszywa łamanego 0/31,5
• warstwy wiążącej AC16W
• warstwy ścieralnej AC11S
- wykonanie na obiektach mostowych:
• izolacji
• warstwy ochronnej z asfaltu twardolanego
• warstwy ścieralnej AC11S
• uzupełnienia ubytków istniejącej betonowej płyty pomostowej masami PCC
- wykonanie dwustronnych poboczy z kruszywa
- humusowanie i obsianie trawą terenu do granicy pasa drogowego
- czyszczenie istniejących przepustów pod drogą i pod zjazdami
- wykonanie ścianek czołowych dla wybranych przepustów
- czyszczenie istniejących rowów
- przełożenie istniejących zjazdów do posesji z dostosowanie do krawędzi jezdni po remoncie
- wprowadzenie stałej organizacji ruchu, w tym montaż nowych barieroporęczy energochłonnych na przepustach i obiektach mostowych
- wywiezienie i utylizację materiałów z rozbiórek i korytowania
- opracowanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 1962848,67 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2692424,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4616310,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2692424,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Tak

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ogólnobudowlane Anna Chleboś

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6221088982

7.3.4) Miejscowość: Granowiec

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2692424,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-04-15

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2414303,86 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3498027,66 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2414303,86 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO-PROBUD sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1990121707

7.3.4) Miejscowość: Gogolin

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2414303,86 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-04-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.