eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bolesław › Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych na terenie Gminy Bolesław



Ogłoszenie z dnia 2022-11-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych na terenie Gminy Bolesław

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BOLESŁAW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660855

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 68

1.5.2.) Miejscowość: Bolesław

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-220

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@boleslaw.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.boleslaw.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


jst

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych na terenie Gminy Bolesław

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-220c9602-5509-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00453865

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00097354/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Odiór i zagospodarowanie odpadów w Gminie Bolesław

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00410748/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZ 271.1.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 385000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbieraniu i zagospodarowaniu odpadów komunalnych powstałych i zebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne oraz z domków letniskowych na terenie Gminy Bolesław z sołectw: Bolesław, Kuzie, Pawłów, Kanna, Podlipie, Strojców, Świebodzin, Samocice oraz Tonia i oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych. Zakres zamówienia dotyczy odbioru odpadów komunalnych na terenie gminy Bolesław oraz zagospodarowanie odebranych odpadów, poprzez odzysk lub unieszkodliwienie, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowanie do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, o których mowa w ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz. U. z 2021 poz. 888).


2. Usługa odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych będzie realizowana zgodnie z:
a) Obowiązującymi przepisami prawa, a zwłaszcza:
- Ustawą z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j Dz.U. z 2021r. poz.888),
- Ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j Dz.U. z 2021r. poz. 779 ze zm.),
- Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r.- Prawo ochrony środowiska (t.j Dz.U. z 2020r. poz. 1219 ze zm.),
b) obowiązującym w czasie trwania umowy Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Bolesław oraz każdą Uchwałą Rady Gminy w Bolesławiu dotyczącą systemu gospodarowania odpadami
c) aktualnym Wojewódzkim Planem Gospodarki Odpadami

3. Ogólna charakterystyka Gminy Bolesław
a) Powierzchnia gminy Bolesław wynosi 35,7 km2.
b) Liczba mieszkańców według ilości osób zgłoszonych według deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami na dzień 30.06.2022r. wynosiła 1709 osób.
c) Szacowana liczba nieruchomości wg. złożonych deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami wynosi 632, z których będą odbierane odpady komunalne:

Uwaga: Ilości nieruchomości są orientacyjne. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości punktów odbioru odpadów. Ich ilość w ciągu okresu realizacji zamówienia może ulec zmianie.

4. Ilość/masa poszczególnych rodzajów odpadów odebranych z terenu gminy Bolesław na podstawie sprawozdań składanych za 2021 rok wyniosła:
15 01 01 Papier i tektura 0,68 Mg
15 01 02 Tworzywa sztuczne 28,73 Mg
15 01 07 Szkło 21,72 Mg
16 01 03 Zużyte opony 9,88 Mg
20 01 36 Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne 4,06 Mg
20 02 03 Inne odpady nieulegające biodegradacji 2,00 Mg
20 03 01 Niesegregowane odpady komunalne 296,54 Mg
20 03 07 Odpady wielkogabarytowe 12,70 Mg

Razem 376,31 Mg

Uwaga: Ilość wytworzonych i odebranych z terenu Gminy Bolesław i nie jest zależna od Zamawiającego. Podane wyżej ilości odpadów należy traktować jako orientacyjne i Wykonawcy nie przysługuje prawo dodatkowego wynagrodzenia czy odszkodowania za osiągnięcie innych wielkości

5. Charakterystyka odbieranych odpadów:
5.1 Odpady komunalne niesegregowane (odpady zmieszane)- gromadzone będą w pojemnikach znajdujących się przy posesjach, Wykonawca dostarczy do każdej posesji pojemnik na odpady o pojemności 120l lub dwa pojemniki o pojemności 120 l w przypadku gospodarstw 6 i więcej osobowych.
lub/oraz w czarnych workach (dotyczy nieruchomości tzw. domków letniskowych).
5.1.1 Worki na odpady zmieszane (dla mieszkańców przystępujących do segregacji, na wymianę, w ramach reklamacji) zapewnia Wykonawca,
5.1.2 Worki muszą być w kolorze czarnym, opatrzone nadrukiem jw. oraz dodatkowo musi widnieć adres i dane kontaktowe Wykonawcy
5.1.3 Obowiązkiem Wykonawcy będzie zagospodarowanie odebranych niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych poprzez przekazanie ich do odzysku lub unieszkodliwienia zgodnie z przepisami obowiązującego prawa i zasadą bliskości (art. 20 ustawy o odpadach) oraz przedstawienie Zamawiającemu raz na miesiąc wraz z fakturą za wykonaną usługę dowodów potwierdzających te czynności, tj. karty przekazania odpadów za poprzedni miesiąc wraz informacją nt. instalacji komunalnej do której ww. odpady zostały przekazane.

5.2 Odpady komunalne zbierane selektywnie (odpady segregowane) - odbiór odbywał się będzie w systemie workowym i powinien być prowadzony w taki sposób, aby nie dopuścić do mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odbieranymi od właścicieli nieruchomości oraz selektywnie zebranych odpadów komunalnych różnych rodzajów ze sobą. Dopuszcza się odbiór różnych rodzajów odpadów selektywnych jednym samochodem, jeżeli nie będą mieszać się ze sobą.
5.2.1 Wprowadza się 3 rodzajów worków na odpady segregowane:
a) kolor żółty oznakowane nadrukiem „TWORZYWA SZTUCZNE” przeznaczony na
odpady z tworzyw sztucznych oraz odpady wielomateriałowe, oraz metale.
b) kolor niebieski oznakowane nadrukiem „PAPIER" przeznaczony na papier, makulaturę i tekturę,
c) kolor zielony oznakowane nadrukiem „SZKŁO” przeznaczony na szkło bezbarwne i kolorowe, opakowania szklane,
5.2.2 Worki do selektywnej zbiórki odpadów (dla mieszkańców przystępujących do systemu,
na wymianę, w ramach reklamacji) zapewnia Wykonawca,
5.2.3 Worki muszą być w odpowiednim kolorze, opatrzone nadrukiem jw. oraz dodatkowo musi widnieć adres i dane kontaktowe Wykonawcy
5.2.4 Obowiązkiem Wykonawcy będzie zagospodarowanie selektywnie zebranych odpadów poprzez przekazanie ich do odzysku zgodnie z przepisami obowiązującego prawa i zasadą bliskości (art. 20 ustawy o odpadach) oraz przedstawienie Zamawiającemu raz
w miesiącu wraz z fakturą za wykonaną usługę dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów za poprzedni miesiąc wraz informacją nt.
instalacji do której ww. odpady zostały przekazane.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 369173,27 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 427112 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 369173,27 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Conteko Sp z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 87333003530

7.3.3) Ulica: ul. Woleńska 15

7.3.4) Miejscowość: Radłów

7.3.5) Kod pocztowy: 33-130

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 369173,27 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.