eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pasłęk › Budowa skatepark w Pasłęku - czwarte postępowanie



Ogłoszenie z dnia 2023-10-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa skatepark w Pasłęku - czwarte postępowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD MIEJSKI W PASŁĘKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000524447

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. św. Wojciecha 5

1.5.2.) Miejscowość: Pasłęk

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-400

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 552482001

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: paslek@paslek

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: paslek.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa skatepark w Pasłęku - czwarte postępowanie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7bc904f4-6e73-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00452838

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00024121/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Budowa skatepark w Pasłęku

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia.paslek.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.paslek.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Określono w regulaminie korzystania z
platformy ZETO PZP oraz instrukcji obsługi systemu PZP ZETO przeznaczonej dla Wykonawcy po likiem
https://zamowienia.paslek.pl/#/help

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określono w § XXII SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Określono w § XXII SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BGK.271.20.2023.ŁZ

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana – polegająca na budowie obiektu do uprawiania sportów ekstremalnych takich jak: jazda na deskorolce, łyżworolkach, wrotkach, hulajnodze a także jazdy na rowerach bmx. Planowane roboty budowlane prowadzone będą na działce nr 535 w części stadionu miejskiego, w obrębie istniejącej strefy zieleni, zlokalizowanej pomiędzy głównym boiskiem a ulicą Sprzymierzonych w Pasłęku. Wykonawca winien skalkulować dodatkowo usunięcie drzew objętych zezwoleniem znak:OŚROL.6131.29.2023.JB z dnia 28.04.2023r. oraz dokonanie nasadzeń zastępczych w ilości 20 szt. zgodnie z wymienioną decyzją. Zadanie dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Edycja 3PGR na podstawie Promesy wstępnej NR Edycja3PGR/2021/569/PolskiLad z dnia 30.01.2023r.. Szczegółowy opis wymaganych robót określa dokumentacja budowlana wymieniona w § XXIII SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

44212000-9 - Wyroby konstrukcyjne i części, z wyjątkiem budynków z gotowych elementów

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-07-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie i wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) Cena oferty– 60%
2) Okres wydłużenia rękojmi– 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres wydłużenia rękojmi

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa: TAK/ NIE*
a) w zakresie spełnienia warunku wymagane jest wykazanie, iż wykonawca posiada zdolność kredytową lub środki finansowe w wysokości co najmniej 1 000 000,00 zł.
2. Zdolność techniczna lub zawodowa:
a) w zakresie spełnienia warunku wymagane jest wykazanie się przez Wykonawcę wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: jednego zadania polegającego na budowie, przebudowie lub remoncie obiektu budowlanego / placu o powierzchni min. 300 m2 o nawierzchni, kamiennej lub betonowej wraz z infrastrukturą techniczną- sieci teletechniczne i elektryczne, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są poświadczenie bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane,
b) wymagane jest dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia budowlane pozwalające na pełnienie samodzielnych funkcji technicznych (zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane) w specjalności:
• konstrukcyjno – budowlanej, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy oraz:
• kierownika robót branżowych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; telekomunikacyjnych,
c) wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, to znaczy zatrudnia co najmniej 5 pracowników, rozumiane jako przeciętna roczna liczba zatrudnionych pracowników z okresu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za ten okres.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w § VII ust. 1 SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W niniejszym postępowaniu Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia:
1. informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem, w zakresie spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w § VIII ust. 2 pkt 3 SWZ;
2. wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty, w zakresie spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w § VIII ust. 2 pkt 4 lit a SWZ;
3. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, w zakresie spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w § VIII ust. 2 pkt 4 lit b SWZ;
4. oświadczenia na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy oraz liczebności kadry kierowniczej w ostatnich 3 latach, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w zakresie spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w § VIII ust. 2 pkt 4 lit c SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zgodnie z SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany:
1) stawki podatku od towarów i usług,
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym, wynagrodzeniu za pracę,
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
4) zmiany technologii realizacji robót, braku dostępu materiałów lub wystąpienia innej przyczyny powodującej, że realizacja robót niesie za sobą wykonania robót dodatkowych,
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, a Wykonawca nie mógł przewidzieć wzrostu niniejszych kosztów przed dniem składania ofert.
5) zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia:
a) zmiany wysokości cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia, rozumie się przez to zarówno wzrost cen lub kosztów, jak i ich obniżenie. Podstawą do waloryzacji wynagrodzenia będzie zmiana wskaźnika cen produkcji budowlano-montażowej z sześciu ostatnich miesięcy licząc, od dnia podpisania umowy, publikowanego przez Główny Urząd Statystyczny,
b) stronom przysługuje uprawnienie do żądania zmiany wynagrodzenia zgodnie z art. 439 ustawy PZP oraz postanowieniami niniejszej umowy gdy wskaźnik, o którym mowa w lit. a przekroczy poziom 10%,
c) za początkowy termin ustalenia zmiany ceny oraz wynagrodzenia Wykonawcy uznaje się dzień zawarcia umowy,
d) zmiana wynagrodzenia będzie dotyczyć wynagrodzenia za roboty budowlane lub usługi jeszcze niewykonane,
e) w celu wyliczenia zwaloryzowanego wynagrodzenia wykonawcy należy pomnożyć wynagrodzenie brutto, wskazane w § 6 ust. 1 umowy przez aktualny (na dzień złożenia wniosku o zmianę wynagrodzenia) wskaźnik ceny produkcji budowlano–montażowej określony w lit. a oraz uwzględnić wzrost lub obniżenie wynagrodzenia jedynie do robot budowlanych lub usług jeszcze niewykonanych, o których mowa w lit. d,
f) każda ze stron umowy w terminie nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy od dnia uznanego za początkowy termin ustalenia zmiany i nie później niż przed terminem zakończenia robót budowlanych, o którym mowa w § 5 umowy, może zwrócić się do drugiej strony o zmianę wynagrodzenia z uwagi na wyżej wymienione okoliczności, nie więcej jednak niż raz w okresie obowiązywania umowy
g) maksymalna wartość waloryzacji wynagrodzenia nie może przekroczyć 10% wartości wynagrodzenia brutto określonego w § 6 ust. 1 umowy z dnia jej zawarcia,
h) Wykonawca ma obowiązek zmiany wynagrodzenia należnego podwykonawcom, jeżeli Wykonawcy zmieniono wartość wynagrodzenia, w związku ze zmianami cen i kosztów realizacji zamówienia.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian dotyczących terminu realizacji zamówienia w przypadku:
1) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie prac,
2) zmiany technologii realizacji robót, braku dostępu materiałów lub wystąpienia innej przyczyny powodującej, że realizacja robót w dotychczas ustalonym terminie jest niemożliwa,

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-03 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.paslek.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-03 08:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-02

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.