eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaworzyna Śląska › Remonty dróg gminnych w miejscowości Jaworzyna Śląska i Pasieczna

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-10-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty dróg gminnych w miejscowości Jaworzyna Śląska i Pasieczna

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JAWORZYNA ŚLĄSKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718350

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Powstańców 3

1.5.2.) Miejscowość: Jaworzyna Śląska

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-140

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@jaworzyna.net

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.jaworzyna.net/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remonty dróg gminnych w miejscowości Jaworzyna Śląska i Pasieczna

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d028f67-5796-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00451457

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00405637

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IGK.271.12.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 968282,51 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 1 – Remont drogi gminnej nr 111240D ul. Towarowa w Jaworzynie Śląskiej
1. Przedmiot zamówienia obejmuje remont gminnej drogi Nr 111240D ul. Towarowa w Jaworzynie Śląskiej i Nr 111212D na działkach ewidencyjnych nr 557; 632; 633; 637; 642; 643; 656; 631; 673/1 obręb 0001 Jaworzyna Śląska, Gmina Jaworzyna Śląska. Remontowana droga obecnie posiada jezdnię o nawierzchni utwardzonej asfaltowej.
2. Zakres niniejszego zamówienia w części 1 polega na remoncie drogi jn.:
1) Droga gminna nr 1112240D ul. Towarowa w Jaworzynie Śląskiej gmina Jaworzyna Śląska w dwóch odcinkach kolejno od km 0+005,20 do km 0+297,28 i od km 0+000 do 0+140,66 km od 0+015,56 do km 0+094,63. Długość łączna remontowanej drogi – 432,74 m.
- Klasa drogi: D (dojazdowa);
- Kategoria drogi: droga gminna publiczna;
- Droga: jednojezdniowa, dwukierunkowa;
- Przekrój poprzeczny: drogowy, półpubliczny, uliczny , jednostronny, daszkowy;
- Szerokość jezdni: śr. 6,77-5,04m;
- Nawierzchnia jezdni: asfaltowa;
- Pobocza: tłuczniowe szerokość ok. 0,75 m
2) W ramach planowanych do wykonania prac należy między innymi:
- rozebranie krawężników betonowych,
- rozebranie ław pod krawężnikami,
- mechaniczne rozebranie nawierzchni mineralno bitumicznych,
- wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno- bitumicznych, wiążąca, ścieralna,
- wykonanie krawężników na ławie betonowej,
- wymiana wpustów deszczowych,
- regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych, włazów kanałowych zaworów wodociągowych i gazowych.
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został w dokumentacji technicznej oraz pomocniczo przedmiarach, które stanowią integralną cześć SWZ.
4. W przypadku, gdy dane określone w projekcie budowlanym i wykonawczym są rozbieżne z zapisami przedmiaru robót za obowiązujące należy w pierwszej kolejności przyjąć dane określone w dokumentacji projektowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

4.5.5.) Wartość części: 537690,20 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 2 – Remont drogi gminnej nr 111212D i drogi 111202D na odcinku Pasieczna - Jaworzyna Śląska
1. Przedmiot zamówienia obejmuje remont gminnej drogi Nr 111202D i Nr 111212D, dz. nr 276; 206 obręb 0007 Pasieczna, Gmina Jaworzyna Śląska. Remontowana droga posiada jezdnię o nawierzchni utwardzonej asfaltowej.
2. Zamierzenie budowlane w zakresie niniejszego zamówienia polega na remoncie drogi jn.:
1) Droga gminna nr 111202D w m Pasieczna gminna Jaworzyna Śląska w km od 0+015,56 do km 0+094,63. Długość odcinka – 79,07 m
- Klasa drogi: D (dojazdowa);
- Kategoria drogi: droga gminna publiczna;
- Droga: jednojezdniowa, dwukierunkowa;
- Przekrój poprzeczny: drogowy, półpubliczny, uliczny , jednostronny, daszkowy;
- Szerokość jezdni: śr. 5,31-3,51 m;
- Nawierzchnia jezdni: asfaltowa;
- Pobocza: tłuczniowe szerokość ok. 0,75 m
2) Droga gminna nr 111212D w m Pasieczna gminna Jaworzyna Śląska w dwóch odcinkach kolejno od km 0+568,50do km 0+817,46. Długość odcinka –248,96 m i od km 0+03,52 do 0+128,74. Długość odcinka – 125,22 m
- Klasa drogi: D (dojazdowa);
- Kategoria drogi: droga gminna publiczna;
- Droga: jednojezdniowa, dwukierunkowa;
- Przekrój poprzeczny: drogowy, półpubliczny, uliczny , jednostronny, daszkowy;
- Szerokość jezdni: śr. 6,13-3,46 m;
- Nawierzchnia jezdni: asfaltowa;
- Pobocza: tłuczniowe szerokość ok. 0,75 m
3) W ramach planowanych do wykonania prac należy wykonać między innymi:
- rozebranie krawężników betonowych,
- rozebranie ław pod krawężnikami,
- mechaniczne rozebranie nawierzchni mineralno bitumicznych,
- wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno- bitumicznych, wiążąca, ścieralna,
- wykonanie krawężników na ławie betonowej,
- wymianę wpustów deszczowych,
- regulację pionową studzienek dla urządzeń podziemnych, włazów kanałowych zaworów wodociągowych i gazowych
- po wymianie krawężnika najazdowego powierzchnię zjazdów wykonanych z lokalnie występujących materiałów należy przełożyć, dotyczy zjazdów z kostki betonowej, granitowej oraz innych elementów które można ponownie wykorzystać, istniejące zjazdy o nawierzchni asfaltowej należy wykonać ponownie .
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został w dokumentacji technicznej oraz pomocniczo w przedmiarach, które stanowią integralną cześć SWZ.
4. W przypadku, gdy dane określone w projekcie budowlanym i wykonawczym są rozbieżne z zapisami przedmiaru robót za obowiązujące należy w pierwszej kolejności przyjąć dane określone w dokumentacji projektowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

4.5.5.) Wartość części: 430592,31 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 459582,49 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 459582,49 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 459582,49 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Świdnickie Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 884-229-93-57

7.3.3) Ulica: Częstochowska 12

7.3.4) Miejscowość: Świdnica

7.3.5) Kod pocztowy: 58-100

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 459582,49 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 523064,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 523064,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 523064,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Świdnickie Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 884-229-93-57

7.3.3) Ulica: Częstochowska 12

7.3.4) Miejscowość: Świdnica

7.3.5) Kod pocztowy: 58-100

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 523064,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.