eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żywiec › Podniesienie jakości bazy danych EGiB dla wybranych obrębów ewidencyjnych powiatu żywieckiego poprzez opracowanie numerycznej obiektowej mapy ewidencyjnej ...

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Podniesienie jakości bazy danych EGiB dla wybranych obrębów ewidencyjnych powiatu żywieckiego poprzez opracowanie numerycznej obiektowej mapy ewidencyjnej ...

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Żywiecki

1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Żywcu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181729

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krasińskiego 13

1.5.2.) Miejscowość: Żywiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 033/860-50-00

1.5.8.) Numer faksu: 033/860-50-83

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zywiec.powiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zywiec.powiat.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/; https://bip-pzzywiec.finn.pl/na-podstawie-ustawy-pzp

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Podniesienie jakości bazy danych EGiB dla wybranych obrębów ewidencyjnych powiatu żywieckiego poprzez opracowanie numerycznej obiektowej mapy ewidencyjnej ...

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7c65984-44a4-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00451125

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00041146/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Podniesienie jakości bazy danych EGiB dla wybranych obrębów ewidencyjnych powiatu żywieckiego poprzez opracowanie numerycznej obiektowej mapy ewidencyjnej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00379049/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZP.272.36.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 674796,75 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia będzie wykonanie przez Wykonawcę opracowania mającego na celu podniesienie jakości danych ewidencji gruntów i budynków poprzez opracowanie numerycznej obiektowej mapy ewidencyjnej dla obrębów: Czernichów, Międzybrodzie Żywieckie, Międzybrodzie Kobiernickie, Międzybrodzie Lipnickie, Szare, Cięcina, Mutne, Krzyżówki, Przyborów, Sól, Jeleśnia, Rycerka Górna w powiecie żywieckim, stanowiących obszar opracowania niniejszego zamówienia.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących prac:
1) digitalizację i opracowanie analogowych materiałów PZGiK;
2) opracowanie numerycznej wektorowej mapy ewidencyjnej;
3) wykonanie ustaleń przebiegu granic działek ewidencyjnych;
4) przygotowanie dokumentów uzasadniających wprowadzenie zmian do części opisowej bazy EGiB;
5) wykonanie działań harmonizujących;
6) wprowadzenie wyników prac do BDPZGiK.
3. Szczegółowy zakres i wymagania techniczne wykonania przedmiotu zamówienia określają: Warunki techniczne (stanowiące opis przedmiotu zamówienia) – Załącznik nr 5 do SWZ, oraz Projekt umowy stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.
4. Zamawiający nie wskazuje czynności w zakresie realizacji zamówienia, które będą wykonywane przez osoby zatrudniane przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę.
5. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji jakości i rękojmi za przedmiot zamówienia wynosi 24 miesięcy, z zastrzeżeniem, że Wykonawca może wskazać okres dłuższy, zgodnie z treścią Formularza ofertowego – załącznik Nr 1 do SWZ. W przypadku gdy Wykonawca nie zadeklaruje żadnego okresu gwarancji jakości i rękojmi, bądź też zaznaczy więcej niż jeden okres gwarancji jakości i rękojmi – Zamawiający przyjmie najkrótszy wymagany okres gwarancji jakości i rękojmi wynoszący 24 miesiące.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71300000-1 - Usługi inżynieryjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71354000-4 - Usługi sporządzania map

71354300-7 - Usługi badań katastralnych

71354100-5 - Usługi odwzorowania cyfrowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 3) ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.

W niniejszym postępowaniu zostały złożone trzy oferty. Oferta Nr 3 została odrzucona. Spośród pozostałych ofert oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Ponadto, Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

Z tego względu, Zamawiający zobowiązany był unieważnić przedmiotowe postępowanie, na podstawie art. 255 pkt 3) w zw. z art. 266 ustawy pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.