eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Naprawa dachu w Liceum Ogólnokształcącym nr XV Aleja Dygasińskiego 15 w Krakowie



Ogłoszenie z dnia 2023-10-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Naprawa dachu w Liceum Ogólnokształcącym nr XV Aleja Dygasińskiego 15 w Krakowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: XV Liceum Ogólnokształcące

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000719406

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Dygasińskiego 15

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-820

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lo15@mjo.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.xvlo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a88a557d-4d4e-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Naprawa dachu w Liceum Ogólnokształcącym nr XV Aleja Dygasińskiego 15 w Krakowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a88a557d-4d4e-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00451061

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00096461/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Remont dachu w Liceum Ogólnokształcącym nr 15 w Krakowie, al. Dygasińskiego 15.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00387503

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: XVLO/ZP/4/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 60973,10 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Wykonanie naprawy pokrycia dachowego w wybranym budynku oświatowym w Krakowie w ramach zadania :„Remont dachu w Liceum Ogólnokształcącym nr XV Aleja Dygasińskiego 15 w Krakowie”, zakres prac obejmuje w szczególności:
▪ Zabezpieczenie lub zdemontowanie oraz ponowne zainstalowanie po zakończeniu prac istniejącej instalacji odgromowej dachu,
▪Rozbiórkę pokrycia z papy, dach betonowy, 1 warstwa wraz z wywozem i utylizacją,
▪Przygotowanie podłoża, skucie nierówności i oczyszczenie podłoża,
▪Krycie dachów papą termozgrzewalną, podłoże betonowe,
▪Drobne naprawy pokrycia z papy, umocowanie pokrycia i zakitowanie,
▪Czyszczenie powierzchni wysokociśnieniowe - usunięcie zanieczyszczeń organicznych,
▪Pokrycie dachów papą termozgrzewalną, 1 warstwa papy z zagruntowaniem podłoża,
▪Wymianę wyłazu dachowego wraz z obróbkami blacharskimi,
▪Naprawa rynien, oczyszczenie i umocowanie oraz malowanie rynien
▪Posprzątanie po wykonanych prac
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie realizacji i odbioru robót określają w szczególności:
1)Rozdział II SWZ
2)Załącznik nr 2- Przedmiar
3)Załącznik nr 3- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych ( dalej STWiORB),
4)Załącznik nr 4 – Wzór umowy
5)Obowiązujące przepisy prawa w zakresie odnoszącym się do przedmiotu zamówienia (w szczególności przepisy prawa budowlanego)
W przypadku rozbieżności pomiędzy zapisami STWiORB a treścią wzoru umowy, jako obowiązujące należy przyjąć zapisy wzoru umowy.
2.Wszelkie roboty wykonywane przez Wykonawcę winne być zrealizowane zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego, obowiązującymi normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż., z poszanowaniem mienia Zamawiającego, środowiska oraz zgodnie z zaleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72997,81 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 191132,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72997,81 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo-Handlowa „NOWIX” Mariusz Nowak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 944-153-01-86

7.3.3) Ulica: ul. H. Sienkiewicza 7

7.3.4) Miejscowość: Alwernia

7.3.5) Kod pocztowy: 32-566

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77785,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.