Ogłoszenie z dnia 2023-10-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00435073/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg administrowanych przez Gminę Miedźna w sezonie zimowym 2023-2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEDŹNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258291
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wiejska 131
1.5.2.) Miejscowość: Miedźna
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-227
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.7.) Numer telefonu: 322116160
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@miedzna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miedzna.logintrade.net/zapytania_email,142652,f2154c75cf45a2d39f071ce9f1b4bc9f.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg administrowanych przez Gminę Miedźna w sezonie zimowym 2023-20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-426ece74-66ac-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00450320
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00009829/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Zimowe utrzymanie dróg administrowanych przez Gminę Miedźna w sezonie zimowym 2023 – 2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00435073
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.3.14.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 241000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Zimowe utrzymanie dróg administrowanych przez Gminę Miedźna w sezonie zimowym 2023-2024.
2. Zakres usługi (ilości) podanych w załącznik nr 1a do SWZ został określony na podstawie przewidywanych potrzeb w okresie trwania umowy. Ilości te mają charakter orientacyjny i posłużą do ustalenia ceny ofertowej, a w przypadku oferty najkorzystniejszej do określenia orientacyjnej wartości umowy. Rzeczywista ilość usług zleconych do wykonania uzależniona będzie od bieżących potrzeb oraz od posiadanych środków finansowych. Stąd też rzeczywista ilość wykonanych usług może się różnić od ilości podanych w załączniku nr 1a do SWZ. Jakakolwiek różnica pomiędzy rzeczywistą ilością wykonanych usług, a ilością podaną w formularzu cenowym nie będzie podstawą do zmiany cen jednostkowych.
3. Wszystkie usługi składające się na realizację przedmiotu zamówienia zostały szczegółowo zawarte w Specyfikacji technicznej – załącznik nr 5 do SWZ.
4. Utrzymanie zimowe dróg administrowanych przez Gminę Miedźna obejmuje drogi wymienione w Wykazie dróg - załącznik nr 6 do SWZ.
5. Wszystkie materiały przeznaczone wykonanie usługi powinny posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do stosowania (deklaracje, atesty i aprobaty). Na żądanie Zamawiającego powyższe dokumenty Wykonawca powinien przedłożyć Zamawiającemu w trakcie realizacji zamówienia.
6. Sposób realizacji zamówienia został zawarty w Projektowanych postanowieniach umownych – załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania:Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt 1) ustawy Pzp, który stanowi, że: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
W wyznaczonym terminie składania ofert, tj. do dnia 18.10.2023 r. do godziny 10:00,00 nie została złożona żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKACH I WOKÓŁ BUDYNKÓW SĄDU APELACYJNEGO W SZCZECINIE
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim
- Utrzymanie czystości i zimowe utrzymanie ulic administrowanych przez Powiat Pyrzycki w okresie od 01.06.2024 do 31.03.2025 na terenie miasta Pyrzyce
- "Bieżące utrzymanie dróg na terenie Nadleśnictwa Orneta w 2024 roku"
- USŁUGI UTRZYMANIA STANU SANITARNO - PORZĄDKOWEGO NIERUCHOMOŚCI WRAZ Z TERENAMI PRZYNALEŻNYMI NA NIERUCHOMOŚCIACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ŁÓDZKIE NIERUCHOMOŚCI SP. Z O.O.
- Świadczenie usługi sprzątania powierzchni wewnętrznych budynków oraz terenów zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy - 2 części
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.