Ogłoszenie z dnia 2023-10-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00318142/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-20
- 2023/BZP 00329580/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu kolarskiego niezbędnego do realizacji zadania publicznego pn.: „Kolarskie Ośrodki Szkolenia Sportowego”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT SPORTU - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000786093
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Trylogii 2/16
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-982
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 225699900
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@insp.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.insp.waw.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/insp_waw1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Naukowo - badawcza
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu kolarskiego niezbędnego do realizacji zadania publicznego pn.: „Kolarskie Ośrodki Szkolenia Sportowego”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5221615-26e2-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00449857
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00318142
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OOP.26.8.2023.MC
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 208658,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa sprzętu kolarskiego w postaci dętek, opon, szytek, kół. Szczegółowe określenieprzedmiotu zamówienia, jego zakres ilościowy i opis
techniczny określono w ,,Opisie Przedmiotu Zamówienia”, który stanowi Załącznik nr 1 do SWZ - Część I zamówienia.
Przedmiot zamówienia będzie dostarczony, rozładowany i wniesiony przez Wykonawcę do magazynów zlokalizowanych w
jednym lub kilku miejscach z 6 punktów w następujących
miastach:
1) Katowice;
2) Łódź;
3) Kraków;
4) Toruń;
5) Kalisz;
6) Sopot.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34432000-4 - Części i akcesoria do rowerów
4.5.5.) Wartość części: 134032,23 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa sprzętu kolarskiego w postaci kaset, tarcz hamulcowych, klocków, korb, łańcuchów, pedałów, przerzutek, suportów, tarcz i pająków, kierownic, siedzeń, klamkomanetek, piast i owijek. Szczegółowe określenieprzedmiotu zamówienia, jego zakres ilościowy i opis
techniczny określono w ,,Opisie Przedmiotu Zamówienia”, który stanowi Załącznik nr 1 do SWZ - Część II zamówienia.
Przedmiot zamówienia będzie dostarczony, rozładowany i wniesiony przez Wykonawcę do magazynów zlokalizowanych w
jednym lub kilku miejscach z 6 punktów w następujących
miastach:
1) Katowice;
2) Łódź;
3) Kraków;
4) Toruń;
5) Kalisz;
6) Sopot.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34432000-4 - Części i akcesoria do rowerów
4.5.5.) Wartość części: 97978,12 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa sprzętu kolarskiego w postaci liczników, urządzeń GPS, baterii Szczegółowe określenieprzedmiotu zamówienia, jego zakres ilościowy i opis
techniczny określono w ,,Opisie Przedmiotu Zamówienia”, który stanowi Załącznik nr 1 do SWZ - Część III zamówienia.
Przedmiot zamówienia będzie dostarczony, rozładowany i wniesiony przez Wykonawcę do magazynów zlokalizowanych w
jednym lub kilku miejscach z 6 punktów w następujących
miastach:
1) Katowice;
2) Łódź;
3) Kraków;
4) Toruń;
5) Kalisz;
6) Sopot.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34432000-4 - Części i akcesoria do rowerów
4.5.5.) Wartość części: 17939,97 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa sprzętu kolarskiego w postaci liczników, urządzeń GPS, baterii Szczegółowe określenieprzedmiotu zamówienia, jego zakres ilościowy i opis
techniczny określono w ,,Opisie Przedmiotu Zamówienia”, który stanowi Załącznik nr 1 do SWZ - Część IV zamówienia.
Przedmiot zamówienia będzie dostarczony, rozładowany i wniesiony przez Wykonawcę do magazynów zlokalizowanych w jednym lub kilku miejscach z 6 punktów w następujących miastach:
1) Katowice;
2) Łódź;
3) Kraków;
4) Toruń;
5) Kalisz;
6) Sopot.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34432000-4 - Części i akcesoria do rowerów
4.5.5.) Wartość części: 6700,01 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 134032,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 172621,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 134032,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo - Usługowa "PORĘBA" Elżbieta Anna Poręba
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9441340741
7.3.3) Ulica: ul. Kłuszyńska 13
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-499
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "PORĘBA" ELŻBIETA ANNA PORĘBA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "PORĘBA" ELŻBIETA ANNA PORĘBA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 134032,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97978,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 101812,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97978,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo - Usługowa "PORĘBA" Elżbieta Anna Poręba
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9441340741
7.3.3) Ulica: ul. Kłuszyńska 13
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-499
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "PORĘBA" ELŻBIETA ANNA PORĘBA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "PORĘBA" ELŻBIETA ANNA PORĘBA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97978,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17939,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20807,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17939,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo - Usługowa "PORĘBA" Elżbieta Anna Poręba
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9441340741
7.3.3) Ulica: ul. Kłuszyńska 13
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-499
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "PORĘBA" ELŻBIETA ANNA PORĘBA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "PORĘBA" ELŻBIETA ANNA PORĘBA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17939,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6700,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8874,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6700,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo - Usługowa "PORĘBA" Elżbieta Anna Poręba
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9441340741
7.3.3) Ulica: ul. Kłuszyńska 13
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-499
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "PORĘBA" ELŻBIETA ANNA PORĘBA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "PORĘBA" ELŻBIETA ANNA PORĘBA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6700,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ZP/CZD/071/24 Dostawa materiałów opatrunkowych oraz folii operacyjnych - 19 pakietów.
- Rezerwacja i zakup usług hotelarskich w kraju
- Dostawa mikroskopów specjalistycznych w podziale na pakiety, znak sprawy: AEZ/S-067/2024
- Realizacja w latach 2025 - 2027 specjalistycznych usług medycznych - badań personelu lotniczego Komendy Głównej Policji i Centralnego Pododdziału Kontrterrorystycznego Policji "BOA".
- Wykonanie izolacji poziomej pomieszczeń serwerowni Gmachu Elektroniki Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy ul. Nowowiejskiej 15/19
- Usługa kompleksowego sprzątania, doczyszczania i bieżącego utrzymania czystości w siedzibie Urzędu Dzielnicy Bemowo w Warszawie, przy ul. Powstańców Śląskich 70 wraz z przyległym terenem zewnętrznym
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.