eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wronki › Zakup, dostawa i montaż toalety systemowej wraz z instalacjami i wyposażeniem w ramach zadania pn. "Zagospodarowanie terenów przy kładce we Wronkach"



Ogłoszenie z dnia 2023-10-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup, dostawa i montaż toalety systemowej wraz z instalacjami i wyposażeniem w ramach zadania pn. „Zagospodarowanie terenów przy kładce we Wronkach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WRONKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791460

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ratuszowa 5

1.5.2.) Miejscowość: Wronki

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-510

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wronki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wronki.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/814552

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup, dostawa i montaż toalety systemowej wraz z instalacjami i wyposażeniem w ramach zadania pn. „Zagospodarowanie terenów przy kładce we Wronkach”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-62abbd3b-4c9e-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00449522

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00033953/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup, dostawa i montaż toalety systemowej wraz z instalacjami i wyposażeniem w ramach zadania pn. „Zagospodarowanie terenów przy kładce we Wronkach”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00384181

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NIiPP.271.24.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 845577,95 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 218354,97 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, dostawę i montaż toalety systemowej wraz z instalacjami i wyposażeniem (instalacją odgromową, elektryczną, sanitarną).
1) Zakup, dostawa i montaż toalety systemowej z wyposażeniem:
a) PODŁOGA:
- podłoga jednorodna, wykończona wykładziną PCV,
- ogrzewanie podłogowe,
b) ŚCIANY ZEWNĘTRZNE:
- z kompozytu z płyt warstwowych, gr. 10 cm,
- elewacja zewnętrzna wykończona płytami z betonu architektonicznego
gr. 1 cm w kolorze jasnoszarym - U=0,23 W/(m2K) lub niższy,
c) STROPODACH: z kompozytu z płyt warstwowych grubości 12-16 cm – U = 0,18 W/(m2K) lub niższy,
d) STOLARKA DRZWIOWA:
- Drzwi do pomieszczenia toalety aluminiowe szerokości 90 cm w kolorze grafitowym wraz z antabami ze stali nierdzewnej z dwóch stron,
- Drzwi do pomieszczenia technicznego stalowe szerokości 90 cm
w kolorze szarym,
e) SYSTEM POBORU OPŁAT.
2) Wykonanie przyłączy do toalety:
a) przyłącze wody z rury PE 100 PN 10 SDR 17 dn. 32 wraz z uzbrojeniem
i montażem wodomierza o długości ok. 10 m,
b) przyłącze kanalizacji sanitarnej z rury PVC SN8 szereg SDR 34 dn. 160
ze studnią PCV dn. 400 o długości ok. 16 m,
c) przyłącze energetyczne kabel YKXS 5x6 mm2 w rurze osłonowej dn. 50
o długości ok. 10 m.
3) Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do:
a) wytyczenia obiektów oraz wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej przez uprawnionego geodetę,
b) wykonania badań archeologicznych, zgodnie z pozwoleniem Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr 300/2021/C z dnia 28.04.2021 r.,
c) zawiadomienia właściwego organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy wraz z wymaganymi dokumentami wynikającymi z ustawy z dnia
7 lipca 1994 r. Prawo budowlane,
d) sporządzenia i przekazania Zamawiającemu zestawienia środków trwałych wraz z ich charakterystyką (w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym) oraz z ich symbolami według obowiązującego rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 3 października 2013 r. w sprawie klasyfikacji środków trwałych (Dz. U. z 2016 r., poz. 1864).
Szczegółowy zakres zamówienia zawarty został w załącznikach do SWZ: przedmiarze robót, kosztorysie ofertowym, projekcie technicznym – architektura, projekcie technicznym – konstrukcje, projekcie technicznym – branża sanitarna, projekcie technicznym – branża elektryczna, projekcie technicznym – dokumentacja geotechniczna, projekcie zagospodarowania terenu, szczegółowych wymaganiach dotyczących toalety.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45215500-2 - Toalety publiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.), zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W wymaganym terminie, tj. do dnia 20 września 2023 r. do godz. 08:00 złożone zostały trzy oferty. W niniejszym postępowaniu odrzucone zostały dwie oferty:
1) oferta nr 1 złożona przez HAMSTER POLSKA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Rybniku ul. Pod Hałdą 37B, 44-206 Rybnik,
2) oferta nr 2 złożona przez „WC Serwis Łódź” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Łodzi ul. Olechowska 83, 92-403 Łódź.
Zamawiający udostępnił przed otwarciem ofert informację, że na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę w wysokości 270.000,00 zł brutto.
W związku z tym, że jedyna niepodlegająca odrzuceniu oferta złożona przez BUDOTECHNIKA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Pilchowicach ul. Bierawka 2a, 44-145 Pilchowice (310.855,38 zł brutto) przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, postępowanie zostało unieważnione.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 310855,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 310855,38 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.