Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00339391/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-08
- 2022/BZP 00350275/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługę utrzymania czystości w obiekcie Sądu Apelacyjnego w Łodzi przy
Al. Kościuszki 65 wraz z zapewnieniem środków higienicznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Apelacyjny w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004313575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Narutowicza 64
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-136
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lodz.sa.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://lodz.sa.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1f391df8-2ead-11ed-8832-4e4740e186ac1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Sąd powszechny
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
wymiar sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługę utrzymania czystości w obiekcie Sądu Apelacyjnego w Łodzi przyAl. Kościuszki 65 wraz z zapewnieniem środków higienicznych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f391df8-2ead-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00449378
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00090104/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa utrzymania czystości w obiekcie Sądu Apelacyjnego w Łodzi
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00339391/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GXIII.262.13.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa utrzymania czystości w obiekcie Sądu Apelacyjnego
w Łodzi zlokalizowanym przy Al. Kościuszki 65 wraz z zapewnieniem środków higienicznych do tego niezbędnych. Budynek Sądu Apelacyjnego jest objęty ochroną konserwatora zabytków. Zakres usługi obejmuje m.in.:
5.1.1. sprzątanie pokoi biurowych, sal rozpraw, toalet, korytarzy i klatek schodowych o łącznej powierzchni ok. 8787,34 m2 włącznie z konserwacją i nabłyszczaniem podłóg – przy zastosowaniu środków czystości i sprzętu wykonawcy, wraz z uzupełnianiem dozowników w toaletach w mydło w płynie, ręczniki papierowe i papier toaletowy, które zapewnia Wykonawca zgodnie ze specyfikacją dozowników będących na wyposażeniu Zamawiającego, którą będzie stanowić Załącznik Nr 1c „specyfikacja dozowników
i kalkulacja zużycia” do wzoru umowy – codziennie;
5.1.2. mycie zewnętrznych i wewnętrznych powierzchni okien, w holu głównym od strony parkingu i ulicy na bieżąco według potrzeb, nie rzadziej niż jeden raz w miesiącu,
5.1.3. mycie okien i parapetów - 2 razy w okresie obowiązywania umowy,
5.1.4. akrylowanie podłóg pokrytych posadzką epoksydową w garażu podziemnym
- 1 raz w okresie obowiązywania umowy.
5.2. Szczegółowy zakres usług, wykaz pomieszczeń, powierzchnie, zakres czynności oraz dane dotyczące minimalnej liczby osób zatrudnionych do sprzątania i czasu ich pracy – określone zostały w Załączniku Nr 1 „zakres usługi” do wzoru umowy. Dane dotyczące minimalnej liczby osób (zaznaczone kursywą) podane zostały w celu umożliwienia wykonawcom wypracowania optymalnych rozwiązań dotyczących składu osobowego personelu sprzątającego i sporządzenia kalkulacji kosztów.
5.3. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia podwykonawcom wykonania części zamówienia określonych w pkt. 5.1.3.- 5.1.4. wymagających zastosowania specjalistycznego sprzętu, dotyczy to np. okien dachowych oraz okien na auli(wymagających mycia
z zewnątrz budynku przy pomocy drabiny), akrylowania podłogi. Wykonawca odpowiada za działania podwykonawców jak za działania własne.
5.4. Zgodnie z art. 121 ustawy Pzp pozostałe usługi, o których mowa w pkt. 5.1.1. i 5.1.2. wykonawca zobowiązany jest świadczyć w obsadzie składającej się z własnych pracowników (osobiście) i nie powierzać ich wykonania podwykonawcom.
5.5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
5.6. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
33700000-7 - Produkty do pielęgnacji ciała
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 768996,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 861000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 768996,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JAK-BUD Jakub Budziński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6652847671
7.3.3) Ulica: Rudzka 40I
7.3.4) Miejscowość: Wola Podłężna, Konin
7.3.5) Kod pocztowy: 62-510
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 768996,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Ochrona osób i mienia Narodowego Funduszu Zdrowia - Łódzkiego Oddziału Wojewódzkiego.
- "Wykonanie materiałów promocyjnych wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego".
- Usługa żywienia pacjentów szpitala i pensjonariuszy Zakładu Opiekuńczo Leczniczego
- Świadczenie usług serwisu i utrzymania systemu drukowania
- Remont elewacji zachodniej budynku "A" zlokalizowanego przy ul. Płk. Jana Kilińskiego 152 w Łodzi, wpisanego do Gminnej Ewidencji Zabytków miasta Łodzi.
- Dostawa i montaż dźwigu osobowego w budynku Toksykologii Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania biur i innych pomieszczeń w: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Górnośląski Instytut Technologiczny
- USŁUGA KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKACH I WOKÓŁ BUDYNKÓW SĄDU APELACYJNEGO W SZCZECINIE
- Sukcesywne dostawy artykułów higienicznych (pieluchomajtek) dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Lwówku Śląskim.
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w Agencji Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji
- Czyszczenie rowów i stawów w trzech lokalizacjach (Morasko, Kiekrz i Bielniki) w latach 2024-2025
- Sprzątanie klatek schodowych w obiektach własnych Tomaszowskiego TBS Spółka z o.o. w Tomaszowie Maz.
więcej: Produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.