eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zblewo › Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Zblewo w sezonie zimowym 2022/2023

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Zblewo w sezonie zimowym
2022/2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZBLEWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675729

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Główna 40

1.5.2.) Miejscowość: Zblewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-210

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 58 588 43 81

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@zblewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/zblewo

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zblewo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Zblewo w sezonie zimowym
2022/2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9474aaf3-4638-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00449126

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040253/29/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Zblewo w sezonie zimowym 2022/2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00384515/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RO.271.38.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 793276,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 – Odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych w rejonie 1 (Lipia Góra, Wałdówko, Bukowiec Królewski); Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) odśnieżanie ulic i dróg lub chodników i parkingów przy zastosowaniu odpowiedniego sprzętu,
b) prowadzenie obserwacji warunków atmosferycznych i informowania Zamawiającego
o potrzebie podjęcia działań dla utrzymania zimowego dróg i ulic lub chodników i parkingów,
e) przystąpienie do prowadzenia akcji zimowej niezwłocznie po ustaniu opadów śniegu lub w ich
trakcie, w przypadku występowania ciągłych opadów, zawiei i zamieci śnieżnych, zagrażających
bezpieczeństwu ruchu z powodu powstania zatorów drogowych – po zgłoszeniu tego faktu
przedstawicielowi Zamawiającego i uzyskaniu jego akceptacji,
f) rozpoczęcie świadczenia usług niezwłocznie, nie później jednak niż w czasie do 1 godz. od
otrzymania od upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego wezwania telefonicznego,
ustnego,
g) bezwzględne respektowanie poleceń przedstawicieli Zamawiającego odpowiedzialnych za
bezpośrednie prowadzenie akcji zimowej w zakresie odśnieżania i posypywania,
h) rozpoczęcie świadczenia usług związanych z utrzymaniem przejezdności dróg w godzinach
nocnych, w przypadkach zaistnienia sytuacji wyjątkowych tj.: intensywnych opadów śniegu – po
uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego,
i) usuwanie śniegu z ulic, dróg, chodników, parkingów (płużenie) - odpowiednio dla zadania,
przez zgarnianie pokrywy śnieżnej na całej szerokości i długości. Zgarnięty śnieg nie może
uniemożliwiać lub utrudniać ruchu pojazdów szczególnie na skrzyżowaniach, wjazdach,
zjazdach, przystankach autobusowych, miejscach przeznaczonych do ruchu pieszych,
j) ręczne odgarnięcie pokrywy śnieżnej w miejscach niedostępnych dla pługów oraz
doczyszczanie ręczne błota pośniegowego i zmarzliny przykrawężnikowej jezdni w strefie
przejść dla pieszych,
k) wyrażenie gotowości do pracy 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu umożliwiając
kontakt telefoniczny w celu zapewnienia dyspozycyjności,
l) wyznaczenie osób pełniących dyżury w dni wolne od pracy i święta, odpowiedzialnych za
przystąpienie do akcji zimowej w przypadku wystąpienia opadów śniegu,
m) wyposażenie operatora zatrudnionego przy zimowym utrzymaniu dróg w telefon komórkowy
umożliwiający bezpośredni kontakt z przedstawicielem Zamawiającego odpowiedzialnym za
prowadzenie akcji zimowej,
n) używanie sprzętu w pełni sprawnego technicznie, w przypadku awarii sprzętu Wykonawca
zobowiązany jest do podstawienia sprzętu zastępczego,
o) w czasie wykonywania usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg przestrzeganie
przepisów BHP, oraz przepisów wynikających z Kodeksu Ruchu Drogowego. Wykonawca
bierze na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie usług, zapewnienie
bezpieczeństwa oraz metody organizacyjno – techniczne,
p) informowanie na bieżąco Zamawiającego o zakresie wykonanych prac w danym dniu
najpóźniej do godz. 8.30 dnia następnego,
q) każdorazowe zgłaszanie rozpoczęcia i zakończenia prac przedstawicielowi Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 15742,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 - Odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych w rejonie 2 (Zawada, Tomaszewo, Jezierce,
Kleszczewo Kościerskie); Przewidywana ilość godzin pracy sprzętu – 50 [h]
Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) odśnieżanie ulic i dróg (część 1-9) lub chodników i parkingów przy zastosowaniu
odpowiedniego sprzętu,
b) prowadzenie obserwacji warunków atmosferycznych i informowania Zamawiającego
o potrzebie podjęcia działań dla utrzymania zimowego dróg i ulic lub chodników i parkingów,
e) przystąpienie do prowadzenia akcji zimowej niezwłocznie po ustaniu opadów śniegu lub w ich
trakcie, w przypadku występowania ciągłych opadów, zawiei i zamieci śnieżnych, zagrażających
bezpieczeństwu ruchu z powodu powstania zatorów drogowych – po zgłoszeniu tego faktu
przedstawicielowi Zamawiającego i uzyskaniu jego akceptacji,
f) rozpoczęcie świadczenia usług niezwłocznie, nie później jednak niż w czasie do 1 godz. od
otrzymania od upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego wezwania telefonicznego,
ustnego,
g) bezwzględne respektowanie poleceń przedstawicieli Zamawiającego odpowiedzialnych za
bezpośrednie prowadzenie akcji zimowej w zakresie odśnieżania i posypywania,
h) rozpoczęcie świadczenia usług związanych z utrzymaniem przejezdności dróg w godzinach
nocnych, w przypadkach zaistnienia sytuacji wyjątkowych tj.: intensywnych opadów śniegu – po
uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego,
i) usuwanie śniegu z ulic, dróg, chodników, parkingów (płużenie) - odpowiednio dla zadania,
przez zgarnianie pokrywy śnieżnej na całej szerokości i długości. Zgarnięty śnieg nie może
uniemożliwiać lub utrudniać ruchu pojazdów szczególnie na skrzyżowaniach, wjazdach,
zjazdach, przystankach autobusowych, miejscach przeznaczonych do ruchu pieszych,
j) ręczne odgarnięcie pokrywy śnieżnej w miejscach niedostępnych dla pługów oraz
doczyszczanie ręczne błota pośniegowego i zmarzliny przykrawężnikowej jezdni w strefie
przejść dla pieszych,
k) wyrażenie gotowości do pracy 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu umożliwiając
kontakt telefoniczny w celu zapewnienia dyspozycyjności,
l) wyznaczenie osób pełniących dyżury w dni wolne od pracy i święta, odpowiedzialnych za
przystąpienie do akcji zimowej w przypadku wystąpienia opadów śniegu,
m) wyposażenie operatora zatrudnionego przy zimowym utrzymaniu dróg w telefon komórkowy
umożliwiający bezpośredni kontakt z przedstawicielem Zamawiającego odpowiedzialnym za
prowadzenie akcji zimowej,
n) używanie sprzętu w pełni sprawnego technicznie, w przypadku awarii sprzętu Wykonawca
zobowiązany jest do podstawienia sprzętu zastępczego,
o) w czasie wykonywania usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg przestrzeganie
przepisów BHP, oraz przepisów wynikających z Kodeksu Ruchu Drogowego. Wykonawca
bierze na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie usług, zapewnienie
bezpieczeństwa oraz metody organizacyjno – techniczne,
p) informowanie na bieżąco Zamawiającego o zakresie wykonanych prac w danym dniu
najpóźniej do godz. 8.30 dnia następnego,
q) każdorazowe zgłaszanie rozpoczęcia i zakończenia prac przedstawicielowi Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 48300,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3 – Odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych w rejonie 3 (Semlin, Semlinek);
Przewidywana ilość godzin pracy sprzętu – 50 [h] , Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) odśnieżanie ulic i dróg (część 1-9) lub chodników i parkingów przy zastosowaniu
odpowiedniego sprzętu,
b) prowadzenie obserwacji warunków atmosferycznych i informowania Zamawiającego
o potrzebie podjęcia działań dla utrzymania zimowego dróg i ulic lub chodników i parkingów,
e) przystąpienie do prowadzenia akcji zimowej niezwłocznie po ustaniu opadów śniegu lub w ich
trakcie, w przypadku występowania ciągłych opadów, zawiei i zamieci śnieżnych, zagrażających
bezpieczeństwu ruchu z powodu powstania zatorów drogowych – po zgłoszeniu tego faktu
przedstawicielowi Zamawiającego i uzyskaniu jego akceptacji,
f) rozpoczęcie świadczenia usług niezwłocznie, nie później jednak niż w czasie do 1 godz. odotrzymania od upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego wezwania telefonicznego,
ustnego,
g) bezwzględne respektowanie poleceń przedstawicieli Zamawiającego odpowiedzialnych za
bezpośrednie prowadzenie akcji zimowej w zakresie odśnieżania i posypywania,
h) rozpoczęcie świadczenia usług związanych z utrzymaniem przejezdności dróg w godzinach
nocnych, w przypadkach zaistnienia sytuacji wyjątkowych tj.: intensywnych opadów śniegu – po
uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego,
i) usuwanie śniegu z ulic, dróg, chodników, parkingów (płużenie) - odpowiednio dla zadania,
przez zgarnianie pokrywy śnieżnej na całej szerokości i długości. Zgarnięty śnieg nie może
uniemożliwiać lub utrudniać ruchu pojazdów szczególnie na skrzyżowaniach, wjazdach,
zjazdach, przystankach autobusowych, miejscach przeznaczonych do ruchu pieszych,
j) ręczne odgarnięcie pokrywy śnieżnej w miejscach niedostępnych dla pługów oraz
doczyszczanie ręczne błota pośniegowego i zmarzliny przykrawężnikowej jezdni w strefie
przejść dla pieszych,
k) wyrażenie gotowości do pracy 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu umożliwiając
kontakt telefoniczny w celu zapewnienia dyspozycyjności,
l) wyznaczenie osób pełniących dyżury w dni wolne od pracy i święta, odpowiedzialnych za
przystąpienie do akcji zimowej w przypadku wystąpienia opadów śniegu,
m) wyposażenie operatora zatrudnionego przy zimowym utrzymaniu dróg w telefon komórkowy
umożliwiający bezpośredni kontakt z przedstawicielem Zamawiającego odpowiedzialnym za
prowadzenie akcji zimowej,
n) używanie sprzętu w pełni sprawnego technicznie, w przypadku awarii sprzętu Wykonawca
zobowiązany jest do podstawienia sprzętu zastępczego,
o) w czasie wykonywania usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg przestrzeganie
przepisów BHP, oraz przepisów wynikających z Kodeksu Ruchu Drogowego. Wykonawca
bierze na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie usług, zapewnienie
bezpieczeństwa oraz metody organizacyjno – techniczne,
p) informowanie na bieżąco Zamawiającego o zakresie wykonanych prac w danym dniu
najpóźniej do godz. 8.30 dnia następnego,
q) każdorazowe zgłaszanie rozpoczęcia i zakończenia prac przedstawicielowi Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 46980,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 4 – Odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych w rejonie 4 (Pinczyn, Pałubinek);
Przewidywana ilość godzin pracy sprzętu – 80 [h], Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) odśnieżanie ulic i dróg (część 1-9) lub chodników i parkingów przy zastosowaniu
odpowiedniego sprzętu,
b) prowadzenie obserwacji warunków atmosferycznych i informowania Zamawiającego
o potrzebie podjęcia działań dla utrzymania zimowego dróg i ulic lub chodników i parkingów,
e) przystąpienie do prowadzenia akcji zimowej niezwłocznie po ustaniu opadów śniegu lub w ich
trakcie, w przypadku występowania ciągłych opadów, zawiei i zamieci śnieżnych, zagrażających
bezpieczeństwu ruchu z powodu powstania zatorów drogowych – po zgłoszeniu tego faktu
przedstawicielowi Zamawiającego i uzyskaniu jego akceptacji,
f) rozpoczęcie świadczenia usług niezwłocznie, nie później jednak niż w czasie do 1 godz. od
otrzymania od upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego wezwania telefonicznego,
ustnego,
g) bezwzględne respektowanie poleceń przedstawicieli Zamawiającego odpowiedzialnych za
bezpośrednie prowadzenie akcji zimowej w zakresie odśnieżania i posypywania,
h) rozpoczęcie świadczenia usług związanych z utrzymaniem przejezdności dróg w godzinach
nocnych, w przypadkach zaistnienia sytuacji wyjątkowych tj.: intensywnych opadów śniegu – po
uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego,
i) usuwanie śniegu z ulic, dróg, chodników, parkingów (płużenie) - odpowiednio dla zadania,
przez zgarnianie pokrywy śnieżnej na całej szerokości i długości. Zgarnięty śnieg nie może
uniemożliwiać lub utrudniać ruchu pojazdów szczególnie na skrzyżowaniach, wjazdach,
zjazdach, przystankach autobusowych, miejscach przeznaczonych do ruchu pieszych,j) ręczne odgarnięcie pokrywy śnieżnej w miejscach niedostępnych dla pługów oraz
doczyszczanie ręczne błota pośniegowego i zmarzliny przykrawężnikowej jezdni w strefie
przejść dla pieszych,
k) wyrażenie gotowości do pracy 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu umożliwiając
kontakt telefoniczny w celu zapewnienia dyspozycyjności,
l) wyznaczenie osób pełniących dyżury w dni wolne od pracy i święta, odpowiedzialnych za
przystąpienie do akcji zimowej w przypadku wystąpienia opadów śniegu,
m) wyposażenie operatora zatrudnionego przy zimowym utrzymaniu dróg w telefon komórkowy
umożliwiający bezpośredni kontakt z przedstawicielem Zamawiającego odpowiedzialnym za
prowadzenie akcji zimowej,
n) używanie sprzętu w pełni sprawnego technicznie, w przypadku awarii sprzętu Wykonawca
zobowiązany jest do podstawienia sprzętu zastępczego,
o) w czasie wykonywania usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg przestrzeganie
przepisów BHP, oraz przepisów wynikających z Kodeksu Ruchu Drogowego. Wykonawca
bierze na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie usług, zapewnienie
bezpieczeństwa oraz metody organizacyjno – techniczne,
p) informowanie na bieżąco Zamawiającego o zakresie wykonanych prac w danym dniu
najpóźniej do godz. 8.30 dnia następnego,
q) każdorazowe zgłaszanie rozpoczęcia i zakończenia prac przedstawicielowi Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 70155,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 5 – Odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych w rejonie 5 (Miradowo, Karolewo,
Piesienica, Biały Bukowiec);
Przewidywana ilość godzin pracy sprzętu – 60 [h], Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) odśnieżanie ulic i dróg (część 1-9) lub chodników i parkingów przy zastosowaniu
odpowiedniego sprzętu,
b) prowadzenie obserwacji warunków atmosferycznych i informowania Zamawiającego
o potrzebie podjęcia działań dla utrzymania zimowego dróg i ulic lub chodników i parkingów,
e) przystąpienie do prowadzenia akcji zimowej niezwłocznie po ustaniu opadów śniegu lub w ich
trakcie, w przypadku występowania ciągłych opadów, zawiei i zamieci śnieżnych, zagrażających
bezpieczeństwu ruchu z powodu powstania zatorów drogowych – po zgłoszeniu tego faktu
przedstawicielowi Zamawiającego i uzyskaniu jego akceptacji,
f) rozpoczęcie świadczenia usług niezwłocznie, nie później jednak niż w czasie do 1 godz. od
otrzymania od upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego wezwania telefonicznego,
ustnego,
g) bezwzględne respektowanie poleceń przedstawicieli Zamawiającego odpowiedzialnych za
bezpośrednie prowadzenie akcji zimowej w zakresie odśnieżania i posypywania,
h) rozpoczęcie świadczenia usług związanych z utrzymaniem przejezdności dróg w godzinach
nocnych, w przypadkach zaistnienia sytuacji wyjątkowych tj.: intensywnych opadów śniegu – po
uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego,
i) usuwanie śniegu z ulic, dróg, chodników, parkingów (płużenie) - odpowiednio dla zadania,
przez zgarnianie pokrywy śnieżnej na całej szerokości i długości. Zgarnięty śnieg nie może
uniemożliwiać lub utrudniać ruchu pojazdów szczególnie na skrzyżowaniach, wjazdach,
zjazdach, przystankach autobusowych, miejscach przeznaczonych do ruchu pieszych,
j) ręczne odgarnięcie pokrywy śnieżnej w miejscach niedostępnych dla pługów oraz
doczyszczanie ręczne błota pośniegowego i zmarzliny przykrawężnikowej jezdni w strefie
przejść dla pieszych,
k) wyrażenie gotowości do pracy 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu umożliwiając
kontakt telefoniczny w celu zapewnienia dyspozycyjności,
l) wyznaczenie osób pełniących dyżury w dni wolne od pracy i święta, odpowiedzialnych za
przystąpienie do akcji zimowej w przypadku wystąpienia opadów śniegu,
m) wyposażenie operatora zatrudnionego przy zimowym utrzymaniu dróg w telefon komórkowy
umożliwiający bezpośredni kontakt z przedstawicielem Zamawiającego odpowiedzialnym za
prowadzenie akcji zimowej,
n) używanie sprzętu w pełni sprawnego technicznie, w przypadku awarii sprzętu Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia sprzętu zastępczego,
o) w czasie wykonywania usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg przestrzeganie
przepisów BHP, oraz przepisów wynikających z Kodeksu Ruchu Drogowego. Wykonawca
bierze na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie usług, zapewnienie
bezpieczeństwa oraz metody organizacyjno – techniczne,
p) informowanie na bieżąco Zamawiającego o zakresie wykonanych prac w danym dniu
najpóźniej do godz. 8.30 dnia następnego,
q) każdorazowe zgłaszanie rozpoczęcia i zakończenia prac przedstawicielowi Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 53415,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 6 – Odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych w rejonie 6 (Zblewo, Bytonia, Cis);
Przewidywana ilość godzin pracy sprzętu – 100 [h], Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) odśnieżanie ulic i dróg (część 1-9) lub chodników i parkingów przy zastosowaniu
odpowiedniego sprzętu,
b) prowadzenie obserwacji warunków atmosferycznych i informowania Zamawiającego
o potrzebie podjęcia działań dla utrzymania zimowego dróg i ulic lub chodników i parkingów,
e) przystąpienie do prowadzenia akcji zimowej niezwłocznie po ustaniu opadów śniegu lub w ich
trakcie, w przypadku występowania ciągłych opadów, zawiei i zamieci śnieżnych, zagrażających
bezpieczeństwu ruchu z powodu powstania zatorów drogowych – po zgłoszeniu tego faktu
przedstawicielowi Zamawiającego i uzyskaniu jego akceptacji,
f) rozpoczęcie świadczenia usług niezwłocznie, nie później jednak niż w czasie do 1 godz. od
otrzymania od upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego wezwania telefonicznego,
ustnego,
g) bezwzględne respektowanie poleceń przedstawicieli Zamawiającego odpowiedzialnych za
bezpośrednie prowadzenie akcji zimowej w zakresie odśnieżania i posypywania,
h) rozpoczęcie świadczenia usług związanych z utrzymaniem przejezdności dróg w godzinach
nocnych, w przypadkach zaistnienia sytuacji wyjątkowych tj.: intensywnych opadów śniegu – po
uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego,
i) usuwanie śniegu z ulic, dróg, chodników, parkingów (płużenie) - odpowiednio dla zadania,
przez zgarnianie pokrywy śnieżnej na całej szerokości i długości. Zgarnięty śnieg nie może
uniemożliwiać lub utrudniać ruchu pojazdów szczególnie na skrzyżowaniach, wjazdach,
zjazdach, przystankach autobusowych, miejscach przeznaczonych do ruchu pieszych,
j) ręczne odgarnięcie pokrywy śnieżnej w miejscach niedostępnych dla pługów oraz
doczyszczanie ręczne błota pośniegowego i zmarzliny przykrawężnikowej jezdni w strefie
przejść dla pieszych,
k) wyrażenie gotowości do pracy 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu umożliwiając
kontakt telefoniczny w celu zapewnienia dyspozycyjności,
l) wyznaczenie osób pełniących dyżury w dni wolne od pracy i święta, odpowiedzialnych za
przystąpienie do akcji zimowej w przypadku wystąpienia opadów śniegu,
m) wyposażenie operatora zatrudnionego przy zimowym utrzymaniu dróg w telefon komórkowy
umożliwiający bezpośredni kontakt z przedstawicielem Zamawiającego odpowiedzialnym za
prowadzenie akcji zimowej,
n) używanie sprzętu w pełni sprawnego technicznie, w przypadku awarii sprzętu Wykonawca
zobowiązany jest do podstawienia sprzętu zastępczego,
o) w czasie wykonywania usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg przestrzeganie
przepisów BHP, oraz przepisów wynikających z Kodeksu Ruchu Drogowego. Wykonawca
bierze na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie usług, zapewnienie
bezpieczeństwa oraz metody organizacyjno – techniczne,
p) informowanie na bieżąco Zamawiającego o zakresie wykonanych prac w danym dniu
najpóźniej do godz. 8.30 dnia następnego,
q) każdorazowe zgłaszanie rozpoczęcia i zakończenia prac przedstawicielowi Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 117720,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 7 – Odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych w rejonie 7 (Białachowo, Radziejewo); Przewidywana ilość godzin pracy sprzętu – 50 [h], Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) odśnieżanie ulic i dróg (część 1-9) lub chodników i parkingów przy zastosowaniu
odpowiedniego sprzętu,
b) prowadzenie obserwacji warunków atmosferycznych i informowania Zamawiającego
o potrzebie podjęcia działań dla utrzymania zimowego dróg i ulic lub chodników i parkingów,
e) przystąpienie do prowadzenia akcji zimowej niezwłocznie po ustaniu opadów śniegu lub w ich
trakcie, w przypadku występowania ciągłych opadów, zawiei i zamieci śnieżnych, zagrażających
bezpieczeństwu ruchu z powodu powstania zatorów drogowych – po zgłoszeniu tego faktu
przedstawicielowi Zamawiającego i uzyskaniu jego akceptacji,
f) rozpoczęcie świadczenia usług niezwłocznie, nie później jednak niż w czasie do 1 godz. od
otrzymania od upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego wezwania telefonicznego,
ustnego,
g) bezwzględne respektowanie poleceń przedstawicieli Zamawiającego odpowiedzialnych za
bezpośrednie prowadzenie akcji zimowej w zakresie odśnieżania i posypywania,
h) rozpoczęcie świadczenia usług związanych z utrzymaniem przejezdności dróg w godzinach
nocnych, w przypadkach zaistnienia sytuacji wyjątkowych tj.: intensywnych opadów śniegu – po
uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego,
i) usuwanie śniegu z ulic, dróg, chodników, parkingów (płużenie) - odpowiednio dla zadania,
przez zgarnianie pokrywy śnieżnej na całej szerokości i długości. Zgarnięty śnieg nie może
uniemożliwiać lub utrudniać ruchu pojazdów szczególnie na skrzyżowaniach, wjazdach,
zjazdach, przystankach autobusowych, miejscach przeznaczonych do ruchu pieszych,
j) ręczne odgarnięcie pokrywy śnieżnej w miejscach niedostępnych dla pługów oraz
doczyszczanie ręczne błota pośniegowego i zmarzliny przykrawężnikowej jezdni w strefie
przejść dla pieszych,
k) wyrażenie gotowości do pracy 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu umożliwiając
kontakt telefoniczny w celu zapewnienia dyspozycyjności,
l) wyznaczenie osób pełniących dyżury w dni wolne od pracy i święta, odpowiedzialnych za
przystąpienie do akcji zimowej w przypadku wystąpienia opadów śniegu,
m) wyposażenie operatora zatrudnionego przy zimowym utrzymaniu dróg w telefon komórkowy
umożliwiający bezpośredni kontakt z przedstawicielem Zamawiającego odpowiedzialnym za
prowadzenie akcji zimowej,
n) używanie sprzętu w pełni sprawnego technicznie, w przypadku awarii sprzętu Wykonawca
zobowiązany jest do podstawienia sprzętu zastępczego,
o) w czasie wykonywania usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg przestrzeganie
przepisów BHP, oraz przepisów wynikających z Kodeksu Ruchu Drogowego. Wykonawca
bierze na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie usług, zapewnienie
bezpieczeństwa oraz metody organizacyjno – techniczne,
p) informowanie na bieżąco Zamawiającego o zakresie wykonanych prac w danym dniu
najpóźniej do godz. 8.30 dnia następnego,
q) każdorazowe zgłaszanie rozpoczęcia i zakończenia prac przedstawicielowi Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 45990,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 8 – Odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych w rejonie 8 (Borzechowo, Mały
Bukowiec, Pazda); Przewidywana ilość godzin pracy sprzętu – 60 [h], Przedmiot zamówienia
obejmuje:
a) odśnieżanie ulic i dróg (część 1-9) lub chodników i parkingów przy zastosowaniu
odpowiedniego sprzętu,
b) prowadzenie obserwacji warunków atmosferycznych i informowania Zamawiającego
o potrzebie podjęcia działań dla utrzymania zimowego dróg i ulic lub chodników i parkingów,
e) przystąpienie do prowadzenia akcji zimowej niezwłocznie po ustaniu opadów śniegu lub w ich
trakcie, w przypadku występowania ciągłych opadów, zawiei i zamieci śnieżnych, zagrażających
bezpieczeństwu ruchu z powodu powstania zatorów drogowych – po zgłoszeniu tego faktu
przedstawicielowi Zamawiającego i uzyskaniu jego akceptacji,
f) rozpoczęcie świadczenia usług niezwłocznie, nie później jednak niż w czasie do 1 godz. od otrzymania od upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego wezwania telefonicznego,
ustnego,
g) bezwzględne respektowanie poleceń przedstawicieli Zamawiającego odpowiedzialnych za
bezpośrednie prowadzenie akcji zimowej w zakresie odśnieżania i posypywania,
h) rozpoczęcie świadczenia usług związanych z utrzymaniem przejezdności dróg w godzinach
nocnych, w przypadkach zaistnienia sytuacji wyjątkowych tj.: intensywnych opadów śniegu – po
uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego,
i) usuwanie śniegu z ulic, dróg, chodników, parkingów (płużenie) - odpowiednio dla zadania,
przez zgarnianie pokrywy śnieżnej na całej szerokości i długości. Zgarnięty śnieg nie może
uniemożliwiać lub utrudniać ruchu pojazdów szczególnie na skrzyżowaniach, wjazdach,
zjazdach, przystankach autobusowych, miejscach przeznaczonych do ruchu pieszych,
j) ręczne odgarnięcie pokrywy śnieżnej w miejscach niedostępnych dla pługów oraz
doczyszczanie ręczne błota pośniegowego i zmarzliny przykrawężnikowej jezdni w strefie
przejść dla pieszych,
k) wyrażenie gotowości do pracy 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu umożliwiając
kontakt telefoniczny w celu zapewnienia dyspozycyjności,
l) wyznaczenie osób pełniących dyżury w dni wolne od pracy i święta, odpowiedzialnych za
przystąpienie do akcji zimowej w przypadku wystąpienia opadów śniegu,
m) wyposażenie operatora zatrudnionego przy zimowym utrzymaniu dróg w telefon komórkowy
umożliwiający bezpośredni kontakt z przedstawicielem Zamawiającego odpowiedzialnym za
prowadzenie akcji zimowej,
n) używanie sprzętu w pełni sprawnego technicznie, w przypadku awarii sprzętu Wykonawca
zobowiązany jest do podstawienia sprzętu zastępczego,
o) w czasie wykonywania usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg przestrzeganie
przepisów BHP, oraz przepisów wynikających z Kodeksu Ruchu Drogowego. Wykonawca
bierze na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie usług, zapewnienie
bezpieczeństwa oraz metody organizacyjno – techniczne,
p) informowanie na bieżąco Zamawiającego o zakresie wykonanych prac w danym dniu
najpóźniej do godz. 8.30 dnia następnego,
q) każdorazowe zgłaszanie rozpoczęcia i zakończenia prac przedstawicielowi Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 57375,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 9 – Odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie całej Gminy pługiem
wirnikowym; Przewidywana ilość godzin pracy sprzętu – 15 [h], Przedmiot zamówienia
obejmuje:
a) odśnieżanie ulic i dróg (część 1-9) lub chodników i parkingów przy zastosowaniu
odpowiedniego sprzętu,
b) prowadzenie obserwacji warunków atmosferycznych i informowania Zamawiającego
o potrzebie podjęcia działań dla utrzymania zimowego dróg i ulic lub chodników i parkingów,
e) przystąpienie do prowadzenia akcji zimowej niezwłocznie po ustaniu opadów śniegu lub w ich
trakcie, w przypadku występowania ciągłych opadów, zawiei i zamieci śnieżnych, zagrażających
bezpieczeństwu ruchu z powodu powstania zatorów drogowych – po zgłoszeniu tego faktu
przedstawicielowi Zamawiającego i uzyskaniu jego akceptacji,
f) rozpoczęcie świadczenia usług niezwłocznie, nie później jednak niż w czasie do 1 godz. od
otrzymania od upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego wezwania telefonicznego,
ustnego,
g) bezwzględne respektowanie poleceń przedstawicieli Zamawiającego odpowiedzialnych za
bezpośrednie prowadzenie akcji zimowej w zakresie odśnieżania i posypywania,
h) rozpoczęcie świadczenia usług związanych z utrzymaniem przejezdności dróg w godzinach
nocnych, w przypadkach zaistnienia sytuacji wyjątkowych tj.: intensywnych opadów śniegu – po
uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego,
i) usuwanie śniegu z ulic, dróg, chodników, parkingów (płużenie) - odpowiednio dla zadania,
przez zgarnianie pokrywy śnieżnej na całej szerokości i długości. Zgarnięty śnieg nie może
uniemożliwiać lub utrudniać ruchu pojazdów szczególnie na skrzyżowaniach, wjazdach, zjazdach, przystankach autobusowych, miejscach przeznaczonych do ruchu pieszych,
j) ręczne odgarnięcie pokrywy śnieżnej w miejscach niedostępnych dla pługów oraz
doczyszczanie ręczne błota pośniegowego i zmarzliny przykrawężnikowej jezdni w strefie
przejść dla pieszych,
k) wyrażenie gotowości do pracy 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu umożliwiając
kontakt telefoniczny w celu zapewnienia dyspozycyjności,
l) wyznaczenie osób pełniących dyżury w dni wolne od pracy i święta, odpowiedzialnych za
przystąpienie do akcji zimowej w przypadku wystąpienia opadów śniegu,
m) wyposażenie operatora zatrudnionego przy zimowym utrzymaniu dróg w telefon komórkowy
umożliwiający bezpośredni kontakt z przedstawicielem Zamawiającego odpowiedzialnym za
prowadzenie akcji zimowej,
n) używanie sprzętu w pełni sprawnego technicznie, w przypadku awarii sprzętu Wykonawca
zobowiązany jest do podstawienia sprzętu zastępczego,
o) w czasie wykonywania usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg przestrzeganie
przepisów BHP, oraz przepisów wynikających z Kodeksu Ruchu Drogowego. Wykonawca
bierze na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie usług, zapewnienie
bezpieczeństwa oraz metody organizacyjno – techniczne,
p) informowanie na bieżąco Zamawiającego o zakresie wykonanych prac w danym dniu
najpóźniej do godz. 8.30 dnia następnego,
q) każdorazowe zgłaszanie rozpoczęcia i zakończenia prac przedstawicielowi Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 10350,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 10 – Odśnieżanie chodników, odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych i
wewnętrznych solą i mieszanką piaskowo – solną oraz dostawa mieszanki piaskowo-solnej na
terenie całej Gminy.
Przewidywana ilość godzin pracy sprzętu – 686 [h]
Przedmiot zamówienia obejmuje:
odśnieżanie i posypywanie mieszanką piaskowo-solną ulic i dróg (część 10) lub chodników i
parkingów przy zastosowaniu odpowiedniego sprzętu,
c) usuwanie śliskości zimowej przy zastosowaniu odpowiednich (właściwych) środków
chemicznych i uszorstniających dostosowanych do warunków pogodowych (część 10) –
wyłącznie na polecenie Zamawiającego,
d) prowadzenie obserwacji warunków atmosferycznych i informowania Zamawiającego
o potrzebie podjęcia działań dla utrzymania zimowego dróg i ulic lub chodników i parkingów,
e) przystąpienie do prowadzenia akcji zimowej niezwłocznie po ustaniu opadów śniegu lub w ich
trakcie, w przypadku występowania ciągłych opadów, zawiei i zamieci śnieżnych, zagrażających
bezpieczeństwu ruchu z powodu powstania zatorów drogowych – po zgłoszeniu tego faktu
przedstawicielowi Zamawiającego i uzyskaniu jego akceptacji,
f) rozpoczęcie świadczenia usług niezwłocznie, nie później jednak niż w czasie do 1 godz. od
otrzymania od upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego wezwania telefonicznego,
ustnego,
g) bezwzględne respektowanie poleceń przedstawicieli Zamawiającego odpowiedzialnych za
bezpośrednie prowadzenie akcji zimowej w zakresie odśnieżania i posypywania,
h) rozpoczęcie świadczenia usług związanych z utrzymaniem przejezdności dróg w godzinach
nocnych, w przypadkach zaistnienia sytuacji wyjątkowych tj.: intensywnych opadów śniegu – po
uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego,
i) usuwanie śniegu z ulic, dróg, chodników, parkingów (płużenie) - odpowiednio dla zadania,
przez zgarnianie pokrywy śnieżnej na całej szerokości i długości. Zgarnięty śnieg nie może
uniemożliwiać lub utrudniać ruchu pojazdów szczególnie na skrzyżowaniach, wjazdach,
zjazdach, przystankach autobusowych, miejscach przeznaczonych do ruchu pieszych,
j) ręczne odgarnięcie pokrywy śnieżnej w miejscach niedostępnych dla pługów oraz
doczyszczanie ręczne błota pośniegowego i zmarzliny przykrawężnikowej jezdni w strefie
przejść dla pieszych,
k) wyrażenie gotowości do pracy 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu umożliwiając kontakt telefoniczny w celu zapewnienia dyspozycyjności,
l) wyznaczenie osób pełniących dyżury w dni wolne od pracy i święta, odpowiedzialnych za
przystąpienie do akcji zimowej w przypadku wystąpienia opadów śniegu,
m) wyposażenie operatora zatrudnionego przy zimowym utrzymaniu dróg w telefon komórkowy
umożliwiający bezpośredni kontakt z przedstawicielem Zamawiającego odpowiedzialnym za
prowadzenie akcji zimowej,
n) używanie sprzętu w pełni sprawnego technicznie, w przypadku awarii sprzętu Wykonawca
zobowiązany jest do podstawienia sprzętu zastępczego,
o) w czasie wykonywania usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg przestrzeganie
przepisów BHP, oraz przepisów wynikających z Kodeksu Ruchu Drogowego. Wykonawca
bierze na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie usług, zapewnienie
bezpieczeństwa oraz metody organizacyjno – techniczne,
p) informowanie na bieżąco Zamawiającego o zakresie wykonanych prac w danym dniu
najpóźniej do godz. 8.30 dnia następnego,
q) każdorazowe zgłaszanie rozpoczęcia i zakończenia prac przedstawicielowi Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 327247,5 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8586,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8586,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8586,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Roboty Ziemne i Drogowe Andrzej Tworek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5921141324

7.3.3) Ulica: ul. Szkolna 18

7.3.4) Miejscowość: Borzechowo

7.3.5) Kod pocztowy: 83-224

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8586,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14310,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14310,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14310,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Roboty Ziemne i Drogowe Andrzej Tworek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5921141324

7.3.3) Ulica: ul. Szkolna 18

7.3.4) Miejscowość: Borzechowo

7.3.5) Kod pocztowy: 83-224

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14310,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14310,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14310,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14310,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Roboty Ziemne i Drogowe Andrzej Tworek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5921141324

7.3.3) Ulica: ul. Szkolna 18

7.3.4) Miejscowość: Borzechowo

7.3.5) Kod pocztowy: 83-224

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14310,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22896,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22896,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22896,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Roboty Ziemne i Drogowe Andrzej Tworek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5921141324

7.3.3) Ulica: ul. Szkolna 18

7.3.4) Miejscowość: Borzechowo

7.3.5) Kod pocztowy: 83-224

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22896,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17172,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17172,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17172,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Roboty Ziemne i Drogowe Andrzej Tworek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5921141324

7.3.3) Ulica: ul. Szkolna 18

7.3.4) Miejscowość: Borzechowo

7.3.5) Kod pocztowy: 83-224

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17172,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28620,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28620,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28620,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Roboty Ziemne i Drogowe Andrzej Tworek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5921141324

7.3.3) Ulica: ul. Szkolna 18

7.3.4) Miejscowość: Borzechowo

7.3.5) Kod pocztowy: 83-224

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28620,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14310,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14310,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14310,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Roboty Ziemne i Drogowe Andrzej Tworek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5921141324

7.3.3) Ulica: ul. Szkolna 18

7.3.4) Miejscowość: Borzechowo

7.3.5) Kod pocztowy: 83-224

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14310,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17172,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17172,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17172,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Roboty Ziemne i Drogowe Andrzej Tworek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5921141324

7.3.3) Ulica: ul. Szkolna 18

7.3.4) Miejscowość: Borzechowo

7.3.5) Kod pocztowy: 83-224

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17172,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10692,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10692,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10692,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Roboty Ziemne i Drogowe Andrzej Tworek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:5921141324

7.3.3) Ulica: ul. Szkolna 18

7.3.4) Miejscowość: Borzechowo

7.3.5) Kod pocztowy: 83-224

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17172,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 360898,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 360898,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 360898,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Roboty Ziemne i Drogowe Andrzej Tworek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5921141324

7.3.3) Ulica: ul. Szkolna 18

7.3.4) Miejscowość: Borzechowo

7.3.5) Kod pocztowy: 83-224

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 360898,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.