eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sienno › Zwalczanie skutków Covid - 19 poprzez remont i wyposażenie pomieszczeń SPZOZ w Siennie - remont pomieszczeń



Ogłoszenie z dnia 2022-11-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zwalczanie skutków Covid - 19 poprzez remont i wyposażenie pomieszczeń SPZOZ w Siennie - remont pomieszczeń

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382133498

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dionizego Czachowskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Sienno

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-350

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spzos.sienno@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spzozsienno.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zwalczanie skutków Covid - 19 poprzez remont i wyposażenie pomieszczeń SPZOZ w Siennie - remont pomieszczeń

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-989c6bfc-1268-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00449018

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00285728/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Zwalczanie skutków Covid - 19 poprzez remont i wyposażenie pomieszczeń SPZOZ w Siennie - remont pomieszczeń SPZOZ w Siennie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00288593/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SPZOZ.271.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 293653,65 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu części pomieszczeń zlokalizowanych na parterze i na pierwszym piętrze budynku SPZOZ w Siennie.

Zakres inwestycji obejmuje przede wszystkim:
Piętro pierwsze:
• Roboty rozbiórkowe:
 demontaż drzwi wraz z wykuciem ościeżnic,
 zerwanie posadzki z tworzywa sztucznego,
 rozebranie wykładzin ściennych z płytek,
 skucie tynków,
 usunięcie i wywiezienie gruzu,
• Roboty montażowe:
 zamurowanie otworów w ścianach,
 ułożenie nadproży prefabrykowanych,
 gruntowanie podłoży,
 ręczne wykonanie tynków renowacyjnych,
 wykonanie impregnacji przeciwsolnej natryskowej,
 wykonanie gładzi gipsowych,
 wykonanie sufitu podwieszanego,
 wykonanie ścianki działowej z płyt gipsowo- kartonowych,
 malowanie farbami antybakteryjnymi
 zabezpieczanie ścian komunikacji lakierem bezbarwnym,
 przygotowanie posadzki pod płytki: wykonanie warstwy wyrównującej i izolacji przeciwwilgociowej,
 wykonanie posadzki płytkowej i cokolika z kształtek z kamienia sztucznego,
 montaż ościeżnic i skrzydeł drzwiowych,
 licowanie ścian płytkami glazurowanymi,
 obsadzenie listew wykończeniowych,
• instalacje sanitarne:
 demontaż białego montażu wraz z podejściami i rurociągiem,
 wykonanie rurociągu stalowego ocynkowanego wraz z wykuciem, zamurowaniem i otynkowaniem bruzd w ścianach,
 montaż urządzeń do podgrzewania wody, umywalek, baterii umywalkowych wraz z wykonaniem podejść i montażem zaworów,
 wykonanie rurociągu kanalizacyjnego,
• instalacje elektryczne:
 montaż rozdzielnicy RE, wraz z wyposażeniem oraz osprzętem modułowym,
 układanie przewodów kablowych wraz z przygotowaniem bruzd,
 montaż puszek bakelitowych, gniazd wtyczkowych i łączników instalacyjnych,
 montaż opraw oświetleniowych żarowych,
 montaż opraw oświetleniowych żarowych – oprawy awaryjne z akumulatorem,
 wykonanie pomiarów skuteczności zerowania, rezystancji izolacji oraz sprawdzenie samoczynnego wyłącznika zasilania,

Parter:
• Roboty rozbiórkowe:
 demontaż drzwi wraz z wykuciem ościeżnic,
 rozebranie ścianek drewnianych działowych,
 demontaż i odzysk rolety antywłamaniowej,
 rozebranie posadzki z płytek,
• Roboty montażowe:
 wykonanie gładzi gipsowych,
 wykonanie sufitu podwieszanego,
 wykonanie ścianki działowej z płyt gipsowo- kartonowych,
 gruntowanie podłoży,
 malowanie farbami antybakteryjnymi
 zabezpieczanie ścian komunikacji lakierem bezbarwnym,
 wykonanie cokolika z kształtek z kamienia sztucznego,
 montaż ościeżnic i skrzydeł drzwiowych,
 montaż okienka podawczego aluminiowego,
 wykonanie okładzin z płyt gipsowo- kartonowych na ruszcie metalowym – obudowa pionów sanitarnych,
 licowanie ścian płytkami glazurowanymi,
• instalacje sanitarne:
 demontaż białego montażu wraz z podejściami i rurociągiem,
 wykonanie rurociągu stalowego ocynkowanego wraz z wykuciem, zamurowaniem i otynkowaniem bruzd w ścianach,
 montaż umywalki, baterii umywalkowych, elementu montażowego i miski ustępowej wraz z wykonaniem podejść i montażem zaworów,
 wykonanie rurociągu kanalizacyjnego,
• instalacje elektryczne:
 układanie przewodów kablowych wraz z przygotowaniem bruzd,
 montaż puszek bakelitowych, gniazd wtyczkowych i łączników instalacyjnych,
 montaż opraw oświetleniowych żarowych,





W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania prac towarzyszących, oraz robót tymczasowych nie objętych dokumentacją projektową i przedmiarami robót a koniecznych do uwzględnienia: organizacja i zabezpieczenie placu budowy, oznakowanie likwidacja placu budowy, wywóz odpadów, uporządkowanie terenu po budowie oraz wszelkie inne prace nie objęte SWZ
a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną.

2. Szczegółowy sposób wykonania przedmiotu zamówienia określają:
1) opracowanie „Modernizacja instalacji Elektrycznej na 1 piętrze budynku SPZOZ w Siennie” ,
2) przedmiar robót,
3) wzór umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45410000-4 - Tynkowanie

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 349732,41 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 359553,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 349732,41 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe SEWIR Sebastian Wojciechowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7962283163

7.3.3) Ulica: Klwatecka 74M

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 349732,41 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.