eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łask › Dostawa pieczywa i wyrobów piekarskich

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-10-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pieczywa i wyrobów piekarskich

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730097572

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 9 - go Maja 95

1.5.2.) Miejscowość: Łask

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32bltprz@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://32blt.wp.mil.pl/pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/32blt/public/postepowanie?postepowanie=54346236

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Skarb Państwa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa pieczywa i wyrobów piekarskich

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fa2e3d22-6682-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00448909

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00121732/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.16 Dostawa pieczywa, wyrobów piekarskich i ciastkarskich na 2024 rok

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00433893

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 02/TP2/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 350327,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pieczywa świeżego i wyrobów piekarskich.
2. Rodzaj, a także wymagania jakościowe zamawianego asortymentu zawiera Formularz Cenowy – załącznik nr 3 do SWZ oraz Opis Przedmiotu Zamówienia – załącznik nr 5 do SWZ.
3. Ilości poszczególnych pozycji asortymentowych nie mają charakteru wiążącego w zakresie realizacji postanowień zawieranej umowy. Służą jedynie jako narzędzie do oceny i porównania ofert i tym samym do wyłonienia najkorzystniejszej oferty i podpisania umowy z wykonawcą. Wiążące są ceny jednostkowe asortymentu, które w ofercie przedstawi Wykonawca. Ilości asortymentu określone w formularzu cenowym, który Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą wynikają z danych historycznych w zakresie zrealizowanych potrzeb Zamawiającego tj. zamówień z poprzednich lat oraz planowanych potrzeb żywieniowych na rok 2024. Ostateczna ilość zamawianego towaru uzależniona będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego oraz ograniczenia finansowego (kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia). Umowa na dostawę zostanie zawarta z Wykonawcą do wysokości kwoty brutto (kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia podstawowego, którą Zamawiający udostępni po terminie składania ofert) i realizowana będzie według cen jednostkowych zawartych w ofercie Wykonawcy i innych postanowień zawartych we wzorze umowy - załącznik nr 4 do SWZ.
4. Dostarczony towar musi spełniać wymagania zawarte w opisie przedmiotu zamówienia. Wyroby muszą odpowiadać Polskim Normom wskazanych w OPZ. Dostarczane produkty muszą być świeże, z terminem przydatności do spożycia według obowiązujących norm oraz być w pierwszym gatunku. Oferowane wyroby powinny spełniać warunki sanitarne ich pozyskiwania, produkcji, przetwarzania, składowania, transportu oraz sprzedaży bezpośredniej zgodnie z obowiązującymi przepisami.
5. Zamawiający nie dopuszcza stosowania opakowań zastępczych na produkty żywnościowe.
6. Ilości towarów oraz ceny jednostkowe określone w formularzu cenowym są ustalone na potrzeby oceny ofert, natomiast ceny jednostkowe dodatkowo służą do wyceny zamawianych produktów oraz rodzaju kupowanego asortymentu.
7. Wymagania Zamawiającego związane z dostawą produktów spożywczych:
7.1. Wykonawca będzie zapewniał dostawę przedmiotu zamówienia sukcesywnie wg asortymentu określonego w formularzu cenowym;
7.2. dostawy odbywać się będą w terminach uzgodnionych z Zamawiającym z częstotliwością określoną w opisie przedmiotu zamówienia każdorazowo, na podstawie zamówienia składanego przez Zamawiającego. Zamówienie może być złożone telefonicznie, faksem lub emailem;
7.3. Zamawiający zastrzega sobie aby do pierwszej dostawy produktów spożywczych producent/wykonawca dołączył oświadczenie potwierdzające, że produkty spożywcze pochodzą od producenta będącego pod stałym nadzorem właściwej Weterynaryjnej Inspekcji Sanitarnej. Jeżeli produkty pochodzą od innego podmiotu niż ich producent Wykonawca dodatkowo dołączy zaświadczenie potwierdzające, iż podmiot ten jest pod stałym nadzorem właściwego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego lub Weterynaryjnej Inspekcji Sanitarnej. Wykonawca w odniesieniu do dostaw produktów spożywczych, na każde żądanie Zamawiającego, zobowiązany będzie przedstawić dokumenty o których mowa powyżej.
7.4. Wykonawca dostarczy towar do magazynu Zamawiającego znajdującego się na terenie:
7.4.1 Jednostki Wojskowej 1158 w Łasku przy ul. 9-go Maja 95, Gucin 58a oraz
7.4.2. Jednostki Wojskowej 1551 w Sieradzu przy ul. Wojska Polskiego 78,
w godzinach pracy Zamawiającego (od poniedziałku do soboty w godzinach 5:30 – 6:30), gdzie odbędzie się ilościowy i jakościowy odbiór materiałów będących przedmiotem umowy.
8. W przypadkach określonych we wzorze umowy – załącznik nr 4 do SWZ na wniosek Zamawiającego dostawy mogą być realizowane w obrębie odpowiedzialności 32 BLT tj. 9 powiatów woj. łódzkiego - bełchatowski, łaski, pabianicki pajęczański, poddębicki, sieradzki, wieluński, wieruszowski, zduńskowolski.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15811000-6 - Pieczywo

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15811100-7 - Chleb

15612500-6 - Produkty piekarskie

15812100-4 - Wyroby ciastkarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu do terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta. Gdy brak jest choćby jednej prawidłowej oferty, postępowanie o udzielenie zamówienia nie może osiągnąć swego celu w postaci wyboru najkorzystniejszej oferty i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Brak ofert stanowi obligatoryjną przesłankę unieważnienia postępowania. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.