eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kruszwica › Zamówienie z wolnej ręki dla zadania pn. "Usługi związane z dostarczeniem i wbudowaniem kruszywa do naprawy dróg gminnych"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-10-18

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zamówienie z wolnej ręki dla zadania pn. „Usługi związane z dostarczeniem i wbudowaniem kruszywa do naprawy dróg gminnych”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRUSZWICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350777

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nadgoplańska 4

1.5.2.) Miejscowość: Kruszwica

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-150

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@kruszwica.um.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/gminakruszwica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zamówienie z wolnej ręki dla zadania pn. „Usługi związane z dostarczeniem i wbudowaniem kruszywa do naprawy dróg gminnych”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7319418d-6110-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00448654

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

UZASADNIENIE PRAWNE: zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy
UZASADNIENIE FAKTYCZNE spełniania przesłanek ustawowych:
1) Zamówienie podstawowe udzielone zostało w trybie podstawowym z możliwością prowadzenia negocjacji w celu ulepszenia treści ofert o nr postępowania PIFZ-Z.271.3.2023 oraz ogłoszone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 2023/BZP 00054416/01, data zamieszczenia: 2023-01-24
2) W ogłoszeniu o zamówieniu i w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ została przewidziana możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w z art. 214 ust. 1 pkt 7;
3) Wartość zamówienia była uwzględniona przy ustalaniu wartości zamówienia w dniu 16.01.2023r.
4) Nieprzekroczony został termin 3 lat od daty udzielenia zamówienia podstawowego;
5) Zamówienie jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego i zostało udzielone dotychczasowemu wykonawcy usług: TRANSPORT – HANDEL – USŁUGI Krzysztof Wasielewski w spadku, Czołpin 12, 88-210 Dobre.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-160ac554-9bd4-11ed-b4ea-f64d350121d2

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PIFZ-Z.271.21.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 81250,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CPV 14212200-2 Kruszywo
CPV 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg
Przedmiotem zamówienia jest remont dróg znajdujących się na terenie Gminy Kruszwica. Zakres robót obejmuje zakup przez Wykonawcę kruszyw wraz z dostawą oraz uzupełnieniem ubytków nawierzchni na remontowanych odcinkach dróg gruzem betonowo - ceglanego o frakcji 0 – 63 mm w ilości ok. 1 250 ton.
1. Wymagania dotyczące stosowanego kruszywa
Gruz betonowo – ceglany nie może zawierać substancji szkodliwych dla środowiska (np. azbest, popioły itp.) oraz zanieczyszczeń obcych zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego (np. elementy stalowe, metale, szkło, odpady komunalne, gazobeton). Zamawiający zastrzega sobie możliwość zbadania jakości i ilości dostarczonego kruszywa, w tym zbadanie poziomu zanieczyszczeń dostarczonego kruszywa. W przypadku stwierdzenia niezgodności w jakości lub ilości kruszywa Zamawiający może w szczególności:
1) odmówić zapłaty wynagrodzenia,
2) obciążyć Wykonawcę kosztami badania i kontroli wagi,
3) żądać na koszt Wykonawcy wymiany kruszywa na spełniające standardy w terminie 2 dni od dnia, w którym ta okoliczność zaistniała.
2. Dostawy
Dowóz kruszywa obejmuje jego załadunek, dostarczenie w miejsce wbudowania
a następnie rozładunek. Po otrzymaniu zlecenia od Zamawiającego, przed przystąpieniem do prac Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z warunkami w terenie, szczegółowo uzgodnić zakres prac z Zamawiającym. Dostarczenie każdej partii kruszywa musi odbywać się w obecności przedstawiciela Gminy Kruszwica po wcześniejszym zawiadomieniu Zamawiającego przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego załączania do protokołu obioru oraz częściowych faktur VAT, protokołów ważenia wskazujących faktyczną ilość kruszywa Dla każdorazowych dostaw kruszywa konieczne będzie dostarczenie wydruku z wagi elektronicznej o ilości dostarczonego kruszywa. Wykonawca umożliwi udział przedstawicieli Zamawiającego przy ważeniu kontrolnym. Wykonawca dołączy do umowy Zamawiającemu świadectwo legalizujące wagę, na której ważone będzie kruszywo.
Dostawa przedmiotu zamówienia będzie odbywać się w godzinach pracy urzędu tj. w godzinach 7.15 -15.15. Dostawy mogą być realizowane w innych terminach po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. Maksymalne jednorazowe zapotrzebowanie na kruszywo Zamawiający ustala w szacunkowej ilości 500 ton natomiast minimalna ilość zlecenia 15 ton. Rozliczenie dostaw nastąpi każdorazowo po wykonaniu zakresu prac wskazanego w zleceniu w oparciu o cenę jednostkową wykorzystanych materiałów. Na cenę jednostkową składają się wszelkie koszty pośrednie m.in. takie jak: cena materiału, pracy ludzi i sprzętu, zysk Wykonawcy.
3. Wymagania w stosunku do realizowanej usługi
Ubytki nawierzchni należy uzupełniać kruszywem zgodnie z zasadami sztuki budowlanej w sposób umożliwiający zachowanie trwałości wykonanych prac. Grubość warstwy rozścielanego kruszywa ustala się na min 8cm. Obowiązywać będzie zasada rozścielania wg minimalnej grubości zapewniającej równość. Po stronie Wykonawcy leży koordynacja dostaw kruszywa z robotami rozścielania w taki sposób, aby zminimalizować uciążliwość tych robót dla użytkowników dróg. Nie jest dopuszczalne pozostawienie miejsca wykonanych prac w stanie zagrażającym bezpieczeństwu. Dostarczone kruszywo należy rozłożyć równiarką drogową na całej szerokości drogi. Kruszywo powinno zostać zagęszczone w sposób mechaniczny walcem drogowym o tonażu minimum 15 ton.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANSPORT-HANDEL-USŁUGI Krzysztof Wasielewski w spadku

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8891000878

7.3.3) Ulica: Czołpin 12

7.3.4) Miejscowość: Dobre

7.3.5) Kod pocztowy: 88-210

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99937,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.