eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rawa Mazowiecka › Świadczenie usługi sprzątania i utrzymania czystości krytej pływalni wraz ze sztucznym lodowiskiem w Rawie Mazowieckiej przy ulicy Katowickiej 20

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi sprzątania i utrzymania czystości krytej pływalni wraz ze sztucznym lodowiskiem w Rawie Mazowieckiej przy ulicy Katowickiej 20

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZGO AQUARIUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100441327

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Katowicka 20

1.5.2.) Miejscowość: Rawa Mazowiecka

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 468142424

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zgoaquarium.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.zgoaquarium.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.bip.zgoaquarium.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi sprzątania i utrzymania czystości krytej pływalni wraz ze sztucznym lodowiskiem w Rawie Mazowieckiej przy ulicy Katowickiej 20

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f94d815-3f09-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00448554

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00367739/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/20/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 535018,14 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi sprzątania i utrzymania czystości krytej pływalni wraz ze sztucznym lodowiskiem w Rawie Mazowieckiej przy ulicy Katowickiej 20, zgodnie z zakresem, lokalizacją i harmonogramem przedstawionym w załączniku nr 9 do SWZ.
2) Usługa sprzątania powinna być wykonywana przez minimum 8 osób, w tym minimum 1 osoba winna być przewidziana do zarządzania usługą sprzątania (koordynator).
3) Osoby, o których mowa w pkt 2 muszą posiadać aktualne badania sanitarno – epidemiologiczne obowiązujące na basenach oraz szkolenie z zakresu zasad eksploatacji basenów.
4) Usługi sprzątania powinny być wykonane zgodnie z przepisami sanitarno – higienicznymi.
5) Wykonawca będzie wykonywał usługę przy użyciu własnego sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia, materiałów eksploatacyjnych oraz własnych środków czystości i środków higieny – zapewniając w sposób ciągły m.in. następujące środki higieniczne:
a) mydło w płynie nie wysuszające dłoni;
b) worki foliowe na odpady (kolor uzależniony od asortymentu), środki zapachowe, kostki WC;
c) ręczniki papierowe, o wymiarach dostosowanych do wymiarów i rodzajów podajników zainstalowanych w toaletach i pomieszczeniach socjalnych;
d) papier toaletowy, biały, dobrze rozpuszczalny o wymiarach dostosowanych do pojemników zainstalowanych w toaletach;
e) wysokiej jakości profesjonalne środki do czyszczenia mebli, płyny i preparaty do mycia i konserwacji różnych powierzchni, pasty, płyny do dezynfekcji, środki utrzymania czystości w pomieszczeniach WC, socjalnych oraz preparaty odpowiednie do pielęgnacji powierzchni podłóg, posadzek, paneli, mebli;
f) środki higieny powinny posiadać wymagane przepisami atesty uprawniające do stosowania ich w Polsce;
g) sprzęt i materiały oraz środki czystości i środki higieny, niezbędne do wykonania przedmiotu umowy będzie dostarczał Wykonawca własnym transportem i na własny koszt;
h) środki powinny być na bieżąco uzupełniane wg zużycia;
- wartość wszystkich środków czystości Wykonawca wlicza w cenę oferty.
6) Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przedmiotu umowy z należytą starannością i dokładnością oraz zgodnie z przepisami BHP i p.poż.
7) Usługa będzie wykonywana 7 dni w tygodniu na bieżąco, w taki sposób, aby nie zakłócała pracy pływalni oraz nie zagrażała bezpieczeństwu użytkowników - konieczność zapewnienia obsługi całodobowej. Ponadto Wykonawca zapewni
w dni świąteczne, wakacje, ferie, weekendy i imprezy sportowe podwójną obsadę.
8) Wykonawca zobowiązany będzie do zbierania z koszy znajdujących się na obiekcie odpadów (w tym ich segregacje zgodnie z Rozporządzenie Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 10 maja 2021 r. w sprawie sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów (Dz. U. z 2021 poz. 906)).
9) Wykonawca zobowiązany będzie do bieżącego uzupełniania środków dezynfekujących, ręczników jednorazowych, papieru toaletowego, kostek WC itd.
10) Wykonawca prowadzi nadzór nad utrzymaniem czystości na terenie Spa.
11) Szczegółowy zakres prac objętych przedmiotem umowy wraz z lokalizacją
i harmonogramem przedstawia załącznik nr 9 do SWZ.
12) Parametry techniczne obiektu krytej pływali wraz z lodowiskiem przedstawia załącznik nr 10 do SWZ.
13) Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli sposobu, częstotliwości i jakości wykonywanych usług oraz do wydawania doraźnych poleceń osobom zatrudnionym bezpośrednio przy realizacji zamówienia, co do sposobu, częstotliwości, kolejności i czasu rozpoczęcia wykonywania zadań. Częstotliwość wykonywanych prac zamawiający może kształtować w przypadku nierzetelnego wykonywania prac.
14) Wykonawca zapewnia dyspozycyjność w przypadku dodatkowych zleceń np. sprzątanie po remontach.
15) Wykonawca zadba o estetyczny wygląd pracowników (uniformy lub ubiory firmowe).
16) Wykonawca zobowiązany będzie do ścisłej współpracy z obsługą obiektu.
17) Wykonawca zobowiązany jest do odbioru z obiektów własnych pojemników - opakowań po zużytych środkach czystości, które stanowią odpad niebezpieczny. Pozostałe odpady komunalne będą zagospodarowane przez ZGO AQUARIUM Sp. z o.o.
18) W przypadku wyrządzenia szkody Zamawiającemu przez Wykonawcę lub jego pracowników w związku z wykonywaniem zamówienia, Wykonawca pokryje
w całości koszty ich naprawy.
19) Ustalenie przez Wykonawcę:
a) zbyt małej liczby pracowników w stosunku do zadań, powodującej nienależyte wykonanie obowiązków wynikających z zawartej umowy,
b) przeznaczenie do sprzątania osób, które ze względu na stan zdrowia nie są
w stanie podołać należycie obowiązkom, wynikającym z zawartej umowy,
c) wyposażenie pracowników w niedostateczną ilość urządzeń sprzątających lub środków czystości,
- stanowi ryzyko Wykonawcy związane w szczególności z karami umownymi, jakie Zamawiający nałoży w razie uchybień w prawidłowej realizacji umowy.
20) Inne wymagania stawiane Wykonawcy:
a) Utrzymanie nieskazitelnej czystości we wszystkich pomieszczeniach.
b) Mycie:
• wszystkich okien, drzwi i szyb w miarę potrzeb, częstotliwość będzie uzgadniana z koordynatorem basenu,
• elewacji zewnętrznej dwa razy w roku w terminie wskazanym przez Zamawiającego,
• posadzki na podbaseniu raz na kwartał w okresie obowiązywania umowy,
• płyty lodowiska nie rzadziej niż 4 razy w okresie obowiązywania umowy.
• pranie wykładzin w pomieszczeniach biurowych dwa razy do roku i na żądanie Zamawiającego.
21) Osoby wykonujące czynności sprzątające powinny mieć zapewnione przez Wykonawcę właściwe środki ochrony osobistej zgodnie z wymogami BHP.
22) W sytuacji wystąpienia stanu zagrożenia epidemicznego Wykonawca zobligowany jest do:
a) Zabezpieczenia pracowników w środki ochrony osobistej tj.: przyłbice, maseczki oraz rękawiczki jednorazowe;
b) Częstszej dezynfekcji szafek oraz przebieralni po każdym użytkowniku;
c) Bieżącej dezynfekcji powierzchni chwytnych, których dotykają odwiedzający (klamki, uchwyty, szafki, poręcze, półki, ławki, włączniki światła, kurki baterii oraz powierzchnie sanitarne i wokół basenów);
d) Obowiązkowe bieżące dezynfekowanie powierzchni wspólnych w strefie wejścia, szatni, przebieralni z którymi stykają się użytkownicy. Regularnie, kilka razy w ciągu dnia;
e) Częstsze uzupełnianie płynu do dezynfekcji rąk w dozownikach rozmieszczonych na całym obiekcie, za które zakup będzie odpowiedzialna Spółka ZGO AQUARIUM.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

90919200-4 - Usługi sprzątania biur

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 604422,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 635719,11 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 604422,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Security & Cleaning System Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Security & Cleaning System Sp. z o.o. Spółk Komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992567888

7.3.3) Ulica: Racławicka 15/19

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-149

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

sprzątanie i utrzymanie czystości: Medica CIB Sp. z. o.o.; Spectre Security Sp. z o.o.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 604422,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

W sekcji VI podano ceny brutto.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.