eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Nasadzenia zieleni niskiej na terenie miasta Tychy - zadanie nr 1, zadanie nr 2, zadanie nr 3

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Nasadzenia zieleni niskiej na terenie miasta Tychy – zadanie nr 1, zadanie nr 2, zadanie nr 3

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTA TYCHY

1.3.) Oddział zamawiającego: Tyski Zakład Usług Komunalnych w Tychach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 278348986

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości 49

1.5.2.) Miejscowość: Tychy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@tzuk.tychy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://tzuk.tychy.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://tzuk-tychy.logintrade.net/zapytania_email,101873,b4be5cb8d2cf6cd9c5709a42bf579fdb.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie nieruchomościami wykonane na zlecenie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Nasadzenia zieleni niskiej na terenie miasta Tychy – zadanie nr 1, zadanie nr 2, zadanie nr 3

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3a3a36e-3fe9-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00448435

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015386/25/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Nasadzenia zieleni niskiej na terenie miasta Tychy – zadanie nr 1, zadanie nr 2, zadanie nr 3

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00370830/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DO.261.21.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 131190,96 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Nazwa Zadania nr 1 - "Wykonanie rabaty przy Urzędzie Miasta w Tychach".

2.Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.:
2.1.Etap I:
2.1.1.zakup materiału roślinnego,
2.1.2.zakup wszystkich materiałów niezbędnych do wykonania nasadzeń,
2.1.3.wytyczenie kształtu, usunięcie darni pod rabatę, montaż obrzeża elastycznego typu ekobord, nawiezienie żyznej ziemi, posadzenie i podlanie roślin, ściółkowanie przekompostowaną korą,
2.1.4.wykonanie pasków z grysu granitowego o frakcji 8-12 wraz z zastosowaniem geowłókniny,
2.1.5.wykonanie obrzeży rabaty tj. pasów z podłużnych betonowych płyt,
2.1.6.posadzenie roślin według projektu nasadzeń,
2.2.Etap II
2.2.1.pielęgnację.

3.Szczegółowy zakres prac oraz wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia zostały określone w:
3.1.Załączniku nr 2A do SWZ: opis przedmiotu zamówienia,
3.2.Załączniku nr 3A do SWZ: kosztorys ofertowy zawierający wykaz i ilości prac związanych z wykonaniem zakresu rzeczowego w ramach zamówienia podstawowego i opcjonalnego,
3.3.Załączniku nr 4A do SWZ: wzór umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03451000-6 - Rośliny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady

03452000-3 - Drzewa

03451300-9 - Krzewy

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 85198,71 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Nazwa Zadania nr 2 - "Wykonanie rabaty przy ul. Cielmickiej 47 w Tychach w ramach Zagospodarowania terenu zielonego wokół krzyża przy ul. Cielmickiej w Tychach".

2.Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.:
2.1.Etap I:
2.1.1.zakup materiału roślinnego,
2.1.2.zakup wszystkich materiałów niezbędnych do wykonania nasadzeń (agrowłóknina, kołki do mocowania agrowłókniny, obrzeże ekobord, kamień ścieżkowy surowo łupany, głaz - kamień do siedzenia, kora sosnowa),
2.1.3.usunięcie darni pod rabatę, montaż obrzeża typu ekobord, użycie ziemi ogrodowej do dołków, posadzenie i podlanie roślin, ściółkowanie przekompostowaną korą,
2.1.4.ułożenie ścieżki z kamienia łupanego na odpowiedniej podbudowie,
2.1.5.posadzenie roślin według projektu nasadzeń,
2.1.6.transport, zakup i postawienie głazu - dużego kamienia,
2.2.Etap II:
2.2.1.pielęgnację.

3.Szczegółowy zakres prac oraz wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia zostały określone w:
3.1.Załączniku nr 2B do SWZ: opis przedmiotu zamówienia,
3.2.Załączniku nr 3B do SWZ: kosztorys ofertowy zawierający wykaz i ilości prac związanych z wykonaniem zakresu rzeczowego,
3.3.Załączniku nr 4B do SWZ: wzór umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03451000-6 - Rośliny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady

03452000-3 - Drzewa

03451300-9 - Krzewy

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 21985,50 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Nazwa Zadania nr 3 - "Wykonanie rabaty przy ul. Dębowej w pobliżu sklepu rybnego „Akwarium” w Tychach".

2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.:
2.1.Etap I:
2.1.1.zakup materiału roślinnego,
2.1.2.zakup wszystkich materiałów niezbędnych do wykonania nasadzeń i obrzeży (agrowłóknina, kołki do mocowania agrowłókniny, obrzeże ekobord, obrzeże betonowe, grys, kora sosnowa, cement, piach),
2.1.3.usunięcie darni pod rabatę, montaż obrzeża typu ekobord, użycie ziemi ogrodowej do dołków, posadzenie i podlanie roślin, ściółkowanie przekompostowaną korą,
2.1.4.wykonanie obrzeża betonowego wokół rabaty,
2.2.Etap II:
2.2.1.pielęgnację.

3. Szczegółowy zakres prac oraz wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia zostały określone w:
3.1.Załączniku nr 2C do SWZ: opis przedmiotu zamówienia,
3.2.Załączniku nr 3C do SWZ: kosztorys ofertowy zawierający wykaz i ilości prac związanych z wykonaniem zakresu rzeczowego,
3.3.Załączniku nr 4C do SWZ: wzór umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03451000-6 - Rośliny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady

03452000-3 - Drzewa

03451300-9 - Krzewy

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 24006,75 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie oferty złożone w przedmiotowym postępowaniu zostały odrzucone przez Zamawiającego.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta najkorzystniejsza z ceną brutto za realizację całego przedmiotu zamówienia w wysokości 32.120,00 zł, przewyższa kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia tj. w wysokości 19.869,00 zł brutto.
Z uwagi na fakt, iż Zamawiający nie może zwiększyć kwoty, którą zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, postępowanie zostaje unieważnione.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta najkorzystniejsza z ceną brutto za realizację całego przedmiotu zamówienia w wysokości 37.101,00 zł, przewyższa kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia tj. w wysokości 20.131,00 zł brutto.
Z uwagi na fakt, iż Zamawiający nie może zwiększyć kwoty, którą zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, postępowanie zostaje unieważnione.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.