eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › Konserwacja rowów melioracyjnych na terenie miasta Legnicy" - podzielona na dwie części



Ogłoszenie z dnia 2023-10-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konserwacja rowów melioracyjnych na terenie miasta Legnicy” – podzielona na dwie części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Legnica reprezentowana przez Prezydenta Miasta Legnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647251

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Słowiański 8

1.5.2.) Miejscowość: Legnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-220

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@legnica.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://um.bip.legnica.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Konserwacja rowów melioracyjnych na terenie miasta Legnicy” – podzielona na dwie części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a58322b0-5cfd-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00448334

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00060957/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.16 Konserwacja rowów melioracyjnych na terenie miasta Legnicy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00416107

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IM.RZP.271.6.1.19.26.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 – realizacja zadania: „Konserwacja rowu W-1 obręb Piekary Wielkie” – działki numer 54/1 i 54/2;
w ramach zadania „Konserwacja rowów melioracyjnych na terenie miasta Legnicy”
Zakres prac obejmuje między innymi:
- wykoszenie i wygrabienie porostów ze skarp rowu,
- hakowanie lustra wody,
- usuwanie namułu z dna,
- oczyszczenie z namułu przepustów rurowych,
- podcięcie zwisających gałęzi,
- ręczne ścinanie krzaków i podszycia z wywiezieniem bądź zrąbkowanie na miejscu.
Wykonawca pokrywa koszty oddania odpadów powstających w wyniku realizacji usługi na składowisko odpadów
Szczegółowy zakres prac – części- zawarty jest w przedmiarze prac, będącym integralną częścią umowy; „Standardach wykonania i odbioru prac” oraz „Formularzu cenowycm” – Dokumentacja: Rozdział 4 swz.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 27757,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 – realizacja zadania:: „Konserwacja rowu K-7, K-7-2, K-7-5, K-7-6 obręb Górka” - działki numer 100, 99, 108, 105 i 13; w ramach zadania „Konserwacja rowów melioracyjnych na terenie miasta Legnicy”
Zakres prac obejmuje między innymi:
- wykoszenie i wygrabienie porostów ze skarp rowu,
- usuwanie namułu z dna,
- oczyszczenie z namułu przepustów rurowych,
- ręczne ścinanie krzaków i podszycia z wywiezieniem bądź zrąbkowanie na miejscu.
Wykonawca pokrywa koszty oddania odpadów powstających w wyniku realizacji usługi na składowisko odpadów.

Szczegółowy zakres prac części- zawarty jest w przedmiarze prac, będącym integralną częścią umowy; „Standardach wykonania i odbioru prac” oraz „Formularzu cenowym” – Dokumentacja: Rozdział 4 swz.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 13000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

podstawa faktyczna: cena jedynej złożonej w niniejszym postępowaniu oferty firmy: Firma Grant Łukasz Pastuszka, 59-220 Legnica , ul. Sawy 19, wynosi: 36 584,63 zł brutto i przewyższa zamierzenie oraz możliwości finansowe Zamawiającego, które wynosi 27.757,00 zł brutto.
W dniu 10.10.2023r. odbyły się negocjacje z w/w wykonawcą. W protokole z negocjacji Wykonawca: Firma Grant Łukasz Pastuszka, 59-220 Legnica , ul. Sawy 19 oświadczył, że podtrzymuje cenę oferty złożoną w dniu 05.10.2023r.,
zawartą w „Formularzu oferty” - w odpowiedzi na Ogłoszenie o zamówieniu nr 2023/BZP 00416107/01 z dnia 27.09.2023r.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36584,63 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36584,63 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W niniejszym postępowaniu w części 2 nie została złożona żadna oferta.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.