eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słubice › Dowóz i odwóz uczniów z terenu Gminy Słubice do szkół i przedszkoli w roku 2023.



Ogłoszenie z dnia 2022-11-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz i odwóz uczniów z terenu Gminy Słubice do szkół i przedszkoli w roku 2023.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ ADMINISTRACYJNY OŚWIATY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210299261

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: AKADEMICKA 1

1.5.2.) Miejscowość: Słubice

1.5.3.) Kod pocztowy: 69-100

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 957372058

1.5.8.) Numer faksu: 957372058

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zao@edukacja.slubice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.edukacja.slubice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz i odwóz uczniów z terenu Gminy Słubice do szkół i przedszkoli w roku 2023.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fbd5dea9-4ec3-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00448025

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00397499/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZAO.261.2.2022.AK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 467762,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług przewozowych tj. przewozy dzieci
i młodzieży szkolnej w Gminie Słubice do szkół i przedszkoli tam i z powrotem, na utworzonych przez wykonawcę przewozów liniach otwartych, z pierwszeństwem przejazdu dzieci i młodzieży z biletem miesięcznym (w cenach biletów ustalonych w niniejszym postępowaniu), wg harmonogramu przedstawionego w niniejszej specyfikacji. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest umożliwić przejazdy dzieci i młodzieży do szkół i z powrotem (na podstawie biletów miesięcznych) na pozostałych swoich liniach otwartych, w celu realizacji zajęć pozalekcyjnych bądź wcześniejszego powrotu dzieci do domu.
2. Wykonawca zabezpiecza przewóz dzieci i młodzieży szkolnej, w liczbie oszacowanej w
ust. 9 oraz opiekunów w liczbie po jednym na każda trasę, na utworzonych przez siebie liniach, wg niżej przedstawionego harmonogramu.
3. Wykonawca zabezpiecza przewozy na wszystkich liniach w dniach kiedy w szkołach odbywają się zajęcia edukacyjne, wychowawcze, opiekuńcze lub uroczystości szkolne.
4. Wykonawca 1) zapewnia taką ilość autobusów, aby umożliwić realizację przewozu
zgodnie z wytycznymi wskazanymi w. ust. 8, 9 i 10 SWZ, 2) zapewnia przejazd uczniom autobusami sprawnymi technicznie i spełniającymi wymogi prawne, w tym zapisy Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2020r., poz. 1886), 3) zapewnia autobusy z kierowcą o odpowiedniej ilości miejsc siedzących, odpowiadających liczbie dowożonych uczniów (każde dziecko musi mieć zapewnione miejsce siedzące, 4) zapewnia autobusy do przewozu uczniów utrzymywane w należytej czystości z zachowaniem estetyki wewnętrznej i zewnętrznej pojazdów, 5) zapewnia zastępczy środek transportu w przypadku awarii autobusu na każdej trasie związanej z realizacją przedmiotu zamówienia, 6) zapewnia miejsca dla opiekuna, który zostanie zatrudniony przez Zamawiającego w każdym autobusie realizującym zakres przedmiotu zamówienia, 7) wykonuje przewozy szkolne we wszystkie dni nauki szkolnej za wyjątkiem szczególnych przypadków, w których to nauka szkolna może zostać zawieszona z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Przewoźnika, z wyłączeniem świadczenia usługi w okresie ferii zimowych i przerw świątecznych oraz letnich wakacji. 8) wszystkie pojazdy muszą być sprawne i posiadać ważne przeglądy techniczne, ponadto muszą posiadać aktualne polisy OC i NNW. W okresie zimowym autobusy muszą posiadać sprawny system ogrzewania.
5. Zamawiający na podstawie art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przy realizacji
zamówienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób, na podstawie umowy o pracę, które będą wykonywały czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy - Kodeks Pracy.
5.1. Zamawiający wymaga, aby przy realizacji zamówienia, Wykonawca zatrudnił na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy osoby, które wykonują czynności kierowania pojazdami.
5.2. Wykonawca obowiązany jest udokumentować zatrudnienie osób, o których mowa w ppkt
5.1. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w terminie przez niego wskazanym w wezwaniu. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu:
a) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności określone w pkt 5.1. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy.
b) poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopie umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopie umów powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (t.j.Dz.U. z 2019r., poz. 1781), tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania.
5.3. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na
podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt.5.1. czynności Zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w projekcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Nie złożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 5.1. czynności w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
6. Uczniowie z wszystkich tras muszą być dowiezieni na zajęcia szkolne na godzinę 8.00.
7. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pierwszeństwa przejazdu na danej trasie
wszystkim dzieciom uczęszczającym do szkoły. Wykonanie przedmiotu zamówienia następować będzie na podstawie zakupu biletów miesięcznych. Bilet powinien być wystawiany na każdego dowożonego ucznia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 467762,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 467762,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 467762,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PTH TRANSHAND SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5980002736

7.3.3) Ulica: OS. PRZEMYSŁOWE 16

7.3.4) Miejscowość: SŁUBICE

7.3.5) Kod pocztowy: 69-100

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 505183,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.