Ogłoszenie z dnia 2023-10-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00386723/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zapewnienie udziału w szkoleniu z zakresu „trener personalny” w ramach projektu „wsparcie uczelni szansą na jej rozwój”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet w Siedlcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001471
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konarskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.7.) Numer telefonu: 256431976
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: klaudia.krawczyk-styrna@uws.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uws.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://uph-edu.logintrade.net/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zapewnienie udziału w szkoleniu z zakresu „trener personalny” w ramach projektu „wsparcie uczelni szansą na jej rozwój”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-39ce26fd-4d78-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00447985
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00313530/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zapewnienie udziału w szkoleniu z zakresu „trener personalny” w ramach projektu „wsparcie uczelni szansą na jej rozwój”.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Dotyczy Projektu: „Wsparcie uczelni szansą na jej rozwój” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Nr umowy o dofinansowanie projektu POWR.03.05.00-00-Z107/17-00 zad. 3 poz. 65.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00386723
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.290.71.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 106314 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenia szkolenia instruktora rekreacji ruchowej o specjalności trener personalny, dla 30 osób w dwóch turach (20-22.10.2023 r. i 27-29.10.2023 r.).
2. Zakres szkolenia obejmować będzie następujące zagadnienia teoretyczne
i praktyczne:
1) Szkolenie Trenera Personalnego przeprowadzą cztery osoby, każda w wymiarze 60 godzin. Łącznie 240 godziny dla czterech grup szkoleniowych, czyli 60 godzin na grupę. Zajęcia będą prowadzone jednocześnie w czterech grupach po 7-8 osób w grupie.
2) Szkolenie Trenera Personalnego będą prowadzone na obiektach Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Centrum Sportu i Rekreacji przy ulicy 3-Maja 54
w Siedlcach (sala fitness, sala lustrzana, sala wykładowa, sala aerobowa) oraz na obiektach Wydziału Nauk Medycznych i Nauk o Zdrowiu przy ul. Prusa 14 w Siedlcach.
3) Szkolenie odbędzie się w następujących terminach, w postaci dwóch zjazdów:
Pierwszy zjazd: 20-22.10.2023 r. i 27-29.10.2023 r. w każdym z tych dni zajęcia odbywać się będą w godzinach 9:00 - 17:00.
4) Zamawiający zobowiązuje się zapewnić we własnym zakresie i na własny koszt odpowiednie sale szkoleniowe z wykorzystaniem sprzętu kulturystycznego, sali aerobowej, sali wykładowej i sali fitness.
5) Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić szkolenie z wykorzystaniem materiałów teoretycznych w postaci skryptu lub książki (możliwość nośnika informatycznego) z materiałami dotyczącymi zagadnień związanych ze szkoleniem Trenera Personalnego.
6) Wykonawca zapewni brakujący w siłowni uczelnianej sprzęt w postaci:
a) Pasy treningowe 4FIZJO - 10 sztuk,
b) Ekspandery 4FIZJO - 10 sztuk,
c) Gumy do ćwiczeń Majestic Sport HOME BAND - 10 sztuk,
d) Gumy do ćwiczeń Majestic Sport HOME MINI BAND - 10 sztuk,
e) Przenośny wyciąg treningowy do ćwiczeń fitness, przenośna brama - 10 sztuk.
7) Zakres zajęć szkoleniowych obejmuje przekazanie wiedzy teoretycznej i praktycznych umiejętności Trenera Personalnego, w tym w szczególności wiedzy na temat wysiłku fizycznego i jego wpływu na organizm człowieka z zakresu:
a) anatomii funkcjonalnej człowieka, wady postawy rodzaju treningów m. in. interwałowy, cardio, kulturystyczny, obwodowy, funkcjonalny, kulturystyczny, cross training, stacyjny, układanie programów treningowych,
b) podstawy fizjologii, metody pracy w sporcie, zasady dydaktyczne, teorii sportu i rekreacji, przygotowania imprez sportowych, zadania menadżera w sporcie,
c) biomechaniki stawów, odnowy biologicznej, masażu sportowego, znaczenia fizjoterapii w sporcie w tym nowoczesnej metody tapingu sportowego, pracy mięśni szkieletowych, zjawiska super kompensacji w sporcie,
d) dietetyki, suplementacji i żywienia, układania planów dietetycznych, obliczania zapotrzebowania kalorycznego,
e) kim jest trener personalny i trening personalny, trendy w siłowniach i w klubach fitness, budowanie wizerunku, omówienie sprzętu siłowego
f) omówienie poszczególnych form treningu: kulturystyka, trening siłowy, trening funkcjonalny, cross training, trening obwodowy, trening stacyjny, masaż sportowy,
g) badanie i analiza składu ciała, modele i metody stosowane w treningu personalnym,
h) rozgrzewka, metodyka treningu, ćwiczenia złożone i izolowane, trening poszczególnych grup mięśniowych.
8) Szkolenie musi mieć przede wszystkim wymiar praktyczny, powinno jednak dostarczać także wiedzy teoretycznej w niezbędnym zakresie.
9) Po złożeniu egzaminu końcowego absolwent szkolenia winien otrzymać zaświadczenie o ukończeniu kursu, legitymację Trenera Personalnego w języku polskim i angielskim, certyfikat w języku polski i angielskim, który uprawnia do pracy i który honorowany jest na terenie polski i na terenie krajów Unii Europejskiej. W sytuacji nie zdania egzaminu, student ma prawo do egzaminu poprawkowego bez obciążania go dodatkowymi kosztami. Tyczy się to również kolejnych nie zdanych egzaminów. Terminy egzaminu poprawkowego winny odbyć się na obiektach Uniwersytetu Przyrodniczo - Humanistycznego w Siedlcach.
10) Za godzinę szkoleniową przyjmuje się 45 minut.
11) Wykonawca zobowiązany jest do:
a) zapewnienia materiałów szkoleniowych,
b) wydania zaświadczenia o ukończeniu kursu Trenera Personalnego, legitymację Trenera Personalnego w języku polskim i angielskim, certyfikatu w języku polskim i angielskim, który uprawnia do pracy i który jest honorowany na terenie Polski i na terenie krajów Unii Europejskiej.
c) przekazania Zamawiającemu programu szkoleń przed rozpoczęciem świadczenia usługi i skryptu lub książki według której będzie prowadzone szkolenie
d) zapewnienie (wykonawcy z poza Siedlec) własnego transportu, wyżywienia i noclegu.
e) sporządzenia dokumentacji szkolenia (dziennik) w zakresie i w formie określonej w uzgodnieniu z Zamawiającym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55980 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74700 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55980 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Innowacyjne Centrum Szkoleniowe Karolina Bąbol
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 363464178
7.3.3) Ulica: Tomasza Zana 11a
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-601
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INNOWACYJNE CENTRUM SZKOLENIOWE KAROLINA BĄBOL
jakie przetargi wygrała firma
INNOWACYJNE CENTRUM SZKOLENIOWE KAROLINA BĄBOL
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55980 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. Zamawiający wymaga, aby wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpiło w terminie: 1 miesiąca od dnia podpisania umowy (sugerowana data 20-22.10.2023 r. i 27-29.10.2023 r.)
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Dostawa medycznych środków materiałowych i produktów farmaceutycznych w zakresie zabezpieczenia działalności bieżącej na rzecz 28 WOG oraz jednostek i instytucji będących na jego zaopatrzeniu w 2024r.
- GRUPOWE UBEZPIECZENIE OD NASTĘPSTW NIESZCZĘŚLIWYCH WYPADKÓW STUDENTÓW JEDNOLITYCH STUDIÓW MAGISTERSKICH, STUDIÓW PIERWSZEGO, DRUGIEGO I TRZECIEGO STOPNIA ORAZ DOKTORANTÓW
- Remont chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 3617W na odcinku Golice - Golice-Kolonia
- Modernizacja sufitu podwieszonego Auli Wydziału Humanistycznego Uniwersytetu w Siedlcach zlokalizowanego przy ul. Żytniej 39 w Siedlcach według formuły zaprojektuj i wybuduj
- Wyk. przeg. i kons., serw. bież., napr. i usu. awarii urz. bram i drzwi przes., gar., szlab. wjaz., br. obr. i zapór antyter. znajdujących się na ter. komp. wojs. będących na zaop. 28 WOG w Siedlcach
- Przebudowa ulicy Południowej w miejscowości Żelków - Kolonia, Gmina Siedlce
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dotyczących funkcjonowania biogazowni rolniczych dla uczniów szkół rolniczych
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie 72 krótkookresowych pobytów dla rodziców zastępczych i naturalnych oraz dwóch całodobowych turnusów profilaktycznych 10-dniowych dla dzieci i młodzieży
- Kompleksowa usługa organizacji i przeprowadzenia szkolenia z zakresu spec. I stopnia w zawodzie pracownik socjalny w ramach projektu "Koordynacja polityki społecznej w województwie świętokrzyskim"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń informatycznych z podziałem na 12 części z zakresu: Programowanie w języku Python, Red Hat, Sieci LAN/WAN oraz UNIX/LINUX dla CI w Opolu.
- Kompleksowa usługa przeprowadzenia sześciu jednodniowych szkoleń dla włodarzy oraz kadry zarządzającej Centrów Usług Społecznych, Ośrodków Pomocy Społecznej oraz Powiatowych Centrów Pomocy Rodzinie
- Przeprowadzenie szkolenia dla kadry dydaktycznej PK pn. "GWO and safety training onshore & offshore" w ramach projektu nr FERS.01.05-IP.08-0014/23
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.