eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › "Termomodernizacja budynku przeznaczonego na cele edukacyjno - kulturalne przy ul. PCK 23 w Jeleniej Górze"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Termomodernizacja budynku przeznaczonego na cele edukacyjno – kulturalne przy ul. PCK 23 w Jeleniej Górze”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Karkonoskie Stowarzyszenie Edukacyjne u Erazma i Pankracego w Jeleniej Górze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021536253

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kopernika 1

1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-500

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 757136438

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: xmmariusz@vp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pankracy.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-09b3ba87-ee84-11ec-9a86-f6f4c648a056

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Stowarzyszenie

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Termomodernizacja budynku przeznaczonego na cele edukacyjno – kulturalne przy ul. PCK 23 w Jeleniej Górze”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09b3ba87-ee84-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00447691

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00210395/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Termomodernizacja budynku przeznaczonego na cele edukacyjno – kulturalne przy ul. PCK 23 w Jeleniej Górze

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt nr RPDS.03.03.03-02-0009/21 Termomodernizacja budynku przeznaczonego na cele edukacyjno – kulturalne przy ul. PCK 23 w Jeleniej Górze dofinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00215262/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2051019,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące „Termomodernizację budynku przeznaczonego na cele edukacyjno – kulturalne przy ul. PCK 23 w Jeleniej Górze w tym wykonanie:
1) Modernizacji energetycznej budynku w zakresie wykonania prac związanych z modernizacją energetyczną budynku oraz montażem odnawialnych źródeł energii. Zakres zadania obejmuje:
- wymianę okien (ok. 221 m2);
- wymianę stolarki drzwiowej ( ok. 33 m2);
- wykonanie ocieplenia - ściana w gruncie, izolacja pionowa ścian - styropian ekstrudowany grubości co najmniej 16 cm (ok. 218 m2) wraz z wykonaniem drenażu wokół budynku (ok. 136,00 m) wraz z odprowadzeniem wody;
- wykonanie ocieplenie ścian zewnętrznych metodą lekko-mokrą, styropianem grubości co najmniej 16 cm (ok. 1 110 m2);
- okna dachowe (ok. 3,20 m2; 3 szt.);
- wykonanie docieplenie dachu (ok. 241 m2; matami z wełny mineralnej gr. nie mniej niż 20 cm);
- wykonanie docieplenie - strop przy przepływie ciepła z dołu do góry (strop) (ok. 483 m2; matami z wełny mineralnej gr. co najmniej 20 cm);
- wymiana instalacji centralnego ogrzewania oraz montaż zaworów termostatycznych (system grzewczy). W budynku szkoły planuje się wymianę instalacji centralnego ogrzewania z montażem 60 grzejników wyposażonych w zawory termostatyczne oraz montażem zaworów termostatycznych ok. 50 szt.);
- wykonanie Mikroinstalacji PV, Moc nie mniej niż: 13,8 kWp wraz z instalacją;
Dokumentacja zakłada montaż instalacji na dachu. Zamawiający po uzyskaniu zgody na zmiany w Projekcie, zakłada montaż instalacji na konstrukcji na terenie przy budynku. Wykonawca winien skalkulować dokonanie zmiany.
- wymianę punktów świetlnych na energo-oszczędne wraz z dostosowaniem instalacji 179 szt.;
- wykonanie elewacji, obróbek blacharskich;
- wykonanie pozostałych niezbędnych robót towarzyszących;
2) Przebudowy i rozbudowy budynku wraz z dostosowaniem na potrzeby osób niepełnosprawnych w zakresie wykonanie prac polegających na rozbudowie części edukacyjnej wraz z poszerzeniem części zaplecza związanego z funkcjonowaniem szkoły, przystosowaniem szkoły dla osób niepełnosprawnych, a także przebudowie niektórych pomieszczeń wraz ze zmianą sposobu użytkowania celem przystosowania ich do obowiązujących przepisów oświatowych, przeciwpożarowych i higieniczno-sanitarnych w zakresie. Zakres zadania obejmuje:
- wykonanie robót budowlanych konstrukcyjnych: roboty rozbiórkowe konstrukcyjne ok. 280 m2, roboty konstrukcyjne stanu zero ok. 160 m2, roboty konstrukcyjne stanu surowego nadziemia ok. 280 m2;
- wykonanie robót instalacyjnych: rozbiórki instalacji ok. 280 m2, wykonanie instalacji elektrycznych ok. 280 m2 i instalacji sanitarnych ok. 280 m2;
- wykonanie robót wykończeniowych: rozbiórki i roboty stanu wykończeniowego wewnętrznego ok. 280 m2 i stanu wykończeniowego zewnętrznego ok. 280 m2;
- wykonanie pozostałych niezbędnych robót towarzyszących.
3) Budowa windy dla przystosowania budynku do użytkowania przez osoby niepełnosprawne. Zakres zadania obejmuje:
- budowę szybu dźwigu osobowego;
- dostawa i montaż dźwigu osobowego o nośności 400 kg wraz z przygotowaniem dokumentacji do UDT i uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie;
- wykonanie robót instalacyjnych elektrycznych wraz z zasilaniem dźwigu osobowego;
- wykonanie pozostałych niezbędnych robót towarzyszących.

Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 3 do SWZ wzór umowy – opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowe informacje zostały zawarte w dokumentacji projektowej stanowiącej zał. nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

42416100-6 - Windy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2840623,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2840623,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2840623,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMG AGNIESZKA JARZĘBECKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 022145537

7.3.4) Miejscowość: Mroczkowice 16A

7.3.5) Kod pocztowy: 59-630

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2840623,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.