eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Utrzymanie terenów zieleni ulic gminnych oraz zieleńców położonych na terenie kompleksu "A" Dzielnicy Mokotów



Ogłoszenie z dnia 2022-11-18

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie terenów zieleni ulic gminnych oraz zieleńców położonych na terenie kompleksu „A” Dzielnicy Mokotów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Mokotów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000059

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rakowiecka 25/27

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-517

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.mokotow@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mokotow.um.warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie terenów zieleni ulic gminnych oraz zieleńców położonych na terenie kompleksu „A” Dzielnicy Mokotów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-93aba531-545b-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00446716

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000299/37/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.36 Utrzymanie terenów zieleni ulic gminnych oraz zieleńców położonych na terenie kompleksu „A” Dzielnicy Mokotów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zgodnie z art. 305 pkt. 1 Ustawy Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej z ręki w związku z zajściem okoliczności, o których mowa w ast. 214 ust. 1 pkt 7 Ustawy.
Przedmiotem zamówienia jest zamówienie podobne do zamówienia podstawowego objętego umową zawartą z Wykonawcą – AG-COMPLEX Sp. z o.o., ul. Płytowa 14, 03-046 Warszawa, z dnia 28.04.2022 r., nr MOK-WOŚ/B/III/3/1/B/III/3/2/10/2022.
Zamówienia podstawowego udzielono w wyniku rozstrzygnięcia postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego. Zgodnie z dyspozycją ustawową Zamawiający w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego przewidział możliwość udzielania zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UD-IV-WZP.271.99.2022.DPE

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 306911,32 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. Koszenie trawników i łąk
2. Nawożenie skupin krzewów i pnączy
3. Pielęgnacja skupin krzewów, pnączy, roślin sezonowych i młodych drzew
4. Odchwaszczanie skupin krzewów i pnączy
5. Odmładzanie krzewów
6. Cięcia pielęgnacyjne krzewów, żywopłotów i pnączy
7. Usuwanie samosiewów drzew wraz z karczowaniem
8. Usuwanie odrostów drzew
9. Ściółkowanie korą pod pnączami, krzewami i drzewami
10. Odchwaszczanie mis drzew w chodniku
11. Grabienie trawników i nawierzchni ziemnych
12. Zakładanie trawników z siewu z wymianą gruntu
13. Sadzenie drzew, krzewów liściastych i iglastych oraz roślin sezonowych
14. Instalacja worków do nawadniania kropelkowego młodych nasadzeń drzew oraz ich demontaż
15. Zakup i instalacja worków do nawadniania kropelkowego młodych nasadzeń drzew oraz ich demontaż
16. Uzupełnianie wody w workach do kropelkowego podlewania drzew
17. Podlewanie młodych nasadzeń krzewów i pnączy
18. Wygrodzenie młodych nasadzeń krzewów i drzew
19. Przesadzanie drzew młodych
20. Usunięcie nadmiaru gruntu
21. Rozścielenie ziemi urodzajnej wraz z przekopaniem i wyrównaniem
22 Założenie i zdjęcie opasek lepowych z feromonem na szrotówka kasztanowcowiaczka
24. Zamiatanie nawierzchni utwardzonych
25. Prace interwencyjne

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AG-COMPLEX Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5240018775

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 306911,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.