Ogłoszenie z dnia 2022-11-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00386541/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Szkolenia informatyczne i językowe podnoszące kwalifikacje mieszkańców
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DOBRA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684315
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Dobra
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-210
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 91 391-45-28
1.5.8.) Numer faksu: +48 91 300-01-25
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dobragmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobragmina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Szkolenia informatyczne i językowe podnoszące kwalifikacje mieszkańców2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea20c703-493e-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00446669
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00038849/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Szkolenia informatyczne i językowe podnoszące kwalifikacje mieszkańców
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego nr projektu RPZP.08.10.00-32- K027/222.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00386541/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.12.2022.SK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 311989,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja 10 edycji szkoleń informatycznych oraz 5 edycji kursu z języka angielskiego podnoszących kwalifikacje dla 180 mieszkańców województwa zachodniopomorskiego w ramach projektu „Szkolenia informatyczne i językowe czynnikiem rozwoju umiejętności oraz rozwoju zawodowego” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej.Część I – szkolenia informatyczne:
10 edycji szkoleń zgodnych z nowelizacją europejskich ram kompetencji cyfrowych -DigComp 2.1: The Digital Competence Framework for Citizens with eight proficiency levels and examples of use. Ramy DigComp 2.1 to 21 kompetencji cyfrowych w pięciu obszarach: Informacja i dane, Komunikacja i współpraca, Tworzenie treści cyfrowych, Bezpieczeństwo, Rozwiązywanie problemów. Projekt obejmuje kompetencje ramowe wskazane w ramach Standardu w obszarach Informacja i dane, Komunikacja i współpraca oraz Tworzenie treści cyfrowych, na 1,2,3 i 4 poziomie zaawansowania.
– Jedna edycja - 120h - grupa 12 osób.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80580000-3 - Oferowanie kursów językowych
4.5.5.) Wartość części: 205200,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja 10 edycji szkoleń informatycznych oraz 5 edycji kursu z języka angielskiego podnoszących kwalifikacje dla 180 mieszkańców województwa zachodniopomorskiego w ramach projektu „Szkolenia informatyczne i językowe czynnikiem rozwoju umiejętności oraz rozwoju zawodowego” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej.Część II – kursy z języka angielskiego
Organizacja 5 edycji kursów z języka angielskiego na poziomie A1, A2, B1, B2 w zależności od umiejętności uczestników.
– Jedna edycja - 60h - grupa 12 osób.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80580000-3 - Oferowanie kursów językowych
4.5.5.) Wartość części: 106789,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INFO-BIZ Profesjonalna Edukacja Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 520557438
7.3.3) Ulica: Chełmińska 106A/36
7.3.4) Miejscowość: Grudziądz
7.3.5) Kod pocztowy: 86-300
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INFO-BIZ PROFESJONALNA EDUKACJA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
INFO-BIZ PROFESJONALNA EDUKACJA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne unieważnienia:
1) Zgodnie z art. 259 ww. ustawy jeżeli Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia stosuje się przepisy art. 255-258,
2) Zgodnie z art. 260 ust. 2 ww. ustawy, Zamawiający jest zobowiązany do udostępnienia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informacji o unieważnieniu postępowania, podając uzasadnienie faktyczne i prawne,
3) Zgodnie z art. 255 pkt 2 ww. ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia:
Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ww. ustawy, Zamawiający przed otwarciem ofert, udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości: 311 989,20 złotych brutto (słownie: trzysta jedenaście tysięcy dziewięćset osiemdziesiąt dziewięć złotych 20/100),
w tym:
1) CZĘŚĆ I: 205 200,00 zł brutto (słownie: dwieście pięć tysięcy dwieście złotych 00/100).
2) CZĘŚĆ II: 106 789,20 zł brutto (słownie: sto sześć tysięcy siedemset osiemdziesiąt dziewięć złotych 20/100).
W dniu 19.10.2022 r. o godz. 10.15 w siedzibie Zamawiającego odbyło się otwarcie ofert złożonych w ramach niniejszego postępowania.
W postępowaniu, przy użyciu miniPortalu, za pośrednictwem platformy ePuap, oferty złożyło 2 wykonawców:
1) INFO-BIZ Profesjonalna Edukacja Sp. z o.o., ul. Chełmińska 106A/36, 86-300 Grudziądz,
2) Ośrodek Nauczania Języków Obcych „Języki Świata” Katarzyna Anna Rokicka, ul. Sienkiewicza 49, 15-002 Białystok.
Każdy z wykonawców przesłał zaszyfrowane pliki elektroniczne.
Oferta nr 1 - INFO-BIZ Profesjonalna Edukacja Sp. z o.o. została złożona prawidłowo. Oferta cenowa została złożona dla Części I zamówienia i wyniosła 199 200,00 zł. Dla Części II zamówienia oferta cenowa nie została złożona.
Oferta nr 2 - Ośrodka Nauczania Języków Obcych „Języki Świata” Katarzyna Anna Rokicka została złożona nieprawidłowo. Oferta wraz z wymaganymi załącznikami nie posada wszystkich stron. Oferta została złożona na następujących ponumerowanych stronach: 1, 3, 5, 7, 9, 10, 11, 12. Z częściowo złożonej oferty wynika, że Wykonawca nie złożył oferty cenowej dla Części I zamówienia, natomiast ze względu na brak wszystkich stron w formularzu ofertowym, Zamawiający nie może określić, czy została złożona oferta cenowa dla Części II zamówienia.
W związku z powyższym oferta nr 2 została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 i 6 ustawy Pzp, ponieważ jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia oraz nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego.
W związku z powyższym Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 2 unieważnia postępowanie w części nr 2, ponieważ wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegają odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI DOBRA
- Kompleksowe świadczenie usług utrzymania czystości w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Dobrej
- Zakup i dostawa wraz z rozładunkiem ekogroszku dla Domu Pomocy Społecznej w Skęczniewie
- Poprawa efektywności energetycznej budynku użyteczności publicznej przy ul. Wiatraki 13 w Dobrej
więcej: przetargi DOBRA »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.