eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Usługa zimowego utrzymania nawierzchni dróg, parkingów, chodników i podjazdów dla niepełnosprawnych na terenie Politechniki Śląskiej w obszarze Gliwic w sezonie (...). Znak sprawy: IA1.283.57.2023.AL



Ogłoszenie z dnia 2023-10-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa zimowego utrzymania nawierzchni dróg, parkingów, chodników i podjazdów dla niepełnosprawnych na terenie Politechniki Śląskiej w obszarze Gliwic w sezonie (...). Znak sprawy: IA1.283.57.2023.AL

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Śląska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001637

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Akademicka 2A

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: (32) 237-13-34, 237-13-35

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: IA1@polsl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://polsl.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa zimowego utrzymania nawierzchni dróg, parkingów, chodników i podjazdów dla niepełnosprawnych na terenie Politechniki Śląskiej w obszarze Gliwic w sezonie (...). Znak sprawy: IA1.283.57.2023.AL

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8ce5389d-5b8e-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00445384

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00015491/25/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.40 Usługa zimowego utrzymania nawierzchni dróg, parkingów, chodników i podjazdów dla niepełnosprawnych na terenie Politechniki Śląskiej w obszarze Gliwic w sezonie zimowym 2023/2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00414251

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IA1.283.57.2023.AL

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 544375,16 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 216883,96 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie odśnieżania nawierzchni, likwidacji śniegu (wraz z odpłużaniem) i lodu z nawierzchni terenów wskazanych przez Zamawiającego tj. posypywanie piaskiem lub mieszankami z solą (zwana dalej usługą zimowego utrzymania nawierzchni) wraz z usługą „gotowości technicznej” obejmującą:
a) utrzymanie w gotowości odpowiedniej ilości środków transportu i sprzętu wraz z obsługą, potrzebnych do bezawaryjnego wykonania prac,
b) zapewnienie odpowiedniej ilości materiałów do usuwania śliskości (środki chemiczne, mieszanki z dodatkiem soli i piasku),
c) pełnienie dyżurów dyspozytorskich, patrolowanie dróg, parkingów, chodników i podjazdów dla niepełnosprawnych należących do Zamawiającego,
d) wykonywanie czynności związanych z utrzymaniem przejezdności i bezpieczeństwa ruchu pieszego i kołowego.
2. Termin realizacji zamówienia: sukcesywnie w okresie od dnia zawarcia umowy, lecz nie wcześniej niż od 15 listopada 2023 r. do 31 marca 2024 r. lub do wyczerpania ceny umowy, o której mowa w § 2 ust. 1 Projektowanych Postanowień Umowy, w zależności od tego co nastąpi wcześniej, z zastrzeżeniem § 2 ust. 14 pkt 1) i 2) oraz § 7 ust. 3 pkt 2) lit. d) Projektowanych Postanowień Umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyniku przeprowadzonych czynności UNIEWAŻNIONO postępowanie na mocy art. 255 pkt 6) ustawy, ponieważ obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie: Wykonawcy zobowiązani byli do wypełnienia w Formularzu Ofertowym przygotowanych przez Zamawiającego tabel składających się na wyliczenie ceny ogółem za przedmiot zamówienia. Niestety w tabeli nr II, tj. Cena za usługi zimowego utrzymania nawierzchni, Zamawiający błędnie sformułował instrukcję wyliczenia ceny. W kolumnie nr 4 Zamawiający wskazał, że Wykonawca ma w niej podać cenę za 1 dzień wykonania usługi. Następnie w kolumnie nr 6 Zamawiający wskazał, że przy wyliczeniu należy przemnożyć kol. 3 x kol. 4 x kol. 5, czyli ilość m2 x cenę za 1 dzień x szacowaną ilość usług. Część z Wykonawców wpisała prawidłowo w kol. 4 cenę za 1 dzień, jednak nie przemnożyła zgodnie z instrukcją kolumn, a część z Wykonawców w kol. 4 wpisała błędnie cenę za 1 m2 przemnażając tę cenę zgodnie z instrukcją. Powyższy błąd Zamawiającego powoduje, że w złożonych ofertach występują niemożliwe do poprawy błędy, co skutkuje ich nieporównywalnością.
Postępowanie jest więc obarczone niemożliwą do usunięcia wadą, która uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 170780,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1042804,45 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.