eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełmża › Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Brąchnówko - etap II: roboty wykończeniowe.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Brąchnówko - etap II: roboty wykończeniowe.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chełmża

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118709

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wodna 2

1.5.2.) Miejscowość: Chełmża

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-140

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 56 675 60 75 do 78

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@gminachelmza.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminachelmza.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_chelmza/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Brąchnówko - etap II: roboty wykończeniowe.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-98cd0787-3e76-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00445151

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015119/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.17 Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Brąchnówku–etap II: roboty wykończeniowe

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Operacja typu „Inwestycje w obiekty pełniące funkcje kulturalne” w ramach działania „Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00366737/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OSO.271.20.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1425208,77 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 685199,13 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą „Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Brąchnówko - etap II: roboty wykończeniowe” finansowanego z wykorzystaniem środków w ramach operacji typu „Inwestycje w obiekty pełniące funkcje kulturalne” w ramach działania „Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. 2. W ramach zamówienia należy wykonać w budynku świetlicy wiejskiej – obecnie stan surowy, zamknięty - kompletne roboty wykończeniowe. Zakres prac obejmuje m.in.: 1) roboty ogólnobudowlane: a) wykonanie ścian działowych, b) wykonanie tynków ścian cementowo – wapiennych, c) wykonanie gładzi gipsowych, d) wykonanie okładzin płytkowych ścian w pomieszczeniach kuchennym i sanitarnych, e) malowanie ścian i podwieszanych sufitów farbą emulsyjną akrylową, f) wykonanie posadzki wewnętrznej na istniejącym podkładzie betonowym wraz z izolacją przeciwwilgociową i cieplną oraz okładziną z płytek, g) wykonanie posadzki tarasu i wejścia na istniejącym podkładzie betonowym wraz z izolacją przeciwwilgociową i okładziną z płytek, h) wykonanie ocieplenia elewacji płytami styropianowymi, pokrycie tynkiem strukturalnym i malowanie elewacji; i) montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej, j) montaż balustrady tarasowej; 2) roboty sanitarne: a) wykonanie instalacji kanalizacyjnej wewnętrznej z rur PVC-U, b) wykonanie instalacji wodociągowej wewnętrznej, c) wykonanie przyłącza wodociągowego, d) wykonacie instalacji c.o. podłogowego, e) wykonanie kotłowni ze źródłem ciepła pompa powietrze – woda, f) montaż mechanicznej wentylacji z odzyskiem ciepła; 3) roboty elektryczne: a) wykonanie instalacji oświetleniowej, oświetlenia ewakuacyjnego oraz awaryjnego, b) wykonanie instalacji gniazd wtykowych, c) wykonanie instalacji teletechnicznych, d) montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy minimum 10 kW; 4) zagospodarowanie terenu, tj.: a) wykonanie chodników z kostki betonowej gr. 6 cm, b) założenie terenów zielonych. 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami umowy, specyfikacją warunków zamówienia zwaną również „SWZ”, złożoną ofertą, zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, przepisami i technologiami producentów materiałów i urządzeń zastosowanych przy realizacji zamówienia oraz z: 1) dokumentacją projektową uwzględniającą rozwiązania ułatwiające dostęp do obiektu przez wszystkich użytkowników w tym dla osoby niepełnosprawnej, sporządzoną przez Panią Dorotę Adamczyk prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą Pracownia KAD Dorota Adamczyk z siedzibą w Toruniu, przy ul. Bartkiewiczówny 82/1, 87-100 Toruń; Uwaga! Dokumentacja projektowa świetlicy wiejskiej obejmuje cały zakres robót niezbędny do wybudowania i oddania obiektu do użytkowania. Natomiast przedmiot zamówienia obejmuje tylko etap II realizacji, tj. roboty wykończeniowe. Zakres robót do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia został określony powyżej (w pkt. 4.4.2) ppkt. 2 ogłoszenia - powyżej), a jego odzwierciedlenie przedmiotowe stanowi pomocniczo - udostępniony na etapie postępowania o udzielenie zamówienia - przedmiar robót. Zakres przedmiotu zamówienia nie obejmuje wykonania parkingu i prac zrealizowanych w ramach etapu I budowy świetlicy wiejskiej w miejscowości Brąchnówko, które zostały zakończone i odebrane. Etap I obejmował stan surowy zamknięty wraz z pokryciem dachu, rynnami i rurami spustowymi, instalacją odgromową, podkładami posadzek z chudego betonu oraz instalacją kanalizacyjną podposadzkową. 2) decyzją Starosty Toruńskiego z dnia 26 października 2021 r. nr AB.6740.2.100.2021.EK zatwierdzają zagospodarowanie terenu i projekt architektoniczno - budowlany i udzielającą pozwolenia na budowę; 3) pismem Starosty Toruńskiego nr AB.6743.64.2022 z dnia 21 stycznia 2022 r. w sprawie zjazdu z drogi gminnej; 4) decyzją Wójta Gminy Chełmża z dnia 19 sierpnia 2021 r. o nr ZDT.7211.126.2021 w sprawie zezwolenia na lokalizację zjazdu publicznego; 5) warunkami przyłączenia do sieci elektroenergetycznej wydanymi przez ENERGA – OPERATOR S.A. z dnia 08.09.2021 r. nr P/21/074012; 6) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (STWiOR); Uwaga! STWiOR świetlicy wiejskiej obejmuje cały zakres robót niezbędny do wybudowania i oddania obiektu do użytkowania. Natomiast przedmiot zamówienia obejmuje tylko etap II realizacji, tj. roboty wykończeniowe. Zakres robót do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia został określony powyżej (w pkt. 4.4.2) ppkt. 2 ogłoszenia - powyżej), a jego odzwierciedlenie przedmiotowe stanowi pomocniczo udostępniony - na etapie postępowania o udzielenie zamówienia – przedmiar robót. Zakres przedmiotu zamówienia nie obejmuje wykonania parkingu i prac zrealizowanych w ramach etapu I budowy świetlicy wiejskiej w miejscowości Brąchnówko, które zostały zakończone i odebrane. Etap I obejmował stan surowy zamknięty wraz z pokryciem dachu, rynnami i rurami spustowymi, instalacją odgromową, podkładami posadzek z chudego betonu oraz instalacją kanalizacyjną podposadzkową. 4. Zakres robót w ramach ustalonego wynagrodzenia obejmuje: 1) geodezyjną inwentaryzację powykonawczą wraz ze sporządzoną w jej wyniku dokumentacją geodezyjno-kartograficzną z pomiarów (mapa zasadnicza 1:500 lub 1:1000 obejmująca cały zakres robót), złożenie w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej w Toruniu i przekazanie potwierdzonej kopii Zamawiającemu przy odbiorze; 2) dokumentację techniczno – ruchową z instrukcjami BHP – zgodnie z obowiązującymi przepisami, która przeznaczona będzie dla użytkownika; 3) przeprowadzenie regulacji i rozruchu instalacji, przeszkolenie użytkownika w zakresie użytkowania oraz przekazanie instrukcji obsługi i eksploatacji wbudowanych urządzeń; 4) pomiary i badania instalacji elektrycznej, w tym natężenia oświetlenia; 5) badania wody w zakresie bakteriologicznym i fizykochemicznym; 6) wykonanie prób ciśnieniowych instalacji c.o.; 7) sprawdzenie skuteczności wentylacji mechanicznej i wykonanie badań kominiarskich; 8) dokumentację powykonawczą, opisaną i skompletowaną w dwóch egzemplarzach; 9) inne prace związane z procesem budowy; 10) wykonanie w porozumieniu z Zamawiającym projektu wykonawczego instalacji fotowoltaicznej oraz uzgodnienie go z rzeczoznawcą do spraw przeciw - pożarowych; 11) zgłoszenie przyłącza instalacji fotowoltaicznej do sieci elektroenergetycznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 764000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1240539,97 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 764000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDMAR Firma Usługowa - Marcin Matłosz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870633361

7.3.3) Ulica: ul. Kozielec 19

7.3.4) Miejscowość: Biskupice

7.3.5) Kod pocztowy: 87-152

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 764000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

brak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.