eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › "Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Oświęcimskiego w sezonie 2022/2023"



Ogłoszenie z dnia 2022-11-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Oświęcimskiego w sezonie 2022/2023”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT OŚWIĘCIMSKI - STAROSTWO POWIATOWE W OŚWIĘCIMIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181652

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. St. Wyspiańskiego 10

1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-602

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ezamowienia@powiat.oswiecim.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiat.oswiecim.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Oświęcimskiego w sezonie 2022/2023”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b30bddd-448b-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00444771

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020807/21/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Oświęcimskiego w sezonie 2022/2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00384997/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZP.272.22.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 955179,25 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – obejmuje teren gminy Kęty
Zamówienie obejmuje świadczenie usług związanych z kompleksowym zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu oświęcimskiego w podziale na 5 części (w skrócie ZUD), a w szczególności przejęcie na siebie obowiązku utrzymania przejezdności dróg, zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi.
Prowadzenie ZUD, które oprócz akcji interwencyjnej lub czynnej obejmuje również prowadzenie dyżurów dyspozytorskich.
Po zakończeniu prac zimowego utrzymania dróg w terminie dla sezonu 2022/2023 w okresie do 30.04.2023 r., zalegający przy krawędziach jezdni materiał uszorstniający musi zostać uprzątnięty, a studzienki ściekowe i przykanaliki muszą być oczyszczone.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają odpowiednio:
• Szczegółowa Specyfikacja Techniczna – załącznik nr 9 do SWZ;
• Wykaz dróg – załącznik nr 8 do SWZ;
• Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SWZ;
• Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy – załącznik nr 10 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

90641000-2 - Usługi oczyszczania kanałów ściekowych

4.5.5.) Wartość części: 135321,17 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – obejmuje teren gminy Osiek i Polanka Wielka
Zamówienie obejmuje świadczenie usług związanych z kompleksowym zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu oświęcimskiego w podziale na 5 części (w skrócie ZUD), a w szczególności przejęcie na siebie obowiązku utrzymania przejezdności dróg, zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi.
Prowadzenie ZUD, które oprócz akcji interwencyjnej lub czynnej obejmuje również prowadzenie dyżurów dyspozytorskich.
Po zakończeniu prac zimowego utrzymania dróg w terminie dla sezonu 2022/2023 w okresie do 30.04.2023 r., zalegający przy krawędziach jezdni materiał uszorstniający musi zostać uprzątnięty, a studzienki ściekowe i przykanaliki muszą być oczyszczone.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają odpowiednio:
• Szczegółowa Specyfikacja Techniczna – załącznik nr 9 do SWZ;
• Wykaz dróg – załącznik nr 8 do SWZ;
• Formularz ofertowy – załącznik nr 2 do SWZ;
• Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy – załącznik nr 10 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

90641000-2 - Usługi oczyszczania kanałów ściekowych

4.5.5.) Wartość części: 190412,57 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 – obejmuje teren gminy Oświęcim
Zamówienie obejmuje świadczenie usług związanych z kompleksowym zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu oświęcimskiego w podziale na 5 części (w skrócie ZUD), a w szczególności przejęcie na siebie obowiązku utrzymania przejezdności dróg, zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi.
Prowadzenie ZUD, które oprócz akcji interwencyjnej lub czynnej obejmuje również prowadzenie dyżurów dyspozytorskich.
Po zakończeniu prac zimowego utrzymania dróg w terminie dla sezonu 2022/2023 w okresie do 30.04.2023 r., zalegający przy krawędziach jezdni materiał uszorstniający musi zostać uprzątnięty, a studzienki ściekowe i przykanaliki muszą być oczyszczone.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają odpowiednio:
• Szczegółowa Specyfikacja Techniczna – załącznik nr 9 do SWZ;
• Wykaz dróg – załącznik nr 8 do SWZ;
• Formularz ofertowy – załącznik nr 3 do SWZ;
• Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy – załącznik nr 10 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

90641000-2 - Usługi oczyszczania kanałów ściekowych

4.5.5.) Wartość części: 227097,77 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 – obejmuje teren gminy Zator i Przeciszów
Zamówienie obejmuje świadczenie usług związanych z kompleksowym zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu oświęcimskiego w podziale na 5 części (w skrócie ZUD), a w szczególności przejęcie na siebie obowiązku utrzymania przejezdności dróg, zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi.
Prowadzenie ZUD, które oprócz akcji interwencyjnej lub czynnej obejmuje również prowadzenie dyżurów dyspozytorskich.
Po zakończeniu prac zimowego utrzymania dróg w terminie dla sezonu 2022/2023 w okresie do 30.04.2023 r., zalegający przy krawędziach jezdni materiał uszorstniający musi zostać uprzątnięty, a studzienki ściekowe i przykanaliki muszą być oczyszczone.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają odpowiednio:
• Szczegółowa Specyfikacja Techniczna – załącznik nr 9 do SWZ;
• Wykaz dróg – załącznik nr 8 do SWZ;
• Formularz ofertowy – załącznik nr 4 do SWZ;
• Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy – załącznik nr 10 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

90641000-2 - Usługi oczyszczania kanałów ściekowych

4.5.5.) Wartość części: 227921,77 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 – obejmuje teren miasta i gminy Chełmek
Zamówienie obejmuje świadczenie usług związanych z kompleksowym zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu oświęcimskiego w podziale na 5 części (w skrócie ZUD), a w szczególności przejęcie na siebie obowiązku utrzymania przejezdności dróg, zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi.
Prowadzenie ZUD, które oprócz akcji interwencyjnej lub czynnej obejmuje również prowadzenie dyżurów dyspozytorskich.
Po zakończeniu prac zimowego utrzymania dróg w terminie dla sezonu 2022/2023 w okresie do 30.04.2023 r., zalegający przy krawędziach jezdni materiał uszorstniający musi zostać uprzątnięty, a studzienki ściekowe i przykanaliki muszą być oczyszczone.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają odpowiednio:
• Szczegółowa Specyfikacja Techniczna – załącznik nr 9 do SWZ;
• Wykaz dróg – załącznik nr 8 do SWZ;
• Formularz ofertowy – załącznik nr 5 do SWZ;
• Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy – załącznik nr 10 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

90641000-2 - Usługi oczyszczania kanałów ściekowych

4.5.5.) Wartość części: 174425,97 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 134613,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 197844,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 134613,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): KONKRET Krzysztof Wysogląd

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Firma Usługowo-Handlowa KOP-MAT Mateusz Momot

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 852700953

7.3.4) Miejscowość: Poręba Wielka

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 134613,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-04-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 168670,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 224081,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 168670,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo-Handlowa KOP-MAT Mateusz Momot

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 122594835

7.3.4) Miejscowość: Bieruń

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 168670,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-04-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 177169,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 374511,9 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 177169,22 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 072112533

7.3.4) Miejscowość: Oświęcim

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Obsługa ZUD w zakresie wybranych ciągów komunikacyjnych (dróg)


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 177169,22 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-04-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 180184,49 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 283790,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 180184,49 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 072112533

7.3.4) Miejscowość: Oświęcim

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Obsługa ZUD w zakresie wybranych ciągów komunikacyjnych (dróg)


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 180184,49 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-04-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149175,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149175,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149175,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo-Handlowa KOP-MAT Mateusz Momot

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 122594835

7.3.4) Miejscowość: Bieruń

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149175,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-04-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Okres realizacji zamówienia: dla każdej z części zamówienia tj. 1, 2, 3, 4 i 5: początek: od dnia zawarcia umowy /
zakończenie: do 30.04.2023r.
Przedmiot umowy będzie realizowany w okresie zimowym.
Za okres zimowy, uważany jest sezon: od chwili wystąpienia opadów śniegu lub wezwania do świadczenia usług przy
zimowym utrzymaniu dróg do chwili całkowitego ustąpienia zimy tj. orientacyjnie:
- sezon zimowy 2022/2023 – od dnia 01.11.2022 r., do 15.04.2023 r., oraz wykonanie czyszczenia krawędzi jezdni przy
krawężnikach, studzienek ściekowych i przykanalików do 30.04.2023r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.