eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Remont utrzymaniowy mostu przez rzekę Czajkę, DW483, km 6+542 w m. Czestków

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-10-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont utrzymaniowy mostu przez rzekę Czajkę, DW483, km 6+542 w m. Czestków

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W ŁODZI

1.3.) Oddział zamawiającego: ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W ŁODZI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470850645

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: AL. PIŁSUDSKIEGO 12

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-051

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdw.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lodz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zdwlodz.eb2b.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie drogami wojewódzkimi w imieniu samorządu województwa łódzkiego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont utrzymaniowy mostu przez rzekę Czajkę, DW483, km 6+542 w m. Czestków

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4eb0e235-26e7-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00444748

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00016669/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 Bieżąca konserwacja obiektów mostowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00319421

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZ.2611.45.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 926473,92 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu utrzymaniowego mostu przez rzekę Czajkę, DW483, km 6+542 w m. Czestków.
Zakres remontu obejmuje:
• zaprojektowanie, uzgodnienie i wdrożenie tymczasowej organizacji ruchu (zaleca się realizację zadania przy zamkniętym ruchu kołowym; dopuszcza się ruch wahadłowy po obiekcie dla pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej nie przekraczającej 3,5 t),
• roboty rozbiórkowe: frezowanie nawierzchni na obiekcie (10-12 cm) i dojazdach (5-10 cm), usunięcie izolacji z pomostu, demontaż balustrad i kap chodnikowych, wykopy za przyczółkami pod wykonanie płyt przejściowych, rozbiórka istniejącej palisady drewnianej pod obiektem,
• wykonanie nowej warstwy spadkowej na płycie ustroju nośnego oraz górnej części skrzydeł przyczółków za pomocą jastrychu żywicznego,
• wykonanie nowej izolacji z mostowej papy termozgrzewalnej,
• montaż krawężników kamiennych na obiekcie i betonowych na dojazdach,
• montaż sączków i wykonanie drenażu prefabrykowanego w kruszywie lakierowanym żywicą - do odwodnienia izolacji: płyty betonu spadkowego i pod kapą (odcinki pod krawężnikiem kamiennym),
• wykonanie nowych kap chodnikowych (wraz z kotwieniem do ustroju niosącego i montażem polimerobetonowych desek gzymsowych) i płyt przejściowych za przyczółkami (wraz z drenażem francuskim),
• wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej (warstwy wiążącej z asfaltu lanego i warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S) na obiekcie,
• wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej na dojazdach do obiektu (warstwy wiążącej wyrównawczej gr. 5-15 cm z betonu asfaltowego AC16W i warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S),
• montaż bariero-poręczy ochronnych H2/W2/B na obiekcie,
• wymianę barier ochronnych na dojazdach do obiektu (odcinki początkowe i końcowe bariero-poręczy mostowej),
• ułożenie bitumicznej izolacjo-nawierzchni na kapach, wykonanie dylatacji bitumicznej typu TARCO,
• naprawę powierzchni bocznych ustroju nośnego PCC,
• wykonanie powłoki ochronnej bocznych powierzchni ustroju nośnego, skrzydeł i przyczółków akrylowymi farbami do antykorozyjnego zabezpieczenia betonu,
• remont umocnienia stożków skarpowych (obrukowanie skarp i stożków z kostki betonowej na podsypce cementowo - piaskowej; Odcięcia z obrzeży betonowych gr. 8cm posadowionych na fundamentach, podwalina z krawężników betonowych).
• wykonanie ścieków skarpowych z prefabrykowanych elementów betonowych wraz z dołami chłonnymi,
• uzupełnienie poboczy oraz przyległych zjazdów destruktem,
• wykonanie nowej palisady drewnianej pod obiektem,
• wykonanie grubowarstwowego oznakowania poziomego.
Materiały rozbiórkowe przydatne Zamawiającemu, Wykonawca dostarczy do Obwodu Drogowego w Grocholicach lub inne miejsce wskazane przez Zamawiającego. Gruz i zanieczyszczenia, nadmiar gruntu, stanowią własność Wykonawcy i powinien on je usunąć poza pas drogowy przy przestrzeganiu przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach. Wykonawcę obciążają wszelkie obowiązki i koszty zagospodarowania gruzu i innych zanieczyszczeń wynikające z przepisów ustawy o odpadach.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w Tomie III SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia i w Części II SWZ - wzór umowy.
5.3.2. Wykonawca zapewni, aby udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym, użytkowanych przy wykonywaniu tego zadania wyniósł co najmniej 10% - (Ustawa z dnia 11.01.2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych w związku z Dyrektywą PE i Rady 2014/94/UE/ z 22.10.2014 r.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych

45221119-9 - Roboty budowlane w zakresie renowacji mostów

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 848841,23 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 893010,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 848841,23 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DTservice sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9970153269

7.3.3) Ulica: Grobelna 7

7.3.4) Miejscowość: Pabianice

7.3.5) Kod pocztowy: 95-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 848841,23 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-20

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.