Ogłoszenie z dnia 2023-10-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00389463/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi powiatowej nr 1691 K Skawica - Warty - Juszczyn w Skawicy oraz remont drogi powiatowej nr 1690 K Maków - Grzechynia - Zawoja w Zawoi (os. Gołynia)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Suski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181675
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościelna 5 b
1.5.2.) Miejscowość: Sucha Beskidzka
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-200
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: 338757800
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@powiatsuski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatsuski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5f4b64f0-4e2f-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont drogi powiatowej nr 1691 K Skawica - Warty - Juszczyn w Skawicy oraz remont drogi powiatowej nr 1690 K Maków - Grzechynia - Zawoja w Zawoi (os. Gołynia)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f4b64f0-4e2f-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00444687
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00057458/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Remont drogi powiatowej nr 1691 K Skawica - Warty - Juszczyn w Skawicy oraz remont drogi powiatowej nr 1690 K Maków - Grzechynia - Zawoja w Zawoi (os. Gołynia)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00389463
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZ.272.19.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 838366,71 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć nr 1: Remont drogi powiatowej nr 1691 K Skawica - Warty - Juszczyn na odcinku od km 0+175m do km 0+577m w Skawicy2.3 Projektowane postanowienia umowy zawarte są w Załączniku Nr 3 do SWZ.
2.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: przedmiary robót- Załącznik nr 5.1-5.2 do SWZ, specyfikacja techniczna - Załącznik nr 6.1-6.2 do SWZ, dokumentacja techniczna- Załącznik nr 7.1-7.2 do SWZ.
2.5 Przedmiary robót w/w prac stanowią Załącznik do niniejszej specyfikacji nr 5.1- część nr 1, Załącznik Nr 5.2- część nr 2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji nr 6.1 dla Części nr 1, Załącznik nr 6.2 – część nr 2. Dokumentacja techniczna stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji nr 7.1- część nr 1, Załącznik Nr 7.2- część nr 2.
pozostałe informacje w SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 432176,34 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2: Remont drogi powiatowej nr 1690 K Maków - Grzechynia - Zawoja na odcinku od km 8+890m do km 8+920m i od km 8+962m do km 9+295m w Zawoi (os. Gołynia)2.3 Projektowane postanowienia umowy zawarte są w Załączniku Nr 3 do SWZ.
2.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: przedmiary robót- Załącznik nr 5.1-5.2 do SWZ, specyfikacja techniczna - Załącznik nr 6.1-6.2 do SWZ, dokumentacja techniczna- Załącznik nr 7.1-7.2 do SWZ.
2.5 Przedmiary robót w/w prac stanowią Załącznik do niniejszej specyfikacji nr 5.1- część nr 1, Załącznik Nr 5.2- część nr 2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji nr 6.1 dla Części nr 1, Załącznik nr 6.2 – część nr 2. Dokumentacja techniczna stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji nr 7.1- część nr 1, Załącznik Nr 7.2- część nr 2.
pozostałe informacje w SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 406190,37 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 518753,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 930019,97 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 518753,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo Handlowa KOMBUD Kowalczyk Franciszek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 735-108-98-97
7.3.4) Miejscowość: Łętownia 378
7.3.5) Kod pocztowy: 34-242
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE FRANCISZEK KOWALCZYK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE FRANCISZEK KOWALCZYK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 518753,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 456089,41 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 456089,41 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 456089,41 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo Handlowa KOMBUD Kowalczyk Franciszek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 735-108-98-97
7.3.4) Miejscowość: Łętownia 378
7.3.5) Kod pocztowy: 34-242
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE FRANCISZEK KOWALCZYK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE FRANCISZEK KOWALCZYK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 456089,41 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI SUCHA BESKIDZKA
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej Modernizacji Oddziału Ortopedyczno-Urazowego II postępowanie
- Dostawa mięsa,wędlin i drobiu
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania - Scalanie gruntów obszaru wsi Wysoka oraz części obszaru wsi Łętownia Etap III (zagospodarowanie poscaleniowe)
- Wykonanie hydroizolacji fundamentów budynku wraz z utwardzeniem placu przy budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Suchej Beskidzkiej
- Dostawa pieczywa
- Dostawa artykułów metalowych
więcej: przetargi SUCHA BESKIDZKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Bieżące i awaryjne wykonanie napraw cząstkowych jezdni i chodników o nawierzchni bitumicznej"
- Przebudowa kanalizacji deszczowej przy ul. Pogodnej, Reymonta, Bocznej w Zgorzelcu
- "Modernizacja (remont) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Swaty"
- Remont i modernizacja dróg dojazdowych "Średnie" i "Gorlicka" w Moszczenicy oraz "Dębowa" w Staszkówce. Zamówienie dofinansowane ze środków budżetu Województwa Małopolskiego.
- Roboty budowlane - Nadleśnictwo Śnieżka, Leśnictwo Karpacz
- Modernizacja fragmentów dróg gminnych - 4 części
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.