Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00430437/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2023/2024”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZAKLICZYN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660967
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: RYNEK 32
1.5.2.) Miejscowość: Zakliczyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-840
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@zakliczyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakliczyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.zakliczyn.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2023/2024”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-16c22213-637c-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00444234
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053032/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2023/2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00430437
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UM-III.271.ZP.29.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres zamówienia obejmuje realizację zimowego utrzymania gminnych dróg w poszczególnych miejscowościach Gminy Zakliczyn, poprzez wykonanie usługi odśnieżania i usuwania oblodzeń (śliskości) wg potrzeb, zarówno w dni robocze jak również w dni wolne od pracy. Ustala się następujący standard zimowego utrzymania dróg:
1) Jezdnia powinna być odśnieżona na całej szerokości,
2) Na jezdni może zalegać do 5 cm równej warstwy śniegu. Na skrzyżowaniach, zakrętach, wzniesieniach i przystankach autobusowych należy posypać powierzchnię środkami szorstkimi.
3) Do posypania wykonawca powinien użyć własnych materiałów szorstkich.
4) Usuwanie i zwalczanie śliskości powinno odbywać się na bieżąco w miarę zaistniałych potrzeb (opady śniegu, mżawki) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach tzn.:
a) Do zapobiegania powstawania i likwidacji śliskości zimowej: sól drogowa + piasek/kruszywo;
b) Do uszorstnienia lodu lub zlodowaciałego śniegu:
piasek o uziarnieniu do 2 mm,
kruszywo naturalne o uziarnieniu do 4 mm,
jednorodną mieszankę piasku i żwiru z solą o składzie wagowym –
95-97% + 5-3% (ilość soli w mieszaninie)
c) Do uszorstnienia ubitego śniegu:
piasek lub inne kruszywo naturalne o uziarnieniu do 4 mm,
jednorodne mieszaniny tych kruszyw z solą.
Kruszywo stosowane do uszorstnienia nawierzchni nie powinno być zbyt łamliwe, nie może zawierać zanieczyszczeń ilastych, gliniastych. Jednorodność uziarnienia kruszywa zapewnia większą równomierność pokrycia drogi podczas posypywania. Duża zmienność wielkości ziaren powoduje nierównomierne posypywanie (różne odległości rozrzutu). Zawartość ziaren drobnych (< 0,075 mm) powinna być minimalna (zaleca się, do 3%), ponieważ ziarna te mogą zwiększać możliwość poślizgu. Ziarna nie mogą być spłaszczone i muszą mieć kształt regularny. Materiały uszorstniające powinny wykazywać dostateczną wytrzymałość na mechaniczne ich niszczenie przez ruch (nie mogą ulegać rozdrabnianiu). Nie powinny zawierać zanieczyszczeń mogących wzmagać korozję pojazdów i konstrukcji stalowych.
Dobór materiałów i ich dawek lub zapobiegania powstawaniu i likwidacji śliskości następuje w zależności od panujących warunków pogodowych i jest każdorazowo uzgadniany z przedstawicielem Zamawiającego.
5) Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia niezapowiedzianych, komisyjnych kontroli jakości odśnieżania oraz materiału użytego do posypywania dróg.
6) Wykonawca ma obowiązek usunąć niezwłocznie po zakończeniu sezonu zimowego pozostały na drogach materiał użyty do usuwania śliskości.
7) Wykaz dróg gminnych objętych zimowym utrzymaniem stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
8) Zakres wykonanej pracy przy odśnieżaniu dróg należy potwierdzić każdorazowo przez Sołtysa lub Radnego danej miejscowości, Przewodniczącego Rady Miasta lub osobę upoważnioną przez Burmistrza nie później niż do 15 dnia miesiąca następnego po wykonaniu usługi.
9) Termin na złożenie na dzienniku podawczym UM w Zakliczynie rachunku/faktury wraz z wypełnionym zestawieniem wykonanej usługi potwierdzonej przez osoby wymienione w punkcie 7:
do dnia 15.01.2024 r. za okres od początku obowiązywania umowy do 31.12.2023 r.,
do dnia 15.02.2024 r. za okres od 01.01.2024 r. do 31.01.2024 r.,
do dnia 15.03.2024 r. za okres od 01.02.2024 r. do 29.02.2024 r.,
do dnia 15.04.2024 r. za okres od 01.03.2024 r. do 31.03.2024 r.,
do dnia 15.05.2024 r. za okres od 01.04.2023 r. do 30.04.2024 r.,
do dnia 15.06.2024 r. za okres od 01.05.2023 r. do 31.05.2024 r.
10) Dostarczenie do Zamawiającego faktury bez obowiązkowego załącznika stanowiącego zestawienie wykonanej usługi potwierdzonej przez osoby wymienione w punkcie 7) stanowić będzie podstawę do odesłania faktury do Wykonawcy celem uzupełnienia braków. Termin na opłacenie przedstawionej faktury liczony będzie dopiero od prawidłowo złożonej faktury wraz z wypełnionym zestawieniem wykonanej usługi potwierdzonej przez osoby wymienione w punkcie 7).
11) Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia w pełnej gotowości do pracy, tak, aby wyjazd do pracy mógł nastąpić w ciągu godziny od otrzymania wezwania.
12) Koordynatorem akcji zimowego utrzymania dróg będzie pracownik ds. drogownictwa - Urzędu Miejskiego w Zakliczynie, a dyspozytorami wyjazdów do akcji zimowego utrzymania będą sołtysi/radni/Przewodniczący Rady Miasta miejscowości wchodzących w poszczególne części zamówienia lub upoważniony pracownik Urzędu Miejskiego w Zakliczynie.
2. Zakres rzeczowy został wyszczególniony poniżej, w ramach części:
Wola Stróska –„Górki”, Stróże, Stróże „Bobowiec”, Filipowice – przewidywana ilość kilometrów:
odśnieżania – 280 km
usuwanie oblodzeń – 140 km
odśnieżanie + usuwanie oblodzeń (suma x 70%) – 294 km
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera OPZ (zał. nr 6 do SWZ), wykaz dróg gminnych objętych zimowym utrzymaniem stanowi załącznik nr 5 do SWZ stanowiący załącznik do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia, zwanej dalej „SWZ”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
90611000-3 - Usługi sprzątania ulic
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, iż działając na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego.Zgodnie z dyspozycją ww. przepisu postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Bieżące utrzymanie dróg na terenie Nadleśnictwa Orneta w 2024 roku"
- USŁUGI UTRZYMANIA STANU SANITARNO - PORZĄDKOWEGO NIERUCHOMOŚCI WRAZ Z TERENAMI PRZYNALEŻNYMI NA NIERUCHOMOŚCIACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ŁÓDZKIE NIERUCHOMOŚCI SP. Z O.O.
- Świadczenie usługi sprzątania powierzchni wewnętrznych budynków oraz terenów zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy - 2 części
- Utrzymanie czystości powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych w budynku Sądu Rejonowego w Wołominie przy ulicy Prądzyńskiego 3A
- Świadczenie dla Sądu Rejonowego w Turku kompleksowej usługi sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynku, wraz z terenem przyległym, zlokalizowanym w Warszawie, przy ul. Nowy Zjazd 1.
więcej: Usługi sprzątania ulic »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.