Ogłoszenie z dnia 2023-10-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00434739/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-09
- 2023/BZP 00456760/01 - Wynik z dnia 2023-10-23
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zawarcie umowy ramowej na dostawy krzeseł biurowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630703410
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Jana Kochanowskiego 2A
1.4.2.) Miejscowość: Poznań
1.4.3.) Kod pocztowy: 60-844
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@po.policja.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielkopolska.policja.gov.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00443630
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-10-13
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00434739
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
1. Karty katalogowe – jako załącznik do oferty do wszystkich pozycji zawartych w opisie przedmiotu zamówienia - należy dołączyć osobną kartę katalogową lub inne dokumenty stanowiące załączniki do oferty. Zasady złożenia przedmiotowych dokumentów - pkt. V.1 SWZ
2. Atesty, o których mowa w pkt. V.2 SWZ winny być wystawione przez niezależną od Wykonawcy jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju dokumentów. Certyfikat, o którym mowa w pkt. V.2 SWZ winien być wystawiony przez uprawnioną, niezależną od Wykonawcy jednostkę certyfikującą, oceniającą zgodność. Zasady złożenia przedmiotowych dokumentów - pkt. V.2 SWZ.
3. Próbki , o których mowa w pkt. V.3 SWZ dla pozycji nr 6 (K3 – krzesło konferencyjne), pozycji nr 15 (K7 – krzesło plastikowe) oraz pozycji nr 16 (F4 – fotel obrotowy) Opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego zał. Nr 1.1 do SWZ. Zasady złożenia próbek określa pkt. V.3 SWZ.
Po zmianie:
1. Karty katalogowe – jako załącznik do oferty do wszystkich pozycji zawartych w opisie przedmiotu zamówienia - należy dołączyć osobną kartę katalogową lub inne dokumenty stanowiące załączniki do oferty. Zasady złożenia przedmiotowych dokumentów - pkt. V.1 SWZ
2. Atesty, o których mowa w pkt. V.2 SWZ winny być wystawione przez niezależną od Wykonawcy jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju dokumentów. Certyfikat, o którym mowa w pkt. V.2 SWZ winien być wystawiony przez uprawnioną, niezależną od Wykonawcy jednostkę certyfikującą, oceniającą zgodność. Zasady złożenia przedmiotowych dokumentów - pkt. V.2 SWZ.
3. Próbki , o których mowa w pkt. V.3 SWZ dla pozycji nr 5 (K2 – krzesło konferencyjne), pozycji nr 15 (K7 – krzesło plastikowe) oraz pozycji nr 16 (F4 – fotel obrotowy) Opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego zał. Nr 1.1 do SWZ. Zasady złożenia próbek określa pkt. V.3 SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-10-17 11:00
Po zmianie:
2023-10-20 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-10-17 11:30
Po zmianie:
2023-10-20 11:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-11-15
Po zmianie:
2023-11-17
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa mięsa wieprzowego i wołowego, wędlin wieprzowych, drobiu i wędlin drobiowych
- Zakup sprzętu medycznego do Poradni Ginekologicznej przy ul. Jarochowskiego 18 w Poznaniu w ramach zadania pn.: "Modernizacja i adaptacja budynku Apteki dla potrzeb Poradni Ginekologicznej".
- Instalacja sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 434 (obwodnica Kórnika) z drogą gminną (ul. Śremska)
- Zakup sprzętu medycznego dla Oddziału AiIT oraz Bloku Operacyjnego
- Przeglądy i naprawy kontenerów do sterylizacji
- "Zakup, dostawa sprzętu i wyposażenia sportowego w tym sportu wyczynowego oraz sprzętu do szkolenia SERE, artykułów oraz odzieży sportowej''
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zagospodarowanie Rodzinnego Parku bł. K. Kózkówny w Tychach" - Zadanie nr 1 - Zagospodarowanie małą architekturą; Zadanie nr 2 - Remont ławek - gabionów na terenie placu zabaw i siłowni plenerowej.
- "Zakup i dostawa wyposażenia Przedszkola w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Ślęzakach w ramach projektu "Akademia Krasnoludków"
- Dostawa mebli oraz sprzętu AGD do pomieszczeń oddziału szpitalnego - II piętro budynku nr 102 - ZP-17/24
- Zakup wraz z dostawą i montażem wyposażenia meblowego oraz foteli obrotowych dla Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie
- Dostawa krzeseł pracowniczych do Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Krakowie oraz Oddziałów Państwowej Inspekcji Pracy w Nowym Sączu i Tarnowie.
- Dostawa mebli biurowych na potrzeby 1WSzKzP SPZOZ w Lublinie Filii w Ełku
więcej: Różne siedziska i krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.