eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Rozbudowa drogi powiatowej nr 1872P granica powiatu - Tarnowo Podgórne - ul. Szkolna w Tarnowie Podgórnym



Ogłoszenie z dnia 2022-11-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa drogi powiatowej nr 1872P granica powiatu – Tarnowo Podgórne – ul. Szkolna w Tarnowie Podgórnym

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W POZNANIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631281080

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zielona 8

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-851

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zdp.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdp.poznan.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_poznan

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa drogi powiatowej nr 1872P granica powiatu – Tarnowo Podgórne – ul. Szkolna w Tarnowie Podgórnym

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2ab794f-2d06-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00443440

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013504/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.21 Rozbudowa drogi powiatowej nr 1872P granica powiatu - Tarnowo Podgórne , ul. Szkolna w Tarnowie Podgórnym

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00333512/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZ.261.2.31.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2663993,79 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Rozbudowa drogi powiatowej nr 1872P granica powiatu – Tarnowo Podgórne – ul. Szkolna w Tarnowie Podgórnym.
2. Zakres robót objętych zamówieniem obejmuje m.in.:
1) wycinkę drzew i krzewów wraz z karczowaniem,
2) roboty przygotowawcze,
3) przebudowę / zabezpieczenie urządzeń infrastruktury technicznej,
4) budowę kanalizacji deszczowej i elementów odwodnienia drogi,
5) budowę kanału technologicznego,
6) budowę oświetlenia drogowego,
7) budowę sygnalizacji świetlnych,
8) usunięcie kolizji – przebudowę sieci elektroenergetycznej,
9) przebudowę nawierzchni jezdni,
10) budowę chodników i ścieżki rowerowej,
11) przebudowę i budowę zjazdów,
12) wprowadzenie nowej stałej organizacji ruchu,
13) roboty wykończeniowe.
3. Szczegółowy zakres robót oraz wymagania techniczne zostały określone w SWZ, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, uzgodnieniach oraz dokumentacji projektowej:
4. Warunki i wymagania techniczne zostały określone w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, uzgodnieniach oraz dokumentacji projektowej:
1) branży drogowej,
2) branży teletechnicznej,
3) branży kanalizacyjnej,
4) branży elektrycznej.
5. Wykonawca zobowiązany jest do:
1) opracowania na własny koszt projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót objętych niniejszym zamówieniem zgodnie z Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 988 z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (t. j. Dz.U. 2019 poz. 2311 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (t. j. Dz.U. 2017 r. poz. 784).
Projekt organizacji ruchu na czas robót winien uwzględniać bezpieczny ruch pieszych i funkcjonowanie komunikacji publicznej w czasie trwania budowy, lub zapewnienie objazdów po ich uzgodnieniu z przewoźnikami.
Ze względu na duże natężenie ruchu i lokalizację inwestycji w centrum miejscowości należy zaplanować możliwie jak najdłuższe utrzymanie ruchu dwukierunkowego, aby zminimalizować uciążliwości dla użytkowników drogi i ryzyko tworzenia się zatorów. W razie konieczności należy przewidzieć i wprowadzić ograniczenie tonażu i objazdy z wykorzystaniem dróg powiatowych i gminnych.
2) oznakowania miejsca robót zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu i utrzymywania tego oznakowania w należytym stanie przez cały czas budowy,
3) zgłoszenia i uzgodnienia z dysponentami urządzeń obcych, znajdujących się w pasie drogowym, zasad prowadzenia robót wraz ze zleceniem niezbędnych nadzorów nad prowadzonymi pracami, zgodnie z uzgodnieniami branżowymi, w razie konieczności należy zaktualizować uzgodnienia branżowe,
4) zapewnienia obsługi geodezyjnej budowy, a w szczególności wykonywania inwentaryzacji w stanie odkrytym oraz wykonania inwentaryzacji powykonawczej,
5) opracowania dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej (skan wersji papierowej).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232411-6 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów wody ściekowej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4096689,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4096689,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4096689,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PB Haus Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6972375127

7.3.3) Ulica: Wilkowicka 47

7.3.4) Miejscowość: Leszno

7.3.5) Kod pocztowy: 64-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

budowa nawierzchni bitumicznej w zakresie następujących robót: frezowanie, warstwa wyrównawczo-wiążąca, warstwa ścieralna (tj. prace zawarte w pozycjach od 1.57 do 1.72 kosztorysu ofertowego pn. ,,Układ drogowy” - PUB „BRUKPOL” S.C., Strzelce Wielkie 81c, 63-820 Piaski (ADAM KLUCZYK PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO BUDOWLANE "BRUKPOL", Strzelce Wielkie 81C, 63-820 Piaski, PIOTR KLUCZYK PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO BUDOWLANE "BRUKPOL", Strzelce Wielkie 81C, 63-820 Piaski


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4096689,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.