Ogłoszenie z dnia 2023-10-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00302452/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-12
- 2023/BZP 00315373/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-19
- 2023/BZP 00319464/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-21
- 2023/BZP 00336535/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja budynku użyteczności publicznej/społecznej we Wrzosowej”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Poczesna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398149
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wolności 2
1.5.2.) Miejscowość: Poczesna
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-262
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczesna@poczesna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.poczesna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://poczesna.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja budynku użyteczności publicznej/społecznej we Wrzosowej”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-520f23f1-208f-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00443329
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00021813/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Modernizacja budynku użyteczności publicznej/społecznej w miejscowości Wrzosowa, gmina Poczesna
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.10.2023.DM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 6287276,38 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynku użyteczności publicznej/społecznej we Wrzosowej
2. Zakres rzeczowy obejmuje:
Wykonanie następujących prac:
- roboty rozbiórkowe
-nadproża i podciągi
-uzupełnienie stropu istniejącego o podciągi ścianę na krawędzi wyburzonego stropu nad II pię-trem
-nowy strop w pomieszczeniu 3.9,
-zmiany w schodach zewnętrznych 3szt,
-nowe daszki nad wejściem 3szt,
-wymiana stropu nad garażem,
-nowe otwory dla klapy dymowej i wyłazu,
-pogrubienie stropu między kondygnacjami,
-zmiana grubości biegów i spoczników klatki schodowej,
-nowe pokrycia dachu i daszków
-wymiana okien i drzwi
-nowy układ ścianek
-tynki wewnętrzne
-posadzki i podłoża
-balustrady
-ocieplenie budynku
-montaż wyposażenia archiwum w regały przesuwne
-zagospodarowanie terenu
- instalacji: wentylacji mechanicznej, centralnego ogrzewania, c.w.u., zimnej wody
oraz cyrkulacji, kanalizacji sanitarnej.-
-Instalacja oświetlenia
- Instalacje gniazd
- Zasilanie przychodni
- Zasilanie pozostałych odbiorów
- Instalacje uziemień ochronnych i połączeń wyrównawczych
- Tablice rozdzielcze ogólne
- Instalacje teleinformatyczne
- Instalacja RTV
- Instalacja SKD
- Instalacja sygnalizacji włamania
- Instalacja głośnikowa
- Instalacja oddymiania
- Instalacja odgromowa
- Demontaże
- Przebicia ścian i stropów, tynkowanie bruzd
- Prace kontrolno-pomiarowe
- wykonanie windy zewnętrznej
Przedmiot zamówienia będzie dostępny dla osób niepełnosprawnych zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp. Przedmiot zamówienia nie wprowadza barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych, w tym poruszających się na wózkach inwalidzkich 0- min. pochylnia, winda zewnętrzna, szerokości drzwi i korytarzy, przystosowana toaleta
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5325870 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8018985 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5325870 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BAU Sp. zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 24343877
7.3.3) Ulica: Warszawska
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5325870 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowie zbiornika retencyjnego w miejscowości Górna Wola, gm. Szadek.
- Roboty remontowe stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 4 im. Adama Mickiewicza w Bielsku Podlaskim
- Budowa placu do magazynowania odpadów wielkogabarytowych i budowlanych ze zbiornikiem wód wraz z infrastrukturą towarzyszącą na SPO w Mokrawicy
- Wykonanie IV etapu remontu instalacji elektrycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 211 przy ul. Nowy Świat 21A w Warszawie (numer postępowania UD-IX-ZP-22-2024)
- Wymiana wykładzin podłogowych PCV
- Budowa dojazdu pożarowego nr 34 w Nadleśnictwie Zdrojowa Góra, Leśnictwo Koszyce, na odcinku od km 0+000,00 do km 1+480,00
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.