eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ochotnica Dolna › Zakup i instalacja kontenerowej suszarni drewna opałowego wraz z urządzeniami dodatkowymi wspomagającymi funkcjonowanie suszarni



Ogłoszenie z dnia 2023-10-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i instalacja kontenerowej suszarni drewna opałowego wraz z urządzeniami dodatkowymi wspomagającymi funkcjonowanie suszarni

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ochotnica Dolna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892587

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dłubacze 160

1.5.2.) Miejscowość: Ochotnica Dolna

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-452

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@ochotnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ochotnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-21b3c20f-637b-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i instalacja kontenerowej suszarni drewna opałowego wraz z urządzeniami dodatkowymi wspomagającymi funkcjonowanie suszarni

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-21b3c20f-637b-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00442692

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00065599/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Zakup i instalacja kontenerowej suszarni drewna opałowego wraz z urządzeniami dodatkowymi wspomagającymi funkcjonowanie suszarni

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00430540

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZ.271.2.7.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie kontenerowej suszarni do drewna opałowego ogrzewanej pompą ciepła wraz z dostawą urządzeń dodatkowych wspomagających funkcjonowanie suszarni.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) określony został w Załączniku nr 1 do SWZ.
3.Zamawiający wymaga aby dostarczony przedmiot zamówienia:
a)był w pełni sprawny, bez wad fizycznych lub prawnych,
b)nie był uprzednio użytkowany lub eksploatowany,
c)spełniał wymagania techniczne i użytkowe szczegółowo określone w OPZ.
4. Wykonawca będzie zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących dostawie, tj. transport, rozładunek, montaż i uruchomienie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, przeszkolenia pracowników.
5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił:
a) min. 24 - miesięcznej gwarancji na dostarczoną suszarnię wraz z zainstalowaną pompą ciepła (poz. 1 -2 OPZ) licząc od dnia podpisania bez uwag protokołu odbioru (Zamawiający przewiduje możliwość wydłużenia okresu gwarancji jakości, w ramach dodatkowego, pozacenowego kryterium oceny ofert),
b) 24 miesięcznej gwarancji na pozostałe urządzenia (poz. 3 – 9 OPZ).
6. Wykonawca przy dostawie przedmiotu zamówienia dostarczy Zamawiającemu w języku polskim wszystkie dokumenty konieczne do użytkowania (instrukcje, gwarancje).

4.5.3.) Główny kod CPV: 42991400-3 - Suszarki do drewna, masy papierniczej lub tektury

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42990000-2 - Różne maszyny specjalnego zastosowania

42511110-5 - Pompy grzewcze

43312200-5 - Rębarki

42415110-2 - Wózki widłowe

43812000-8 - Piły

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 13.10.2023 r. do godziny 9:00 nie została złożona żadna oferta.
W związku z powyższym, zaistniały przesłanki wynikające z art. 255 pkt 1 ustawy, obligujące Zamawiającego do unieważnienia przedmiotowego postępowania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.