eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drawsko Pomorskie › Adaptacja budynków byłego OSIW OHP na Centrum Opiekuńczo-Mieszkalne, mieszkania wytchnieniowe, Zakład Aktywności Zawodowej i zaplecze rehabilitacyjno-sportowe" w formule "zaprojektuj i wybuduj



Ogłoszenie z dnia 2023-10-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Adaptacja budynków byłego OSIW OHP na Centrum Opiekuńczo-Mieszkalne, mieszkania wytchnieniowe, Zakład Aktywności Zawodowej i zaplecze rehabilitacyjno-sportowe” w formule „zaprojektuj i wybuduj

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Drawski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920765

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Elizy Orzeszkowej 3

1.5.2.) Miejscowość: Drawsko Pomorskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-500

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.gagalska@powiatdrawski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatdrawski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-805afc18-bf3d-11ed-b311-9aae6ad31be8

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Adaptacja budynków byłego OSIW OHP na Centrum Opiekuńczo-Mieszkalne, mieszkania wytchnieniowe, Zakład Aktywności Zawodowej i zaplecze rehabilitacyjno-sportowe” w formule „zaprojektuj i wybuduj

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-805afc18-bf3d-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00442408

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00012472/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Adaptacja obiektów na potrzeby DPS - Dom Seniora, mieszkań wytchnieniowych i Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Mielenku Drawskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00132726

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.2.2023.AG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 19198218,53 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr I – Wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” adaptacji byłego budynku OSiW OHP na:

ZADANIE 1) Centrum Opiekuńczo – Mieszkalne,
ZADANIE 2) Mieszkania wytchnieniowe/chronione/wspomagane,
ZADANIE 3) Zakład Aktywności Zawodowej,
ZADANIE 4) Zaplecze rehabilitacyjno-sportowe oraz zagospodarowanie terenu.

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” polegających na zaprojektowaniu i wykonaniu adaptacji oraz przebudowy istniejących obiektów budowlanych, z uwzględnieniem wytycznych dla wymienionych jednostek. Kompleks obiektów znajduje się w Mielenku Drawskim 41, na działce gruntowej oznaczonej numerem 104/1 obręb Mielenko Drawskie. Przedmiot zamówienia obejmuje również kompleksowe wyposażenie wszystkich obiektów zgodnie ze załączoną specyfikacją wyposażenia.
2. Opis przedmiotu zamówienia polega w szczególności na:
1) wykonaniu kompletnej dokumentacji projektowej (w zakresie wszystkich branż) na podstawie czterech programów funkcjonalno-użytkowych (dalej: PFU), zaakceptowanej przez Zamawiającego w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę (po uprzednim uzyskaniu zgody Zamawiającego) oraz realizacji budowy i oddania do użytkowania budynków użyteczności publicznej spełniających wymagania zawarte
w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, zaleceniach konserwatora zabytków, określający funkcję, formę i konstrukcję obiektu budowlanego, jego charakterystykę energetyczną i ekologiczną oraz proponowane niezbędne rozwiązania techniczne a także materiałowe zawierającego niezbędne opisy techniczne i rysunki;
2) uzyskaniu i dołączeniu do dokumentacji projektowej Wykonawcy warunków przyłączeniowych wszystkich koniecznych do wykonania sieci i przyłączy, projektu zagospodarowania działki oraz wszystkich wymaganych prawem opinii, uzgodnień, pozwoleń i sprawdzeń oraz informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;
3) przekazaniu Zamawiającemu kompletnej dokumentacji projektowej w zakresie wszystkich branż (w tym projektów wykonawczych) w formie elektronicznej w formatach – tekst - pdf i docx; rysunki, schematy - pdf i dwg; kosztorysy - pdf i ath;
4) opracowaniu na podstawie zatwierdzonej dokumentacji projektowej wizualizacji obiektu (aranżacji wnętrz) i terenu zagospodarowania oraz przekazanie jej Zamawiającemu
w formacie pdf (w kolorze) – wizualizacja musi zawierać widoki obiektu
i zagospodarowania terenu z co najmniej czterech stron oraz z góry a także wnętrza wszystkich budynków,
5) wykonaniu wszelkich badań, ekspertyz, pomiarów niezbędnych do prawidłowego wykonania dokumentacji projektowej, np.: badania geotechniczne podłoża pod COM, MW, ZAZ oraz uzyskanie wszelkich wymaganych przepisami prawa uzgodnień, opinii
i sprawdzeń dokumentacji technicznej także nie wymienionych w SWZ, a koniecznych do prawidłowego wykonania dokumentacji projektowej i uzyskania pozwolenia na budowę oraz późniejszego wykonania robót budowalnych;
6) występowaniu w imieniu Zamawiającego do wszystkich urzędów, instytucji, gestorów sieci z wnioskami o wydanie uzgodnień, warunków i decyzji na podstawie pełnomocnictw – dokumenty będą wystawiane po zgłoszeniu takiej potrzeby przez Wykonawcę.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w załączniku nr 1a do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu

45262700-8 - Przebudowa budynków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.5.5.) Wartość części: 23022132,18 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr II – Nadzór inwestorski nad prowadzonymi usługami i robotami budowlanymi opisanymi w Części I.
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniami inwestycyjnymi prowadzonymi w formule „zaprojektuj i wybuduj” na zadanie szczegółowo opisane w Części nr I - Wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” adaptacji byłego budynku OSiW OHP na Centrum Opiekuńczo-Mieszkalne, mieszkania wytchnieniowe, Zakład Aktywności Zawodowej i zaplecze rehabilitacyjno-sportowe”. Kompleks obiektów znajduje się w Mielenku Drawskim 41, na działce gruntowej oznaczonej numerem 104/1 obręb Mielenko Drawskie.
2. Opis przedmiotu zamówienia polega w szczególności na:
1) pełnieniu funkcji inspektora nadzoru zgodnie z postanowieniami decyzji pozwolenia na budowę, przepisami polskiego prawa, w szczególności ustawy Prawo budowlane;
2) przygotowaniu i kompletowaniu dokumentów niezbędnych do rozliczenia Projektu, odpowiednio do nadzorowanego zakresu robót,
3) systematycznemu prowadzeniu dziennika budowy wspólnie z kierownikiem budowy.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w załączniku nr 1b do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane

4.5.5.) Wartość części: 591676,61 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23000000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27574000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23835000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Konsorcjum: Hydratec spółka z o.o.,

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Sokołowscy Nieruchomości spółka z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 385091257

7.3.3) Ulica: ul.por.AnatolaRadziwonika 12

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-166

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23835000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 386835,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 430500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 386835,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARCHITEKTON Dorota Bułka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 810068347

7.3.3) Ulica: Zawrotna 6

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-883

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 386835,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.