Ogłoszenie z dnia 2022-11-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00322246/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-26
- 2022/BZP 00340065/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-08
- 2022/BZP 00344035/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont drogi powiatowej nr 1629K Mszana Dolna - Hucisko w km od 0+050 do km 5+254 w miejscowości Mszana Dolna, Podobin, Niedźwiedź, Powiat Limanowski”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W LIMANOWEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491898880
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Marka 9
1.5.2.) Miejscowość: Limanowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-600
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 183375831
1.5.8.) Numer faksu: 183337831
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pzd.limanowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pzd.limanowa.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/ i http://bip.malopolska.pl/pzdlimanowej/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami powiatowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remont drogi powiatowej nr 1629K Mszana Dolna - Hucisko w km od 0+050 do km 5+254 w miejscowości Mszana Dolna, Podobin, Niedźwiedź, Powiat Limanowski”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0d99385f-252b-11ed-9071-8637ea33a6f9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00442367
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015114/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Remont drogi powiatowej nr 1629K Mszana Dolna – Hucisko w km od 0+050 do km 5+254 w miejscowości Mszana Dolna, Podobin, Niedźwiedź, Powiat Limanowski
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00322246/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZ.272.29.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont drogi powiatowej nr 1629K Mszana Dolna - Hucisko w km od 0+050 do km 5+254 w miejscowości Mszana Dolna, Podobin, Niedźwiedź, Powiat Limanowski.
2. Zamówienie obejmuje w szczególności następujący zakres prac:
1) remont nawierzchni bitumicznej wraz z likwidacją przełomów, zapadnięć,
2) wymiana pobocza wraz z częściowym utwardzeniem masą bitumiczną,
3) remont nawierzchni chodnika,
4) montaż urządzeń BRD,
5) regulacja odwodnienia,
6) remont oświetlenia drogowego,
7) wykonanie dokumentacji czasowej zmiany organizacji ruchu na czas realizacji zadania oraz opracowanie powykonawczej dokumentacji geodezyjnej w skali 1:500.
3. Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót określony został w dokumentacji postępowania, w szczególności w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarze robót oraz projektowanych postanowieniach umowy - stanowiących załącznik do SWZ.
4. Zamawiający informuje, iż wynagrodzenie należne Wykonawcy za realizację przedmiotu zamówienia planowane jest z rozbiciem na lata, w następujących wysokościach:
1) rok 2022 – ok. 31 % wartości umowy,
2) rok 2023 – ok. 48 % wartości umowy,
3) rok 2024 – ok. 21 % wartości umowy.
5. Zamawiający wymaga minimalnego okresu gwarancji na wykonane roboty w wysokości 36 miesięcy, liczonego od dnia odbioru końcowego. Okres gwarancji ponad minimalny okres stanowi kryterium oceny ofert na zasadach określonych w pkt 21.2 ppkt 2 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232452-5 - Roboty odwadniające
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6000000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6657509,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6000000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych DUDA Grażyna Duda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 120875642
7.3.3) Ulica: Łostówka 121
7.3.4) Miejscowość: Mszana Dolna
7.3.5) Kod pocztowy: 34-730
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych "DUDA" Grażyna DUDA
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych "DUDA" Grażyna DUDA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4800079,26 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LIMANOWEJ
- "Przebudowa obiektu mostowego JNI 35000255 w km 1+670 w ciągu drogi powiatowej nr 1609K Limanowa-Kamienica w m. Stara Wieś wraz z przebudową jezdni i poboczy na dojazdach w m. Limanowa i Stara Wieś".
- Przebudowa dróg rolniczych (II)
- Budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego przy Szkole Podstawowej w Pasierbcu
- Dostawy artykułów medycznych oraz podłoży do hodowli drobnoustrojów w krwi i płynach ustrojowych wraz z dzierżawą aparatu do wykonywania posiewów ujęte w 3 zadaniach asortymentowych
- Przebudowa dróg rolniczych
- "Poprawa bezpieczeństwa użytkowników dróg w miejscach szczególnie niebezpiecznych na terenie Gminy Limanowa"
więcej: przetargi w Limanowej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Bieżące i awaryjne wykonanie napraw cząstkowych jezdni i chodników o nawierzchni bitumicznej"
- Przebudowa sanitariatów oraz pomieszczenia socjalnego przy ul. Dawida 2 we Wrocławiu
- Podniesienie poziomu bezpieczeństwa drogowego na drodze gminnej w Wińsku poprzez modernizację przejścia dla pieszych i pieszociągu wzdłuż drogi gminnej osiedlowej wraz z oświetleniem
- Rewitalizacja Parku Miejskiego w Strzelcach Krajeńskich" Zadanie dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych Nr Edycja8/2023/6730/PolskiLad
- Budowa odnawialnych źródeł energii dla obiektów użyteczności publicznej oraz budowa infrastruktury wodno - kanalizacyjnej na terenie Gminy Trawniki.
- Zakup i dostawa oraz montaż instalacji paneli fotowoltaicznych i pomp ciepła dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Żarnowcu
więcej: Roboty odwadniające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.