eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Dostawa odzieży i obuwia roboczego, ochronnego oraz środków ochrony osobistej dla żołnierzy specjalistów oraz pracowników RON w jednostkach wojskowych administrowanych przez 42. BLSz



Ogłoszenie z dnia 2023-10-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa odzieży i obuwia roboczego, ochronnego oraz środków ochrony osobistej dla żołnierzy specjalistów oraz pracowników RON w jednostkach wojskowych administrowanych przez 42. BLSz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: 42 Baza Lotnictwa Szkolnego

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7962932928

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Sadków 9

1.4.2.) Miejscowość: Radom

1.4.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.4.4.) Województwo: mazowieckie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: b.wojcik-zarebska@ron.mil.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://42blsz.wp.mil.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00441894

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-10-12

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00427658

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale X SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia wymagań w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia wymagań w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia wymagań w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Opis spełnienia warunku:
Wykonawca spełni warunek jeżeli przedstawi wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw związanych z przedmiotem zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat (3) przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których dostawy zostały wykonane, oraz załączenia dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wymagane są maksymalnie 2 dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż:
a) część I – min. 150 000,00 złotych brutto;
b) część II – bez podawania kwoty;
c) część III –bez podawania kwoty;
d) część IV – bez podawania kwoty;
e) część V – min. 200 000,00 złotych brutto;
f) część VI – bez podawania kwoty.

W przypadku złożenia ofert na kilka części Wykonawca zobowiązany jest
do przedłożenia wykazu maksymalnie 2 dostaw o łącznej wartości jaka została przewidziana dla danej części zamówienia lub oddzielnie na każdą część.

Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów składa swoje oświadczenie.
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

UWAGA: W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane. Warunek, o którym mowa powyżej – musi spełniać przynajmniej jeden z Wykonawców, z zastrzeżeniem że warunek musi spełnić samodzielnie (tzn. doświadczenia Wykonawców nie sumuje się). W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy.
Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SWZ.
3. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.

Po zmianie:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale X SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia wymagań w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia wymagań w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia wymagań w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Opis spełnienia warunku:
Wykonawca spełni warunek jeżeli przedstawi wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw związanych z przedmiotem zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat (3) przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których dostawy zostały wykonane, oraz załączenia dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wymagane są maksymalnie 2 dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż:
a) część I – min. 150 000,00 złotych brutto;
b) część II – bez podawania kwoty;
c) część III –bez podawania kwoty;
d) część IV – bez podawania kwoty;
f) część VI – bez podawania kwoty.

W przypadku złożenia ofert na kilka części Wykonawca zobowiązany jest
do przedłożenia wykazu maksymalnie 2 dostaw o łącznej wartości jaka została przewidziana dla danej części zamówienia lub oddzielnie na każdą część.

Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów składa swoje oświadczenie.
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

UWAGA: W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane. Warunek, o którym mowa powyżej – musi spełniać przynajmniej jeden z Wykonawców, z zastrzeżeniem że warunek musi spełnić samodzielnie (tzn. doświadczenia Wykonawców nie sumuje się). W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy.
Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SWZ.
3. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
1) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw związanych z przedmiotem zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat (3) przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem wartości przedmiotu zamówienia, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których dostawy zostały wykonane, oraz załączenia dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie
– Załącznik nr 6 do SWZ.
Wymagane są maksymalnie 2 dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż:
a) część I – min. 150 000,00 złotych brutto;
b) część II – bez podawania kwoty;
c) część III –bez podawania kwoty;
d) część IV – bez podawania kwoty;
e) część V – min. 200 000,00 złotych brutto;
f) część VI – bez podawania kwoty.
W przypadku złożenia ofert na kilka części Wykonawca zobowiązany jest
do przedłożenia wykazu maksymalnie 2 dostaw o łącznej wartości jaka została przewidziana dla danej części zamówienia lub oddzielnie na każdą część.

Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów składa swoje oświadczenie.
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane
nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Dotyczy części II - Dostawa odzieży i obuwia dla personelu medycznego oraz części IV - Dostawa odzieży i obuwia ratownictwa medycznego dla lekarzy i ratowników medycznych).
2) Próbek/wzorów oferowanych produktów
Zgodnie z treścią art. 77 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający zwraca Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, na jego wniosek, złożone przez niego plany, projekty, rysunki, modele, próbki, wzory, programy komputerowe oraz inne podobne materiały, o ile nie stanowią one załączników do umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Próbki/wzory oferowanych produktów, o których mowa w ppkt 5 należy złożyć w siedzibie Zamawiającego za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca, na adres: 42 Baza Lotnictwa Szkolnego, ul. Sadków 9, 26-600 Radom, numer pokoju: 242 – Kancelaria Jawna, natomiast dokumenty, o których mowa w ppkt 1 do 4 wyłącznie
w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym i elektronicznym podpisem osobistym.

Po zmianie:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
1) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw związanych z przedmiotem zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat (3) przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem wartości przedmiotu zamówienia, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których dostawy zostały wykonane, oraz załączenia dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie
– Załącznik nr 6 do SWZ.
Wymagane są maksymalnie 2 dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż:
a) część I – min. 150 000,00 złotych brutto;
b) część II – bez podawania kwoty;
c) część III –bez podawania kwoty;
d) część IV – bez podawania kwoty;
f) część VI – bez podawania kwoty.
W przypadku złożenia ofert na kilka części Wykonawca zobowiązany jest
do przedłożenia wykazu maksymalnie 2 dostaw o łącznej wartości jaka została przewidziana dla danej części zamówienia lub oddzielnie na każdą część.

Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów składa swoje oświadczenie.
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane
nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Dotyczy części II - Dostawa odzieży i obuwia dla personelu medycznego oraz części IV - Dostawa odzieży i obuwia ratownictwa medycznego dla lekarzy i ratowników medycznych).
2) Próbek/wzorów oferowanych produktów
Zgodnie z treścią art. 77 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający zwraca Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, na jego wniosek, złożone przez niego plany, projekty, rysunki, modele, próbki, wzory, programy komputerowe oraz inne podobne materiały, o ile nie stanowią one załączników do umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Próbki/wzory oferowanych produktów, o których mowa w ppkt 5 należy złożyć w siedzibie Zamawiającego za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca, na adres: 42 Baza Lotnictwa Szkolnego, ul. Sadków 9, 26-600 Radom, numer pokoju: 242 – Kancelaria Jawna, natomiast dokumenty, o których mowa w ppkt 1 do 4 wyłącznie
w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym i elektronicznym podpisem osobistym.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.4.1. Informacje dotyczące wadium

Przed zmianą:
Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:
1) Część I – 2 587,00 złotych;
2) Część II – nie wymaga wniesienia wadium;
3) Część III –806,00 złotych;
4) Część IV – 1 180,00 złotych;
5) Część V – 3 136,00 złotych;
6) Część VI – nie wymaga wniesienia wadium.
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w SWZ.

Po zmianie:
Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:
1) Część I – 2 587,00 złotych;
2) Część II – nie wymaga wniesienia wadium;
3) Część III –806,00 złotych;
4) Część IV – 1 180,00 złotych;
6) Część VI – nie wymaga wniesienia wadium.
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w SWZ.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2023-10-13 09:45

Po zmianie:
2023-10-19 09:45

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2023-10-13 10:00

Po zmianie:
2023-10-19 10:00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.