Ogłoszenie z dnia 2023-10-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00329541/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-28
- 2023/BZP 00341115/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla potrzeb prowadzonej działalności (na okres 30 miesięcy).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142734982
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wiejska 10
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-902
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.co@prezydent.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.co.kprp.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia-cokprp.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - instytucja gospodarki budżetowej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla potrzeb prowadzonej działalności (na okres 30 miesięcy).2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-68bedf50-2c4c-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00441623
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00141010/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla potrzeb prowadzonej działalności (na okres 30 miesięcy)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00329541
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-CO-22/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług prania wraz z suszeniem, maglowaniem, prasowaniem oraz z odbiorem i dostawą do obiektów Zamawiającego (zwanego dalej „Asortymentem prania” lub „Asortymentem”).1) Cześć I:
A. Wydział Administracji Zespołem Rezydencji Belweder – Klonowa (Rezydencja Prezydenta RP Belweder) w Warszawie, ul. Belwederska 56;
B. Wydział Administracji Zespołem Rezydencji Belweder - Klonowa (Hotel) w Warszawie ul. Flory 2;
C. Wydział Administracji Pałacem Prezydenckim - Zespół Obiektów Pałacu Prezydenckiego w Warszawie, ul. Krakowskie Przedmieście 46/48;
D. Wydział Obsługi Recepcyjnej - Pałac Prezydencki - Zespół Obiektów Pałacu Prezydenckiego w Warszawie, ul. Krakowskie Przedmieście 46/48;
E. Wydział Obsługi Recepcyjnej - Zespół Budynków Kancelarii Prezydenta RP w Warszawie, ul. Wiejska 10, ul. Maszyńskiego 10, ul. Frascati 2;
F. Wydział Administrowania Siedzibą Kancelarii i Gospodarowania Majątkiem - Zespół Budynków Kancelarii Prezydenta RP w Warszawie, ul. Wiejska 10, ul. Maszyńskiego 10, ul. Frascati 2;
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98311000-6 - Usługi odbierania prania
98315000-4 - Usługi prasowania
4.5.5.) Wartość części: 558546,69 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług prania wraz z suszeniem, maglowaniem, prasowaniem oraz z odbiorem i dostawą do obiektów Zamawiającego (zwanego dalej „Asortymentem prania” lub „Asortymentem”).1) Część II:
A. Wydział Obsługi Recepcyjnej - Rezydencja Prezydenta RP Promnik Ruda Tarnowska 08-470 Wilga;
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98311000-6 - Usługi odbierania prania
98315000-4 - Usługi prasowania
4.5.5.) Wartość części: 43343,97 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług prania wraz z suszeniem, maglowaniem, prasowaniem oraz z odbiorem i dostawą do obiektów Zamawiającego (zwanego dalej „Asortymentem prania” lub „Asortymentem”).1) Część III:
A. Wydział Obsługi Recepcyjnej - Rezydencja Prezydenta RP Zamek w Wiśle – Narodowy Zespół Zabytkowy w Wiśle, ul. Zameczek 1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98311000-6 - Usługi odbierania prania
98315000-4 - Usługi prasowania
4.5.5.) Wartość części: 116129,22 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług prania wraz z suszeniem, maglowaniem, prasowaniem oraz z odbiorem i dostawą do obiektów Zamawiającego (zwanego dalej „Asortymentem prania” lub „Asortymentem”).1) Część IV:
A. Wydział Obsługi Recepcyjnej - Rezydencja Prezydenta RP na Mierzei Helskiej, Hel, ul. Helska 3.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98311000-6 - Usługi odbierania prania
98315000-4 - Usługi prasowania
4.5.5.) Wartość części: 48693,24 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 612035,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 712042,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 612035,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOP-NOWICKI DARIUSZ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5251574072
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 558546,69 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Stosownie do treści przepisu art. 255 pkt 1) ustawy Pzp: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.”
Do wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 10 sierpnia 2023 r. do godz. 13:00, nie złożono żadnej oferty w zakresie Części II.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Stosownie do treści przepisu art. 255 pkt 3) ustawy Pzp: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiając zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (…)”.
W postępowaniu złożono 1 ofertę, cena oferty niepodlegającej odrzuceniu, tj. 237 291,60 zł brutto, jest wyższa od kwoty, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia, tj. 116 129,22 zł brutto, a Zamawiający nie może jej zwiększyć do kwoty ceny najkorzystniejszej oferty, niepodlegającej odrzuceniu.
Jedocześnie Zamawiający wskazuje, że ceny za poszczególne pozycje Asortymentu znacznie przekraczają stawki jednostkowe jakie Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia. Przykładowo – stawki jednostkowe określone przez Wykonawcę za pranie Asortymentu, które Zamawiający planował zlecać najczęściej (ręczniki) przekraczają odpowiednio ponad 2,5 i 3,5 krotnie stawki jakie Zamawiający planował przeznaczyć na realizację zamówienia w tym zakresie. Natomiast Zamawiający nie może sobie pozwolić na zlecanie zamówień cząstkowych, których stawki określone przez Wykonawcę w Formularzu Cenowym zostały określone na tak wysokim poziomie, że nie wystarczyłoby środków na realizację umowy ramowej choćby przez połowę zakładanego okresu realizacji. Zamawiający jako jednostka sektora finansów publicznych zobowiązany jest do przestrzegania zasad celowego i oszczędnego dokonywania wydatków. Z tych względów musi działać w granicach swojego budżetu (por. wyrok KIO z 22.02.2022 r., KIO 330/22).
Z uwagi na powyższe konieczne jest unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Stosownie do treści przepisu art. 255 pkt 2) ustawy Pzp: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”.
W postępowaniu złożono tylko jedną ofertę - Pralnia Gniewino ul. Cicha 4/1, 84-250 Gniewino, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 12) ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Umowa będzie realizowana sukcesywnie od dnia zawarcia Umowy do wyczerpania wartości Umowy, o której mowa w § 4 ust. 1, jednakże nie dłużej niż przez 30 miesięcy od dnia jej zawarcia, z zastrzeżeniem postanowień § 11 ust. 2 pkt 8).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przebudowa ulicy Stelmachów w zakresie zmiany sposobu odwodnienia w rejonie skrzyżowania z ul. Szeroką w Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy
- Dostawa produktów leczniczych: 1. Niwolumab+Relatlimab; 2. Tepotynib, nr TP-106/24/TM
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych administrowanych przez ZGN Wola na terenie TZOM Ogrodowa w 2024 r. (7 lokali).
- USŁUGA ZABEZPIECZENIA LOGISTYCZNEGO DLA ORGANIZACJI MIĘDZYNARODOWEJ KONFERENCJI NAUKOWEJ "CLC 24" NA MAZURACH
- Remont pięciu lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie prania.
- Cykliczne świadczenie kompleksowych usług pralniczych z wdrożeniem radiowego systemu do identyfikacji asortymentu, załadunek, rozładunek i transport bielizny.
- "Pranie bielizny i odzieży szpitalnej z dezynfekcją"
- Świadczenie usług pralniczych dla ZOZ Strzyżów
- Sukcesywne świadczenie usług pralniczych dla Ośrodka Konferencyjno-Szkoleniowego "INNOWACJA" Politechniki Śląskiej w Zabrzu. IA1.283.25.2024.DM
- Wykonanie usługi prania i maglowania bielizny pościelowej, ręczników, podkładów jersey oraz prania/czyszczenia narzut, poduszek i kołder- ECEG, Chęciny, 3 lata
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.