eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Usługi w zakresie obsługi nieruchomości zagospodarowanych wchodzących w skład ZWRSP zlokalizowanych na terenie działania KOWR OT we Wrocławiu



Ogłoszenie z dnia 2022-11-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi w zakresie obsługi nieruchomości zagospodarowanych wchodzących
w skład ZWRSP zlokalizowanych na terenie działania KOWR OT we Wrocławiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa

1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mińska 60

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 54-610

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.wroclaw@kowr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kowr.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kowr.eb2b.com.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi w zakresie obsługi nieruchomości zagospodarowanych wchodzących
w skład ZWRSP zlokalizowanych na terenie działania KOWR OT we Wrocławiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eee37e97-5440-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00440680

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00045456/23/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.16 Usługi w zakresie obsługi nieruchomości zagospodarowanych w ZWRSP nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych pochodzących z umów o łącznej powierzchni pow. 50 ha na terenie działania OT KOWR Wrocław

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00409287/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WRO.WOP.260.47.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 133287,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot 1
Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie obsługi nieruchomości zagospodarowanych wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa, nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych pochodzących z umów na terenie działania Oddziału Terenowego KOWR we Wrocławiu, tj. na terenie powiatów milickiego, oleśnickiego, trzebnickiego, oławskiego, strzelińskiego, wrocławskiego, miasta Wrocław, wołowskiego, średzkiego, jaworskiego, wałbrzyskiego, m. Wałbrzych, świdnickiego, dzierżoniowskiego, ząbkowickiego, kłodzkiego; woj. dolnośląskie
4. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia przewiduje się:
a) przeprowadzanie oględzin nieruchomości w związku z realizacją zawartych umów, w zakresie wywiązywania się kontrahentów z obowiązków umownych,
b) przeprowadzanie oględzin gruntów, wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa na podstawie ustawy o kształtowaniu ustroju rolnego (dalej jako UKUR),
c) sporządzanie protokołu z przeprowadzonych czynności w terenie wraz z dokumentacją fotograficzną,
d) dokonywanie odbiorów i wydawanie nieruchomości na podstawie protokołów zdawczo- odbiorczych,
e) sporządzanie protokołów zdawczo – odbiorczych, związanym z przeprowadzonymi oględzinami nieruchomości w związku z zaistnieniem bezumownego użytkowania gruntów, stanowiących Zasób WRSP,
f) przeprowadzanie oględzin i nadzoru nad nieruchomościami pod kątem realizacji
zobowiązań zawartych w umowach nabycia gruntów rolnych, o których mowa w art. 8a ust. 2 UKUR w tym:
• przygotowywanie dokumentacji związanej z wypełnieniem zobowiązań, o których mowa w art. 2a ust. 4 pkt 2 lit. c UKUR
• -przygotowywanie dokumentacji związanej z pełnieniem nadzoru nad spełnieniem warunków, o których mowa w art. 2b ust. 1 i 2 UKUR;
g) uczestnictwo w przejmowaniu nieruchomości do Zasobu, nabytych w skutek realizacji
uprawnień wynikających z ustawy o kształtowaniu ustroju rolnego i ustawy o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa
h) przeprowadzanie oględzin nieruchomości pod kątem realizacji warunków zawartych w umowach rozdysponowania mienia oraz przygotowywanie analiz wykonanych oględzin;
i) przygotowywanie dokumentacji dotyczącej oględzin nieruchomości w związku z
wygaśnięciem lub rozwiązaniem umów zawartych przez Oddział;
j) przeprowadzanie oględzin nieruchomości należących do Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa w przeszłości nieodpłatnie przekazanych innym jednostkom;
k) prawidłowej eksploatacji i odpowiedzialności finansowej za mienie udostępnione przez
Zamawiającego Wykonawcy w celu należytego wykonania przedmiotu Umowy.
5. Warunki oraz terminy realizacji przedmiotu zamówienia:
5.1 świadczenie usług wykonywanych w ramach niniejszego zamówienia będzie odbywało się w terenie KOWR OT we Wrocławiu przy ul. Mińskiej 60, 54-610 Wrocław (przedmiot nr 1 i 2)
przez maksymalnie jedną osobę.
5.2 wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi (w tym prace terenowe) w wymiarze
150 godzin miesięcznie.
5.3 zamawiający zapewni Wykonawcy nieodpłatną obsługę organizacyjno-techniczną, w tym:
a) wyposażone stanowisko pracy biurowej, z dostępem do podstawowych urządzeń technicznych, w tym komputera, kopiarki, telefonu, umożliwiające wykonywanie czynności w zakresie przewidzianym umową,
b) wysyłanie i odbiór korespondencji związanej z świadczoną usługą,
c) kompletowanie i udostępnianie niezbędnych dla danej sprawy dokumentów źródłowych.
5.4 Wykonawca zobowiązany jest do prawidłowej eksploatacji udostępnionego mienia dla celów należytego wykonania przedmiotu Umowy
5.5 przed wystawieniem faktury za wykonane usługi, wykonawca zobowiązany będzie do sporządzania wykazów z wykonanych usług w szczególności rozliczeń finansowych, jakościowych i ilościowych dla spraw prowadzonych wraz z rozliczeniem godzinowym.
5.6 zamawiający wymaga od Wykonawcy posiadania umiejętności czytania map geodezyjnych wraz z odniesieniem ich treści w terenie oraz posługiwania się odbiornikiem GPS.
5.7 pozostałe warunki realizacji zamówienia opisane zostały w istotnych postanowieniach umownych, stanowiących załącznik do SWZ.
6. Zatrudnienie pracowników na umowę o pracę:
6.1 Na podstawie art. 95 ustawy PZP, Zamawiający wymaga, aby przedmiot umowy realizowany był przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, z zastrzeżeniem pkt 6.2. Brak realizacji tego obowiązku stanowi podstawę do naliczenia kary umownej.
6.2 Obowiązek zatrudniania pracowników na podstawie umowy o pracę dotyczy osoby realizującej czynności wymienione w Rozdziale III ust 4 SWZ
6.3 W celu udokumentowania zatrudnienia osoby, o której mowa wyżej Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wykaz osób, które będą wykonywały czynności wymienione w Rozdziale III ust 4 SWZ z określeniem: imion i nazwisk osób, podstawy (rodzaj umowy o pracę), okresu zatrudniania oraz wymiaru czasu pracy ustalonych w umowie o pracę, zarówno z Wykonawcą jak i z podwykonawcą. Wykaz zostanie złożony najpóźniej w dniu rozpoczęcia realizacji umowy. Następnie na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, Wykonawca będzie zobligowany przedstawić w terminie 3 dni roboczych, kopie zanonimizowanych poświadczonych za zgodność z oryginałem ,umów o pracę zawartych z osobami, o których mowa w ust. 6.3 lub zanonimizowane dowody potwierdzające zgłoszenie tych osób do ubezpieczeń społecznych lub/i zdrowotnych, w formie kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem.
6.4 Zamawiający będzie miał prawo do sprawdzenia tożsamości pracownika, wykonującego czynności, co do których wymagane jest zatrudnienie na umowę o pracę i sprawdzenia zgodności z przedstawionym Zamawiającemu wykazem osób. Niespełnienie wymagań, o których mowa jak wyżej skutkować będzie naliczeniem kar umownych oraz będzie stanowiło podstawę rozwiązania umowy.
6.5 W przypadku wystąpienia zmian dot. zatrudnienia osób wykonujących czynności wskazane przez Zamawiającego do wykonania na podstawie umowy o pracę, Wykonawca ma obowiązek w terminie 7 dni od ich zaistnienia zgłosić na piśmie każdą zamianę Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu nowego wykazu osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności które będą oni wykonywać.
6.6 W przypadku osób prowadzących działalność gospodarczą, niezatrudniających pracowników, Zamawiający zastrzega, że czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia określone w Rozdziale III ust 4 SWZ wykonają osobiście osoby prowadzące tę działalność gospodarczą

4.5.3.) Główny kod CPV: 70100000-2 - Usługi w zakresie obsługi nieruchomości własnych

4.5.5.) Wartość części: 66643,90 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot 2
Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie obsługi nieruchomości zagospodarowanych wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa, nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych pochodzących z umów na terenie działania Oddziału Terenowego KOWR we Wrocławiu, tj. na terenie powiatów górowskiego, głogowskiego, polkowickiego, lubińskiego, legnickiego, m. Legnica, zgorzeleckiego, lubańskiego, lwóweckiego, bolesławieckiego, złotoryjskiego, kamiennogórskiego, karkonoskiego, m.Jelenia Góra; woj. dolnośląskie.
4. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia przewiduje się:
a) przeprowadzanie oględzin nieruchomości w związku z realizacją zawartych umów, w zakresie wywiązywania się kontrahentów z obowiązków umownych,
b) przeprowadzanie oględzin gruntów, wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa na podstawie ustawy o kształtowaniu ustroju rolnego (dalej jako UKUR),
c) sporządzanie protokołu z przeprowadzonych czynności w terenie wraz z dokumentacją fotograficzną,
d) dokonywanie odbiorów i wydawanie nieruchomości na podstawie protokołów zdawczo- odbiorczych,
e) sporządzanie protokołów zdawczo – odbiorczych, związanym z przeprowadzonymi oględzinami nieruchomości w związku z zaistnieniem bezumownego użytkowania gruntów, stanowiących Zasób WRSP,
f) przeprowadzanie oględzin i nadzoru nad nieruchomościami pod kątem realizacji
zobowiązań zawartych w umowach nabycia gruntów rolnych, o których mowa w art. 8a ust. 2 UKUR w tym:
• przygotowywanie dokumentacji związanej z wypełnieniem zobowiązań, o których mowa w art. 2a ust. 4 pkt 2 lit. c UKUR
• -przygotowywanie dokumentacji związanej z pełnieniem nadzoru nad spełnieniem warunków, o których mowa w art. 2b ust. 1 i 2 UKUR;
g) uczestnictwo w przejmowaniu nieruchomości do Zasobu, nabytych w skutek realizacji
uprawnień wynikających z ustawy o kształtowaniu ustroju rolnego i ustawy o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa
h) przeprowadzanie oględzin nieruchomości pod kątem realizacji warunków zawartych w umowach rozdysponowania mienia oraz przygotowywanie analiz wykonanych oględzin;
i) przygotowywanie dokumentacji dotyczącej oględzin nieruchomości w związku z
wygaśnięciem lub rozwiązaniem umów zawartych przez Oddział;
j) przeprowadzanie oględzin nieruchomości należących do Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa w przeszłości nieodpłatnie przekazanych innym jednostkom;
k) prawidłowej eksploatacji i odpowiedzialności finansowej za mienie udostępnione przez
Zamawiającego Wykonawcy w celu należytego wykonania przedmiotu Umowy.
5. Warunki oraz terminy realizacji przedmiotu zamówienia:
5.1 świadczenie usług wykonywanych w ramach niniejszego zamówienia będzie odbywało się w terenie KOWR OT we Wrocławiu przy ul. Mińskiej 60, 54-610 Wrocław (przedmiot nr 1 i 2)
przez maksymalnie jedną osobę.
5.2 wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi (w tym prace terenowe) w wymiarze
150 godzin miesięcznie.
5.3 zamawiający zapewni Wykonawcy nieodpłatną obsługę organizacyjno-techniczną, w tym:
a) wyposażone stanowisko pracy biurowej, z dostępem do podstawowych urządzeń technicznych, w tym komputera, kopiarki, telefonu, umożliwiające wykonywanie czynności w zakresie przewidzianym umową,
b) wysyłanie i odbiór korespondencji związanej z świadczoną usługą,
c) kompletowanie i udostępnianie niezbędnych dla danej sprawy dokumentów źródłowych.
5.4 Wykonawca zobowiązany jest do prawidłowej eksploatacji udostępnionego mienia dla celów należytego wykonania przedmiotu Umowy
5.5 przed wystawieniem faktury za wykonane usługi, wykonawca zobowiązany będzie do sporządzania wykazów z wykonanych usług w szczególności rozliczeń finansowych, jakościowych i ilościowych dla spraw prowadzonych wraz z rozliczeniem godzinowym.
5.6 zamawiający wymaga od Wykonawcy posiadania umiejętności czytania map geodezyjnych wraz z odniesieniem ich treści w terenie oraz posługiwania się odbiornikiem GPS.
5.7 pozostałe warunki realizacji zamówienia opisane zostały w istotnych postanowieniach umownych, stanowiących załącznik do SWZ.
6. Zatrudnienie pracowników na umowę o pracę:
6.1 Na podstawie art. 95 ustawy PZP, Zamawiający wymaga, aby przedmiot umowy realizowany był przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, z zastrzeżeniem pkt 6.2. Brak realizacji tego obowiązku stanowi podstawę do naliczenia kary umownej.
6.2 Obowiązek zatrudniania pracowników na podstawie umowy o pracę dotyczy osoby realizującej czynności wymienione w Rozdziale III ust 4 SWZ
6.3 W celu udokumentowania zatrudnienia osoby, o której mowa wyżej Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wykaz osób, które będą wykonywały czynności wymienione w Rozdziale III ust 4 SWZ z określeniem: imion i nazwisk osób, podstawy (rodzaj umowy o pracę), okresu zatrudniania oraz wymiaru czasu pracy ustalonych w umowie o pracę, zarówno z Wykonawcą jak i z podwykonawcą. Wykaz zostanie złożony najpóźniej w dniu rozpoczęcia realizacji umowy. Następnie na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, Wykonawca będzie zobligowany przedstawić w terminie 3 dni roboczych, kopie zanonimizowanych poświadczonych za zgodność z oryginałem ,umów o pracę zawartych z osobami, o których mowa w ust. 6.3 lub zanonimizowane dowody potwierdzające zgłoszenie tych osób do ubezpieczeń społecznych lub/i zdrowotnych, w formie kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem.
6.4 Zamawiający będzie miał prawo do sprawdzenia tożsamości pracownika, wykonującego czynności, co do których wymagane jest zatrudnienie na umowę o pracę i sprawdzenia zgodności z przedstawionym Zamawiającemu wykazem osób. Niespełnienie wymagań, o których mowa jak wyżej skutkować będzie naliczeniem kar umownych oraz będzie stanowiło podstawę rozwiązania umowy.
6.5 W przypadku wystąpienia zmian dot. zatrudnienia osób wykonujących czynności wskazane przez Zamawiającego do wykonania na podstawie umowy o pracę, Wykonawca ma obowiązek w terminie 7 dni od ich zaistnienia zgłosić na piśmie każdą zamianę Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu nowego wykazu osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności które będą oni wykonywać.
6.6 W przypadku osób prowadzących działalność gospodarczą, niezatrudniających pracowników, Zamawiający zastrzega, że czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia określone w Rozdziale III ust 4 SWZ wykonają osobiście osoby prowadzące tę działalność gospodarczą

4.5.3.) Główny kod CPV: 70100000-2 - Usługi w zakresie obsługi nieruchomości własnych

4.5.5.) Wartość części: 66643,90 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rafał Proski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 365145833

7.3.3) Ulica: Ul. Róży Wiatrów 17/12

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-023

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARW Konsulting Adrianna Róg-Wolny

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 021094476

7.3.3) Ulica: Aleja Wiśniowa 85b/9

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-126

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.