eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuchola › Budowa sieci wodno-kanalizacyjnych na obszarach funkcjonowania dawnych Państwowych Gospodarstw Rolnych na terenie gminy Tuchola



Ogłoszenie z dnia 2023-10-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa sieci wodno-kanalizacyjnych na obszarach funkcjonowania dawnych Państwowych Gospodarstw Rolnych na terenie gminy Tuchola

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tuchola

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351156

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: plac Zamkowy 1

1.5.2.) Miejscowość: Tuchola

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-500

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi212@tuchola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.miasto.tuchola.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa sieci wodno-kanalizacyjnych na obszarach funkcjonowania dawnych Państwowych Gospodarstw Rolnych na terenie gminy Tuchola

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0939ab19-68ce-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00440515

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00033029/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Budowa sieci wodno-kanalizacyjnych na obszarach funkcjonowania dawnych Państwowych Gospodarstw Rolnych na terenie gminy Tuchola

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/tuchola

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Adres strony internetowej, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści
SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
- strona internetowa prowadzonego postępowania dostępna pod adresem: https://platformazakupowa.pl/tuchola
W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie pytań,
ofert, zawiadomień, wyjaśnień oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia
będą udostępniane na stronie internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/tuchola (link Profilu Nabywcy).
Szczegółowe informacje zawarto w rozdz. 5 SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 5.8. Zamawiający, zgodnie z
Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r.
w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz
środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (t.j.Dz. U. z 2020 r. poz.
2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego
z zegarem Głównego Urzędu Miar.
5.9. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod
linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem:
https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view
5.10. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z
platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania
ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za
ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony
w art. 221 ustawy Pzp.
(...)
5.17. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający udostępnia, bez ujawniania źródła zapytania, na stronie internetowej
prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/tuchola, w zakładce „Komunikaty publiczne”.
5.18. Zalecenia Zamawiającego:
Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne
z załącznikiem nr 2 do „Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dlarejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów
teleinformatycznych”,
zwanego dalej Rozporządzeniem KRI.
5.19. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
5.20. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego
z rozszerzeń:
1) zip
2) 7Z
5.21. Wśród rozszerzeń powszechnych a niewystępujących w rozporządzeniu KRI występują:
.rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.
5.22. Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi maksymalnie
10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który
wynosi maksymalnie 5MB.
Szczegółowe informacje zawarto w rozdz. 5 SWZ.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/tuchola

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 25.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Tuchola, w imieniu której działa Burmistrz Tucholi wykonujący prawem
określone obowiązki z wykorzystaniem aparatu pomocniczego – Urzędu Miejskiego w Tucholi.
Kontakt: Plac Zamkowy 1,89-500 Tuchola, e-mail: burmistrz@tuchola.pl, tel. 52 5642500, fax.: 52 334 21 38.
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.
3) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych:
- będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 oraz art.. 253 Ustawy z
dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2021.1129 ze zm.), dalej „ustawy Pzp”.
- będą upoważnieni pracownicy Administratora Danych Osobowych,
- mogą być podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa oraz podwykonawcy związani z Administratorem Danych
umowami powierzenia przetwarzania danych osobowych.
4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp,
przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres
przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy), a następnie według kategorii archiwalnej dokumentacji postępowania o
udzielenie zamówienia.
5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
7) W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane
do państw poza EOG z zastrzeżeniem, o którym mowa w art. 18 ust. 5 Ustawy Pzp.
8) Administrator danych osobowych będzie przetwarzał dane osobowe zebrane w postępowaniu o udzielenie zamówienia w sposób
gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
9) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących *;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych
zzastrzeżeniemprzypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 10) nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO,
11) w sprawach z zakresu ochrony danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, telefonicznie: 52
336 34 33 lub pod adresem e-mail: iod@tuchola.pl
* Wyjaśnienie: w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o
którym mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych
informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać
integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy
interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.2.17.2023.AS

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie dofinansowane jest z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych – zgodnie z zapisami Wstępnej Promesy dofinansowania inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych NR Edycja6PGR/2023/792/PolskiLad, z przeznaczeniem na realizację Inwestycji: Budowa sieci wodno-kanalizacyjnych na obszarach funkcjonowania dawnych Państwowych Gospodarstw Rolnych na terenie gminy Tuchola.
CZĘŚĆ 1. BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ W MIEJSCOWOŚCI PRZY SZOSIE BYDGOSKIEJ, GMINA TUCHOLA – WRG.7013.2.3.2023.MŚ.
Przedmiotem części 1. zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Przy Szosie Bydgoskiej, gmina Tuchola.
W ramach przedsięwzięcia planuje się budowę sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Przy Szosie Bydgoskiej, gmina Tuchola. Inwestycja obejmuje budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej oraz przyłączy kanalizacji sanitarnej.
Inwestycja realizowana jest na podstawie decyzji nr TUCH.40.2022 Starosty Tucholskiego, z dnia 14 czerwca 2022 r., znak BD.6740.TUCH.40.2022.MŚ, w sprawie zatwierdzenia projektu budowlanego i udzielenia pozwolenia na budowę sieci kanalizacji sanitarnej wraz z tłocznią i jej zasilaniem elektroenergetycznym, na terenie działek nr ewid. 936/2, 993, 994, 995/1, 995/3 położonych w obrębie geodezyjnym miasto Tuchola, gmina Tuchola oraz na terenie działek nr ewid. 1001/3, 1001/5, 1001/6, 1001/10, 1002/2, 1003/1, 1003/4, 1003/5, 1004/1, 1004/3, 1006/2, 1006/4, 1006/7, 1007/4, 1007/7, 1007/8, 1007/9, 1007/10, 1007/11, 1007/12, 1007/14, 1007/16, 1007/17, 1008/4, 1008/7, 1008/10, 1008/11, 1008/12, 1008/14, 1009/3, 1009/4, 1009/5, 1009/7, 1009/9, 1009/10, 1009/12, 1009/13, 1009/14, 1010/5, 1010/10, 1010/11, 1010/12, 1010/13, 1010/14, 1010/17, 1011/3, 1011/5, 1011/7, 1011/9, 1024/3, 1024/6, 1024/10, 1024/11, 1024/13, 1024/14, 1025/6, 1025/7, 1025/11, 1035, 1329 położonych w obrębie geodezyjnym Mały Mędromierz, gmina Tuchola.
W ramach zadania należy wykonać:
 budowę tłoczni ścieków DN2500, Qp=30,48m3/h, Hp=11,3mSW, P=2,2kW,
 budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PVC–U 200/5,9mm o łącznej dł. 1 326,50m,
 budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PEHD 225/13,4mm o łącznej dł. 290,50m (przewiert sterowany),
 budowę sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej z rur PEHD 110/6,6mm o łącznej długości 195,50m,
 budowę przyłączy kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PVC–U 160/4,7mm o łącznej dł. 352,00 m,
 budowę studni rewizyjnych z kręgów betonowych DN1200 – 36szt.,
 budowę studni rewizyjnych PP DN600 – 7szt.,
 budowę studni rewizyjnych przyłączeniowych PVC400 – 34szt.,
 budowę studni rozprężnej DN625 – 1szt.;
 budowa wewnętrznej linii zasilającej 0,4kV YKY 0,6/1kV 4x10mm2, o dł. 23,00m (dł. trasy 15,00 m).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają niżej wymienione dokumenty:
 Decyzja nr TUCH.40.2022 Starosty Tucholskiego, z dnia 14 czerwca 2022 r., znak BD.6740.TUCH.40.2022.MŚ, w sprawie zatwierdzenia projektu budowlanego i udzielenia pozwolenia na budowę sieci kanalizacji sanitarnej wraz z tłocznią i jej zasilaniem elektroenergetycznym, na terenie działek nr ewid. 936/2, 993, 994, 995/1, 995/3 położonych w obrębie geodezyjnym miasto Tuchola, gmina Tuchola oraz na terenie działek nr ewid. 1001/3, 1001/5, 1001/6, 1001/10, 1002/2, 1003/1, 1003/4, 1003/5, 1004/1, 1004/3, 1006/2, 1006/4, 1006/7, 1007/4, 1007/7, 1007/8, 1007/9, 1007/10, 1007/11, 1007/12, 1007/14, 1007/16, 1007/17, 1008/4, 1008/7, 1008/10, 1008/11, 1008/12, 1008/14, 1009/3, 1009/4, 1009/5, 1009/7, 1009/9, 1009/10, 1009/12, 1009/13, 1009/14, 1010/5, 1010/10, 1010/11, 1010/12, 1010/13, 1010/14, 1010/17, 1011/3, 1011/5, 1011/7, 1011/9, 1024/3, 1024/6, 1024/10, 1024/11, 1024/13, 1024/14, 1025/6, 1025/7, 1025/11, 1035, 1329 położonych w obrębie geodezyjnym Mały Mędromierz, gmina Tuchola,
 Projekt zagospodarowania terenu – Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Przy Szosie Bydgoskiej, gmina Tuchola,
 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Przy Szosie Bydgoskiej, gmina Tuchola – CPV 45200000-9 Roboty w zakresie inżynierii ściekowej i wodnej,
 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót elektrycznych – Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Przy Szosie Bydgoskiej, gm. Tuchola,
Pomocniczo Zamawiający udostępnia przedmiary robót:
 Przedmiar – branża sanitarna,
 Przedmiar – branża elektryczna.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w rozdziale 3 SWZ oraz załącznikach do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 19.1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert nie odrzuconych na podstawie
kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.
19.2. Przy wyborze ofert Zamawiający kierować się będzie następującym kryterium:
Opis kryteriów oceny Znaczenie
A. cena 60%
B. okres gwarancji jakości 40%
Maksymalna łączna ilość punktów do uzyskania wynosi 100.
A/KRYTERIUM CENY ŁĄCZNEJ BRUTTO (max. 60 pkt.) – zastosowanie będzie miał następujący wzór, wykorzystywany przy
ocenie oferty:
cena oferowana najniższa
A = --------------------------------------------- x 100 pkt. x 60%
cena oferty badanej
B/KRYTERIUM OKRESU GWARANCJI JAKOŚCI(max. 40 pkt )–zastosowanie będzie miał następujący wzór, wykorzystywany przy
ocenie oferty:
okres gwarancji jakości oferty badanej
w miesiącach
B = ---------------------------------------------------------------------- x 100 pkt. x 40%
najdłuższy okres gwarancji jakości spośród
badanych ofert
Minimalny okres gwarancji jakości wynosi 36 miesięcy, liczony od dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
Maksymalny okres gwarancji jakości oceniany przez Zamawiającego wynosi 60 miesięcy.
UWAGA!
Podanie w ofercie okresu gwarancji jakości krótszego niż 36 miesięcy lub brak podania okresu gwarancji w formularzu ofertowym
będzie skutkować odrzuceniem oferty. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę okresu gwarancji jakości wynoszącego
więcej niż 60 miesięcy oceniona będzie wartość 60 miesięcy.
19.3. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane są punkty za powyższe kryteria. Zastosowanie
będzie miał następujący wzór:
P (punkty) = A + B
19.4. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta, która uzyskała największą ilość punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie dofinansowane jest z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych – zgodnie z zapisami Wstępnej Promesy dofinansowania inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych NR Edycja6PGR/2023/792/PolskiLad, z przeznaczeniem na realizację Inwestycji: Budowa sieci wodno-kanalizacyjnych na obszarach funkcjonowania dawnych Państwowych Gospodarstw Rolnych na terenie gminy Tuchola.
CZĘŚĆ 2. BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ WRAZ Z PRZYŁĄCZAMI DO NIERUCHOMOŚCI I BUDOWĄ TŁOCZNI ŚCIEKÓW Z ZASILANIEM ENERGETYCZNYM W MIEJSCOWOŚCI SŁUPY, GMINA TUCHOLA – II ETAP – WRG.7013.2.4.2023.MŚ
Przedmiotem części 2. zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami do nieruchomości i budową tłoczni ścieków z zasilaniem energetycznym w miejscowości Słupy, Gmina Tuchola – II etap.
W ramach I etapu inwestycji wykonano tłocznię ścieków wraz z zasilaniem elektroenergetycznym.
Inwestycja realizowana jest na podstawie decyzji nr TUCH.60.2022 Starosty Tucholskiego, z dnia 19 lipca 2022 r., znak BD.6740.TUCH.60.2022.MŚ, w sprawie zatwierdzenia projektu budowlanego i udzielenia pozwolenia na budowę sieci kanalizacji sanitarnej wraz z tłocznią i jej zasilaniem elektroenergetycznym oraz przyłączami do nieruchomości, na terenie działek nr ewid. 393/2, 432/2, 460, 464/1, 469/1, 469/3, 477/1, 477/3, 477/5, 478/7, 479/2, 481, 530/9 położonych w miejscowości Słupy, gmina Tuchola.
W ramach II etapu przedsięwzięcia należy wykonać:
 budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PVC–U 200/5,9mm o łącznej długości 335,50 m,
 budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PEHD 225/13,4mm o łącznej długości626,50 m (przewiert sterowany),
 budowę przyłączy kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PVC–U 160/4,7mm o łącznej długości47,50 m,
 budowę przyłączy kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PEHD DN/OD 180/10,7mm o łącznej długości 80,50 m (przewiert sterowany),
 budowę studni rewizyjnych betonowych DN1200 w ilości 19 szt.,
 -budowę studni rewizyjnych PVC400 w ilości 14szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają niżej wymienione dokumenty:
 Decyzja nr TUCH.60.2022 Starosty Tucholskiego, z dnia 19 lipca 2022 r., znak BD.6740.TUCH.60.2022.MŚ, w sprawie zatwierdzenia projektu budowlanego i udzielenia pozwolenia na budowę sieci kanalizacji sanitarnej wraz z tłocznią i jej zasilaniem elektroenergetycznym oraz przyłączami do nieruchomości, na terenie działek nr ewid. 393/2, 432/2, 460, 464/1, 469/1, 469/3, 477/1, 477/3, 477/5, 478/7, 479/2, 481, 530/9 położonych w miejscowości Słupy, gmina Tuchola,
 Projekt zagospodarowania terenu – Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami do nieruchomości i budową tłoczni ścieków z zasilaniem energetycznym w miejscowości Słupy, Gmina Tuchola,
 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami do nieruchomości i budową tłoczni ścieków z zasilaniem energetycznym w miejscowości Słupy, Gmina Tuchola,
 Dokumentacja geodezyjna, zawierająca wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz informacja o zgodności usytuowania obiektu budowlanego z projektem zagospodarowania działki lub trenu, lub odstępstwach od tego projektu, z dnia 29.05.2023 r., sporządzona przez geodetę Marka Ott, wpisana do ewidencji materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w dniu 07.06.2023 r. – po zakończeniu budowy I etapu inwestycji.
Pomocniczo Zamawiający udostępnia przedmiary robót:
 Przedmiar – branża sanitarna.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w rozdz. 3 SWZ oraz załącznikach do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 19.1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert nie odrzuconych na podstawie
kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.
19.2. Przy wyborze ofert Zamawiający kierować się będzie następującym kryterium:
Opis kryteriów oceny Znaczenie
A. cena 60%
B. okres gwarancji jakości 40%
Maksymalna łączna ilość punktów do uzyskania wynosi 100.
A/KRYTERIUM CENY ŁĄCZNEJ BRUTTO (max. 60 pkt.) – zastosowanie będzie miał następujący wzór, wykorzystywany przy
ocenie oferty:
cena oferowana najniższa
A = --------------------------------------------- x 100 pkt. x 60%
cena oferty badanej
B/KRYTERIUM OKRESU GWARANCJI JAKOŚCI(max. 40 pkt )–zastosowanie będzie miał następujący wzór, wykorzystywany przy
ocenie oferty:
okres gwarancji jakości oferty badanej
w miesiącach
B = ---------------------------------------------------------------------- x 100 pkt. x 40%
najdłuższy okres gwarancji jakości spośród
badanych ofert
Minimalny okres gwarancji jakości wynosi 36 miesięcy, liczony od dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
Maksymalny okres gwarancji jakości oceniany przez Zamawiającego wynosi 60 miesięcy.
UWAGA!
Podanie w ofercie okresu gwarancji jakości krótszego niż 36 miesięcy lub brak podania okresu gwarancji w formularzu ofertowym
będzie skutkować odrzuceniem oferty. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę okresu gwarancji jakości wynoszącego
więcej niż 60 miesięcy oceniona będzie wartość 60 miesięcy.
19.3. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane są punkty za powyższe kryteria. Zastosowanie
będzie miał następujący wzór:
P (punkty) = A + B
19.4. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta, która uzyskała największą ilość punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie dofinansowane jest z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych – zgodnie z zapisami Wstępnej Promesy dofinansowania inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych NR Edycja6PGR/2023/792/PolskiLad, z przeznaczeniem na realizację Inwestycji: Budowa sieci wodno-kanalizacyjnych na obszarach funkcjonowania dawnych Państwowych Gospodarstw Rolnych na terenie gminy Tuchola.
CZĘŚĆ 3. BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ ROZDZIELCZEJ ORAZ SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ NA TERENIE DZIAŁEK O NR EWID. 96/1, 97/1, 97/2 OBRĘB EWID. TUCHOLA – MIASTO ORAZ 567/7 OBRĘB EWIDENCYJNY BLADOWO, GMINA TUCHOLA – II ETAP – WRG.7013.2.5.2023.MŚ.
Przedmiotem części 3. zamówienia jest budowa sieci wodociągowej rozdzielczej oraz sieci kanalizacji sanitarnej na terenie działek o nr ewid. 96/1, 97/1, 97/2 obręb ewid. Tuchola – Miasto oraz 567/7 obręb ewidencyjny Bladowo, gmina Tuchola – II etap.
W ramach I etapu inwestycji wykonano sieć wodociągową rozdzielczą o łącznej długości 321,00 m, w tym:
 sieć wodociągowa z rur PE100 PN10 ø 110/6,6mm L= 130,00 m (W1-W2) – dz. nr ewid. 97/2 – obr. ew. Tuchola – Miasto,
 sieci wodociągowej z rur PE100 PN10 ø 110/6,6mm L= 28,00 m (W2-W3) – dz. nr ewid. 97/2 – obr. ew. Tuchola – Miasto i 567/7 obr. ew. Bladowo,
 sieci wodociągowej z rur PE100 PN10 ø 110/6,6mm L= 79,50 m (W3-W4) – dz. nr ewid. 567/7 obr. ew. Bladowo,
 sieci wodociągowej z rur PE100 PN10 SDR17 ø 90/5,4mm L= 10,50 m (W4-W5) – dz. nr ewid. 567/7 obr. ew. Bladowo,
 sieci wodociągowej z rur PE100 PN10 SDR17 ø 90/5,4mm L= 4,00 m (W5-HP80) – dz. nr ewid. 567/7 obr. ew. Bladowo,
 sieci wodociągowej z rur PE100 PN10 SDR17 ø 90/5,4mm L= 66,00 m (W4-HP80) – dz. nr ewid. 567/7 obr. ew. Bladowo,
 sieci wodociągowej z rur PE100 PN10 SDR17 ø 90/5,4mm L= 3,00 m (W2-HP80) – dz. nr ewid. 97/2 – obr. ew. Tuchola – Miasto.
Inwestycja realizowana jest na podstawie zgłoszenia do Starosty Tucholskiego z dnia 23 sierpnia 2019 r., budowy nie wymagającej pozwolenia na budowę – obejmującej budowę sieci wodociągowej rozdzielczej oraz sieci kanalizacji sanitarnej na terenie działek o nr ewid. 96/1, 97/1, 97/2, położonych w obrębie ewid. Tuchola – Miasto oraz 567/7 obręb ewid. Bladowo, gmina Tuchola.
W ramach zadania należy wykonać:
 budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PVC–U Ø200/5,9mm SDR34 SN8kN/m2o łącznej długości L=340,00m;
 przecisk maszyną do wierceń poziomych WP 15/25, rurami o śr. nominalnej 150-200mmo długości do 20m L=10,00m;
 budowę studni rewizyjnych z kręgów betonowych DN1200 – 11szt.;
 budowę sieci wodociągowej rozdzielczej z rur ciśnieniowych PN10 SDR17 DN/OD Ø90/5,4mmo łącznej długości 68,00 m;
 budowę hydrantów nadziemnych DN80 – 1 kpl.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają niżej wymienione dokumenty:
 Zgłoszenie do Starosty Tucholskiego z dnia 23 sierpnia 2019 r., budowy nie wymagającej pozwolenia na budowę – obejmującej budowę sieci wodociągowej rozdzielczej oraz sieci kanalizacji sanitarnej na terenie działek o nr ewid. 96/1, 97/1, 97/2, położonych w obrębie ewid. Tuchola – Miasto oraz 567/7 obręb ewid. Bladowo, gmina Tuchola,
 Projekt budowlany – Budowa sieci wodociągowej rozdzielczej oraz sieci kanalizacji sanitarnej na terenie działek o nr ewid 96/1, 97/1, 97/2 obręb ewid. Tuchola – Miasto oraz 567/7 obręb ewidencyjny Bladowo, gmina Tuchola,
 Projekt wykonawczy – Budowa sieci wodociągowej rozdzielczej oraz sieci kanalizacji sanitarnej na terenie działek o nr ewid 96/1, 97/1, 97/2 obręb ewid. Tuchola – Miasto oraz 567/7 obręb ewidencyjny Bladowo, gmina Tuchola,
 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – wodociągowej rozdzielczej oraz sieci kanalizacji sanitarnej na terenie działek o nr ewid 96/1, 97/1, 97/2 obręb ewid. Tuchola – Miasto oraz 567/7 obręb ewidencyjny Bladowo, gmina Tuchola,
 Dokumentacja geodezyjna, zawierająca wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz informacja o zgodności usytuowania obiektu budowlanego z projektem zagospodarowania działki lub trenu, lub odstępstwach od tego projektu, z dnia 29.11.2022 r., sporządzona przez geodetę Marka Ott, wpisana do ewidencji materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w dniu 14.12.2022 r. – po zakończeniu budowy I etapu inwestycji.
Pomocniczo Zamawiający udostępnia przedmiary robót:
- Przedmiar – branża sanitarna,
- Przedmiar – branża elektryczna.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w rozdz. 3 SWZ oraz załącznikach do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 19.1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert nie odrzuconych na podstawie
kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.
19.2. Przy wyborze ofert Zamawiający kierować się będzie następującym kryterium:
Opis kryteriów oceny Znaczenie
A. cena 60%
B. okres gwarancji jakości 40%
Maksymalna łączna ilość punktów do uzyskania wynosi 100.
A/KRYTERIUM CENY ŁĄCZNEJ BRUTTO (max. 60 pkt.) – zastosowanie będzie miał następujący wzór, wykorzystywany przy
ocenie oferty:
cena oferowana najniższa
A = --------------------------------------------- x 100 pkt. x 60%
cena oferty badanej
B/KRYTERIUM OKRESU GWARANCJI JAKOŚCI(max. 40 pkt )–zastosowanie będzie miał następujący wzór, wykorzystywany przy
ocenie oferty:
okres gwarancji jakości oferty badanej
w miesiącach
B = ---------------------------------------------------------------------- x 100 pkt. x 40%
najdłuższy okres gwarancji jakości spośród
badanych ofert
Minimalny okres gwarancji jakości wynosi 36 miesięcy, liczony od dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
Maksymalny okres gwarancji jakości oceniany przez Zamawiającego wynosi 60 miesięcy.
UWAGA!
Podanie w ofercie okresu gwarancji jakości krótszego niż 36 miesięcy lub brak podania okresu gwarancji w formularzu ofertowym
będzie skutkować odrzuceniem oferty. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę okresu gwarancji jakości wynoszącego
więcej niż 60 miesięcy oceniona będzie wartość 60 miesięcy.
19.3. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane są punkty za powyższe kryteria. Zastosowanie
będzie miał następujący wzór:
P (punkty) = A + B
19.4. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta, która uzyskała największą ilość punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

8.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na
zasadach określonych w rozdz. 6 i 7 SWZ oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu
w zakresie:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny,
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny,
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
wszystkie części zamówienia: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości min. 250 000,00 zł;
4) zdolności technicznej lub zawodowej, Wykonawca spełni warunek, jeżeli:
A (dotyczy wykazu robót) wszystkie części zamówienia: wykaże, że zrealizował należycie przynajmniej wykazanie min. jednej roboty polegającej na budowie sieci kanalizacji sanitarnej o dł. min. 200 mb. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu jeżeli przedstawi w wykazie wykonanych robót – roboty wykonane, podając ich rodzaj, wartość, datę, miejsce wykonania i podmioty na rzecz, których roboty zostały wykonane, według wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ wraz z dowodami dot. robót wskazanych w wykazie robót, potwierdzającym, że robota budowlana została wykonana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
B (dotyczy wykazu osób): skieruje do realizacji przedmiotowego zamówienia min. po jednej osobie z niżej wymienionych branży posiadającą uprawnienia do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w zakresie odpowiadającym wymienionym niżej branżom lub posiadającą inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane wymienionych specjalności:
 kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sanitarnej (dotyczy wszystkich części zamówienia),
 kierownika robót br. sanitarnej (dotyczy tylko części 1), posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych –
Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia ww. osoby, które w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dn. 29.04.2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego posiadają niezbędne kwalifikacje do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831).
Dopuszcza się łączenie funkcji, o których mowa powyżej, przez jedną osobę pod warunkiem, że osoba ta będzie posiadała wymagane kwalifikacje.
Zamawiający, określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j.Dz. U. z 2021 r. poz. 1646).
8.2.Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności ,jeżeli posiadane przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: b) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia:
- oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2022r. poz. 1233 z późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ.
- oświadczenie Wykonawcy o aktualności oświadczenia składanego na podst. art. 125 ust.1.ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2023r. poz. 1497 z późn. zm.). według wzoru stanowiącego załącznik nr 11 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający na podst. art. 274 ust. Pzp wzywa Wykonawcę, którego oferta została
najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania,
podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień składania, chyba że
Zamawiający jest w posiadaniu lub ma dostęp do tych podmiotowych środków dowodowych
tj.:
a) W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
1) wykaz wykonanych robót budowlanych,(przynajmniej jedna robota budowlana) - wszystkie części zamówienia: wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz, których roboty te zostały wykonane, według wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ wraz z dowodami dot. robót wskazanych w wykazie robót budowlanych, potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
2) wszystkie części zamówienia: wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami według wzoru stanowiącego załącznik nr 6.
3) wszystkie części zamówienia: dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

10.5. Ofertę składa się na formularzu ofertowym – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ.
Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) wzór pełnomocnictwa załącznik nr 8 - dla osoby podpisującej ofertę do występowania w
imieniu wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku o którym mowa w art. 58
ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (tj. w formie
elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym).Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa
sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97
§ 2 ustawy z dnia 14.02.1991r. – Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej
kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa
nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.
2) Oświadczenia wymienione w rozdziale 9 pkt 1 niniejszej SWZ tj.
a) oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp- załącznik nr 3 do SWZ
b) oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp– dotyczy tylko wykonawców wspólnie ubiegających się o
zamówienie, zgodnie z załącznikiem nr 10 do SWZ.
c) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia,
wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt. 1) SWZ, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby,
potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu,
w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ.
d) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – w przypadku gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji
podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania
mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia, zgodnie ze wzorem stanowiącym
załącznik nr 5 do SWZ lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie,
będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów
e) wadium w wymaganej formie, zgodnie z rozdz. 15 SWZ.
przewidziana w art. 7 ust.1. ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022r. poz. 835)
Wymagane jest oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podst. w.w. ustawy.
Zapis o niepodleganiu umieszczono w oświadczeniu składanym na podst. art.125 ust.1 ust. Pzp (zał.3,zał.4 do SWZ) oraz
oświadczeniu o aktualności oświadczenia wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu (zał. nr 11 do SWZ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium wskazując tytuł:
„wadium, nr postępowania ZP.271.2.17.2023.AS – Budowa sieci wodno-kanalizacyjnych na obszarach funkcjonowania dawnych Państwowych Gospodarstw Rolnych na terenie gminy Tuchola”- (wskazać część/i na które Wykonawca składa ofertę/y)

15.2. Zamawiający wymaga wniesienia wadium, w zakresie wykonania części w wysokości:
Część 1. 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł 00/100)
Część 2. 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł 00/100)
Część 3. 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł 00/100)
15.3. Wadium wniesione w pieniądzu będzie wniesione skutecznie, jeżeli rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany kwotą wadium przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
15.4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego:
Bank Spółdzielczy w Tucholi Nr 15 8174 0004 0000 2163 2000 0005
15.5. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2013 r. poz. 462 z późn. zm.).
15.6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
15.7. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 15.5. ppkt 2)-4), Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej, podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu.
15.8. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu, z treści gwarancji i poręczeń musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze żądanie Zamawiającego (beneficjenta) zobowiązanie Gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium w okolicznościach skutkujących zatrzymaniem wadium określonych w art. 98 ust. 6 ustawy.
15.9. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3, zostanie odrzucona.
15.10. Zamawiający niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku przez Wykonawcę zwraca wadium Wykonawcy:
1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
2) którego oferta została odrzucona;
3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;
4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.
15.11. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w pkt 15.9, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej.
15.12. Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
Szczegółowe informacje dotyczące składania wadium zawarto w rozdz. 15 SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

18.3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
18.4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w rozdziale 8 pkt 8.1., składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
18.5. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

21.3. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały w załączniku nr 12 do SWZ.
21.4. Zgodnie z załącznikiem nr 12 do SWZ – wzorem umowy, Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian umowy:
„Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach:
1) W zakresie zmiany terminu wykonania:
a) z powodu wystąpienia nie zinwentaryzowanych urządzeń podziemnych i związanych z tym kolizji,
b) z powodu nie przewidzianego braku płynności finansowej u Zamawiającego,
c) wystąpienia siły wyższej i innych zdarzeń nadzwyczajnych,
d) z powodu ujawnienia się wad/braków/błędów w dokumentacji projektowej skutkujących niemożliwością dochowania pierwotnego terminu realizacji umowy,
e) z powodu wystąpienia klęsk żywiołowych,
f) w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od stron, związanych z zaistnieniem warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót zgodnie z ich przewidywaną technologią wykonania, także przeprowadzania prób i sprawdzeń zgodnie z technologią przewidzianą przez producentów, termin realizacji zamówienia może zostać wydłużony,
g) z powodu warunków geologicznych, archeologicznych, terenowych, w szczególności:
- niewypałów i niewybuchów;
- wykopalisk archeologicznych;
- odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych (kategorie gruntu, kurzawka, głazy narzutowe, warunki gruntowe itp.);
- odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególności istnienie podziemnych sieci, instalacji, urządzeń lub nie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych (bunkry, fundamenty itp.);
h) w związku z wystąpieniem następstw działania organów administracji, które w szczególności dotyczyć będą:
- przekroczenia zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.;
- odmowy wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej;
i) w związku z zaistnieniem uwarunkowań formalno-prawnych, w szczególności dotyczących wprowadzenia zmian do dokumentacji projektowej na etapie wykonawstwa robót z przyczyn niezależnych od obu stron;
j) w związku z wystąpieniem innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz od Wykonawcy skutkujących niemożliwością prowadzenia prac, w szczególności (...)
Szczegółowe informacje dotyczące zmian umowy zawarto w rozdz.21 SWZ oraz załącznikach do SWZ nr 12- wzorach umów.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-27 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Za pośrednictwem platformy zakupowej: https://platformazakupowa.pl/tuchola

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-27 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-11-25

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

przewidziana w art. 7 ust.1. ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022r. poz. 835) . Wymagane
jest oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podst. w.w. ustawy. Zapis o niepodleganiu umieszczono w oświadczeniu
składanym na podst. art.125 ust.1 ust. Pzp (zał.3, zał.4 do SWZ) oraz oświadczeniu o aktualności oświadczenia wykonawcy
o niepodleganiu wykluczeniu (zał. nr 11 do SWZ).
20.1. Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę w niniejszym postępowaniu.
20.2. Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 577 Pzp, w terminie nie
krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało
przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, albo 10 dni, jeżeli zostało przesłane w inny sposób.
20.3. Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem terminu, o którym mowa w pkt
19.2, jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia w trybie podstawowym złożono tylko jedną ofertę.
20.4. Wykonawca, którego oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą, będzie zobowiązany zawrzeć umowę w sprawie
zamówienia na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik nr 12 do SWZ.
Umowa zostanie uzupełniona o zapisy wynikające ze złożonej oferty.
20.5. Wykonawca, przed podpisaniem umowy, powinien przedłożyć:
- w przypadku konsorcjum lub spółki cywilnej - umowę regulującą współpracę Wykonawców działających wspólnie (umowa
konsorcjum lub umowa spółki cywilnej).
20.6. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego, Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w
postępowaniu wykonawców albo unieważnić postępowanie (art. 263 ustawy Pzp).
20.7. Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zostanie poinformowany przez zamawiającego o
miejscu i terminie podpisania umowy.
20.8. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu - wszystkie części
zmówienia:
􀀁􀀁􀀁􀀁 dokument potwierdzający wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania zamówienia,
􀀁􀀁􀀁􀀁 kosztorys ofertowy,
􀀁􀀁􀀁􀀁 najpóźniej w dniu przekazania placu budowy, złoży wykaz osób oddelegowanych do realizacji zamówienia wraz z
oświadczeniem o tym, że są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę;
􀀁􀀁􀀁􀀁w przypadku wykonawców występujących wspólnie – kopię umowy regulującej współpracę tych Wykonawców
zawierającą
w swojej treści następujące postanowienia:
• sposób ich współdziałania,
• zakres czynności powierzonych do wykonania każdemu z nich,
• numer i nazwę rachunku bankowego, na który będą dokonywane płatności z tytułu realizacji kontraktu,
• solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia,
• wskazanie, że jeden z Wykonawców jest upoważniony do zaciągania zobowiązań i do przyjmowania instrukcji na rzecz i w
imieniu wszystkich Wykonawców razem i każdego z osobna oraz do przyjmowania płatności od Zamawiającego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.