eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Parczew › Dostosowanie wnętrza budynku Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Parczewie: Likwidacja barier w Zespole Szkół

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostosowanie wnętrza budynku Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Parczewie: Likwidacja barier w Zespole Szkół

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół im. Stanisława Staszica w Parczewie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237368

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Parczew

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-200

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsparczew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zsparczew.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiatparczewski.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostosowanie wnętrza budynku Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Parczewie: Likwidacja barier w Zespole Szkół

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2bdf5250-43de-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00439523

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00270106/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Dostosowanie wnętrza budynku Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Parczewie: Likwidacja barier w Zespole Szkół

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00377040/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Demontaż drzwi wraz z ościeżnicami, dostosowanie wymiarów otworów tego wymagających, montaż 24 szt. drzwi wewnętrznych aluminiowych oraz w tym drzwi przeciwpożarowych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

4.5.5.) Wartość części: 103319,46 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

- rozebranie posadzek drewnianych z usunięciem subitu, wylanie masy samopoziomującej, wykonanie nowej posadzki z wykładziny homogenicznej,
- uzupełninie ubytków w schodach i wykonanie posadzki z żywicy epoksydowej na schodach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44112220-6 - Podłogi z tworzyw sztucznych

4.5.5.) Wartość części: 86720,35 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania
Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy PZP Zamawiający unieważnia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania
W postępowaniu, oferta z najniższą ceną na część I - 128 545,18 zł oraz część II - 111 454,80 zł przewyższa kwotę która zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy PZP poinformował przed otwarciem ofert wykonawców, że kwota jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi część I - 103.319,46 zł oraz części II - 86.720,35 zł. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na zamówienie związku z tym postępowanie zostało unieważnione.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania
Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy PZP Zamawiający unieważnia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania
W postępowaniu, oferta z najniższą ceną na część I - 128 545,18 zł oraz część II - 111 454,80 zł przewyższa kwotę która zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy PZP poinformował przed otwarciem ofert wykonawców, że kwota jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi część I - 103.319,46 zł oraz części II - 86.720,35 zł. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na zamówienie związku z tym postępowanie zostało unieważnione.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.