Ogłoszenie z dnia 2022-11-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00397269/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg dojazdowych i chodników przy ul. Mrongowiusza nr 35, 37, 39 w Mrągowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Mrągowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743427
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Królewiecka 60A
1.5.2.) Miejscowość: Mrągowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-700
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 897419000
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mragowo.um.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mragowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bipmragowo.warmia.mazury.pl/zamowienie.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dróg dojazdowych i chodników przy ul. Mrongowiusza nr 35, 37, 39 w Mrągowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d451a3d4-4ec4-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00439186
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029850/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa dróg dojazdowych i chodników przy ul. Mrongowiusza nr 35, 37, 39 w Mrągowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00397269/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.22.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 574995,14 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia dotyczy: „Przebudowa dróg dojazdowych i chodników przy ul. Mrongowiusza nr 35, 37, 39 w Mrągowie”.
1. Zakres robót budowlanych obejmuje między innymi:
1) Wykonanie robót rozbiórkowych istniejących elementów ciągów komunikacyjnych obejmujących usunięcie z terenu budowy elementów chodnika i jezdni;
2) Wykonanie nawierzchni jezdni dróg wewnętrznych z betonowej kostki brukowej typu EKO;
3) Wykonanie nawierzchni terenów postojowych z betonowej kostki brukowej typu EKO oraz betonowej kostki brukowej prostokątnej;
4) Wykonanie nawierzchni chodników z betonowej kostki brukowej prostokątnej;
5) Wycinka drzew wraz z nasadzeniami zastępczymi (UWAGA: w ramach wycinki przewiduje się usunięcie 3 szt. – świerk oraz 1 szt. wierzba oraz wykonanie nasadzeń zastępczych: 5 szt. – jarząb szwedzki o obwodzie pnia na wysokości 100 cm – 12-14 cm ).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączonej dokumentacji:
1) Projekt wykonawczy „Przebudowa dróg dojazdowych i chodników przy ul. Mrongowiusza nr 35, 37, 39 w Mrągowie”,
2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych „Przebudowa dróg dojazdowych i chodników przy ul. Mrongowiusza nr 35, 37, 39 w Mrągowie”,
3) Projekt czasowej organizacji ruchu „Przebudowa dróg dojazdowych i chodników przy ul. Mrongowiusza nr 35, 37, 39 w Mrągowie”,
4) Opinia geotechniczna,
5) Przedmiar robót.
UWAGA:
Przedmiar robót należy traktować wyłącznie jako dokument pomocniczy określający szacunkowe ilości robót jakie należy wykonać w ramach zadania. Wyżej wymienione dokumenty należy traktować jako wzajemnie uzupełniające i wyjaśniające. W przypadku powstania niedających się pogodzić niezgodności o charakterze technicznym – podstawą do ostatecznego ustalenia przedmiotu zamówienia oraz wyceny tego przedmiotu jest projekt budowlany wraz z projektem technicznym. W następnej kolejności należy opierać się na specyfikacji warunków zamówienia, szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru, przedmiarze robót. Powyższe dokumenty należy wykorzystywać do wyceny robót w przypadku, gdy dokument nadrzędny nie zawiera wyjaśnień.
2.1 Wykonawca zobowiązuje się do wykonania wszelkich czynności koniecznych do zrealizowania przedmiotu tej części umowy niezależnie od tego czy ww. czynności zostały przewidziane na dzień złożenia oferty;
2.2 Wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty budowlane w oparciu o dokumentację projektową, STWiORB oraz odpowiednie przepisy prawa.
Wykonawca musi udzielić minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty, licząc od odbioru końcowego całego przedmiotu umowy oraz 36 miesięcy odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 697757,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 698625,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 697757,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Inżynieryjno - Budowlane SANBUD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393264336
7.3.3) Ulica: Stalowa 4
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-420
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO INŻYNIERYJNO-BUDOWLANE "SANBUD" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO INŻYNIERYJNO-BUDOWLANE "SANBUD" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 697757,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z MRĄGOWA
- Modernizacja drogi powiatowej nr 1618N - etap II
- Przebudowa ul. M. Konopnickiej w Mrągowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz montaż defibrylatorów AED w ramach MBO dla zadania inwestycyjnego pn. "Punkty Ratownicze z defibrylatorami AED na terenie miasta Mrągowa"
- Dostawa płynów infuzyjnych i płynów do przepłukiwania
- Modernizacja drogi powiatowej nr 1696N, odcinek Mikołajki-Łuknajno - etap I
więcej: przetargi w Mrągowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Internatu Szkolnego."
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Nowym Borku
- "Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Świlcza"
- Budowa budynku magazynowo - gospodarczego w Łambinowicach przy ul. Muzealnej 4 wraz z montażem odnawialnych źródeł energii oraz z poprawą otoczenia
- Roboty budowlane pn.Wykonanie instalacji klimatyzacji dla wybranych pomieszczeń w budynku Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia od Alkoholu i Współuzależnienia w Stalowej Woli
- "Budowa bieżni i skoczni w dal w miejscowości Dębinki".
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.