Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00494879/01 - Wynik z dnia 2023-11-15
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Letnie utrzymanie jezdni i chodników powiatowych i gminnych po³o¿onych w granicach administracyjnych miasta G³ogowa w latach 2023 – 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miejska G³ogów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647297
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Rynek 10
1.5.2.) Miejscowo¶æ: G³ogów
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-200
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-g³ogowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@glogow.um.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.glogow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Letnie utrzymanie jezdni i chodników powiatowych i gminnych po³o¿onych w granicach administracyjnych miasta G³ogowa w latach 2023 – 2025
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-4fe9e012-6825-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00438853
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-10-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00056713/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 Letnie utrzymanie jezdni i chodników powiatowych i gminnych w granicach administracyjnych miasta G³ogowa
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://glogow-um.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://glogow-um.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) zg³oszenie do postêpowania
wymaga zalogowania wykonawcy do systemu https://glogow-um.ezamawiajacy.pl
(przez Biuletyn Informacji Publicznej zak³adka „Zamówienia publiczne”, Platforma zakupowa MarketPlanet);
2) wykonawca po wybraniu opcji „Przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl,
gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c
kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje
regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”;
3) rejestracja wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W zwi±zku z tym zamawiaj±cy zaleca wykonawcom uwzglêdnienie
czasu niezbêdnego na rejestracjê
w procesie z³o¿enia oferty w postaci elektronicznej; wykonawca wraz z potwierdzeniem z³o¿enia wniosku rejestracyjnego otrzyma
informacjê, o mo¿liwo¶ci przyspieszenia procedury za³o¿enia konta, wówczas nale¿y skontaktowaæ siê pod numerem telefonu
podanym w ww. potwierdzeniu;
4) po za³o¿eniu konta wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia oferty w postêpowaniu; komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a
wykonawcami, w szczególno¶ci zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem
platformy zakupowej; za datê przekazania za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wys³ania za po¶rednictwem zak³adki
„korespondencja”;
5) wykonawca mo¿e zwróciæ siê do zamawiaj±cego o wyja¶nienie tre¶ci SWZ. Wniosek nale¿y przes³aæ za po¶rednictwem platformy
zakupowej przez opcjê „zadaj pytanie” lub przy u¿yciu zak³adki „korespondencja”. W celu zadania pytania zamawiaj±cemu,
wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz ZADAJ PYTANIE; powoduje to otwarcie okna, w którym nale¿y uzupe³niæ dane
Wykonawcy, temat i tre¶æ/przedmiot pytania, po wype³nieniu wskazanych pól wraz z wymaganym kodem weryfikuj±cym z obrazka,
klika klawisz POTWIERD¬. Wykonawca uzyskuje potwierdzenie wys³ania pytania poprzez komunikat systemowy "pytanie wys³ane".
6) Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci zwi±zanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca
winien skontaktowaæ siê z dostawc± rozwi±zania teleinformatycznego Platforma zakupowa G³ogów tel. +48 22 2572224 (infolinia
dostêpna
w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl;
7) Zamawiaj±cy zgodnie z § 2 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia
2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych
oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452), okre¶la dopuszczalny format
podpisu elektronicznego, jako:
- dokumenty w formacie „pdf" - zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES,
- dopuszcza siê podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf", wtedy bêdzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W zwi±zku
z tym Wykonawca bêdzie zobowi±zany za³±czyæ, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.
3. Niezbêdne wymagania sprzêtowo- aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformie zakupowej tj.:
1)sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
2)komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów
operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3)zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej
w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
4)w³±czona obs³uga JavaScript;
5)zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.
4.Dopuszczalne formaty przesy³anych danych: pliki o wielko¶ci do 100 MB - cd zapisów zawiera SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych)
(Dz.Urz. UEL 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta G³ogowa z siedzib± w Urzêdzie Miejskim w G³ogowie Rynek 10, 67-200 G³ogów, adres e-mail: prezydent@glogow.um.gov.pl, tel. +48 76 7265 401;
W Urzêdzie Miejskim w G³ogowie zosta³ wyznaczony inspektor ochrony danych osobowych tel. +48 76 72 65 471, e-mail:
iod@glogow.um.gov.pl;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego Nr BZP 271.14.2022 w trybie podstawowym ;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd±:
o osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z
dnia z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; o osoby
upowa¿nione przez Zamawiaj±cego Gminê Miejsk± G³ogów, które musz± mieæ dostêp do danych, o podmioty uprawnione do
uzyskania danych osobowych (np. Instytucja Zarz±dzaj±ca, Instytucja Wdra¿aj±ca) o podmioty, które przetwarzaj± Pani/ Pana dane
osobowe w imieniu Zamawiaj±cego na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych
osobowych (tzw. podmioty przetwarzaj±ce) jak i dostawcy us³ug wspieraj±cych dzia³ania Zamawiaj±cego:
Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. ul .Domaniewska 49, 02-672 Warszawa – podmiot udostêpniaj±cy Platformê e- Zamawiaj±cy, o
organy administracji publicznej (je¿eli wynika to z przepisu prawa, decyzji administracyjnej lub orzeczenia s±dowego); Pani/Pana
dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o
udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania
obejmuje ca³y czas trwania umowy; obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych
jest wymogiem
ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd±
podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art.22 RODO; posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6
ust. 1 lit. c RODO.
17. W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art.15 ust.1-3 RODO wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku,
Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie
¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6
ust. 1 lit. c RODO.
17. W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art.15 ust.1-3 RODO wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku,
Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie
¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postepowania
o udzielenie zamówienia publicznego.
18. Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu
zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.46.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Letnie utrzymanie jezdni i chodników powiatowych i gminnych po³o¿onych
w granicach administracyjnych miasta G³ogowa w latach 2023 – 2025”
2. Opis przedmiotu zamówienia.
Zakres rzeczowy obejmuje wykonanie:
- mechaniczne zamiatanie dróg i chodników
- rêczne zamiatanie dróg i chodników
2.1. Letnie utrzymanie jezdni i chodników
D³ugo¶æ jezdni jezdnie powiatowe - ok. 15 km
jezdnie gminne - ok. 102 km
Powierzchnia chodników chodniki powiatowe - ok. 85.000 m2
chodniki gminne - ok. 212.000 m2
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90610000-6 - Us³ugi sprz±tania i zamiatania ulic
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-12-01 do 2025-11-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje udzielanie zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp do wysoko¶ci 50 % warto¶ci zamówienia podstawowego. Przewiduje siê mo¿liwo¶æ wykorzystania wszystkich rodzajów prac okre¶lonych w SWZ.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
. O zamówienie publiczne mog± ubiegaæ siê wykonawcy spe³niaj±cy warunki, o których mowa w art. 22. ust.1. ustawy pzp, tj. nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania na podst. Art.24 ust.1 pkt 12-23 oraz Art.24 ust.5 ustawy Pzp i spe³niaj± nastêpuj±ce warunki udzia³u w postêpowaniu w zakresie:1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
a ) posiadaj± polisê OC na kwotê 200.000,00 z³otych (s³ownie: dwie¶cie tysiêcy z³otych) a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia,
b) posiadaj± ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci co najmniej 100.000,00 (s³ownie: sto tysiêcy z³otych)
2)zdolno¶ci technicznej lub zawodowej tj.
a. nale¿ytego wykonania us³ug. Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:
w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ lub wykonuje co najmniej jedn± us³ugê z zakresu letniego utrzymania dróg w tym mechanicznego zamiatania jezdni i chodników
za jeden rok na kwotê nie mniejsz± ni¿ 100.000,00 z³ brutto.
b. Osób zdolnych do wykonania zamówienia :
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy dysponuj± lub bêd± dysponowaæ osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:
co najmniej 1 osob± (Koordynatorem) z wykszta³ceniem min. ¶rednim wyznaczon±
do porozumiewania siê z Zamawiaj±cym, znaj±c± tematykê mechanicznego i rêcznego
zamiatania jezdni i chodników, tj. osob±, która co najmniej przez dwa lata zajmowa³a siê
koordynowaniem sprz±tania dróg, chodników, placów oraz miejsc parkingowych,
dysponowa³a sprzêtem i pojazdami, przyjmowa³a interwencji i podejmowanie decyzji
w uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiaj±cego.
c. dysponowania odpowiednim potencja³em technicznym:
Wykonawca zobowi±zuje siê dysponowaæ co najmniej 4 zamiatarkami mechanicznymi do ulic oraz 2 zamiatarkami mechanicznymi do chodników, w tym zamiatarki uliczne powinny spe³niaæ wymogi:
- pojemno¶æ zbiornika na zanieczyszczenia – co najmniej 2 m³;
- szeroko¶æ zamiatania- zmienna od 1300 – 2800 mm - optymalna 1500 mm;
- zamiatarki powinny byæ wyposa¿one w nowe szczotki;
- zamiatarki powinny byæ wyposa¿one w zbiornik wody o pojemno¶ci minimum 0,5 m³;
- zamiatarki powinny byæ wyposa¿one w system zraszaj±cy szczotki (min. 8 zraszaczy);
- zamiatarki powinny mieæ mo¿liwo¶æ zamontowania szczotek drucianych chwastów lub wysiêgnika hydraulicznego do usuwania
Co najmniej jedna zamiatarka do ulic, oprócz powy¿szych wymagañ, powinna byæ wyposa¿ona w system odkurzaj±cy, hydrauliczny otrz±sacz filtrów, urz±dzenia do czyszczenia kanalizacji, zbiornik wody o pojemno¶ci 3 m³ i zbiornik na zanieczyszczenia
o pojemno¶ci co najmniej 3 m³
Pojazdy powinny spe³niaæ co najmniej Europejski Standard Emisji Spalin - norma Euro 3.
Zamiatarki do chodników musz± byæ pojazdami typu lekkiego o dopuszczalnej ca³kowitej masie nieprzekraczalnej 2000 kg, wyposa¿one w zbiornik wody oraz system zraszaj±cy szczotki.
UWAGA:
Powy¿szy potencja³ techniczny w ilo¶ci:
- 2 zamiatarki do ulic
- 1 zamiatarka do chodników
Wykonawca zabezpieczy tylko i wy³±cznie do realizacji przedmiotowego zamówienia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe (aktualne na dzieñ z³o¿enia) sk³adane na wezwanie Zamawiaj±cego ( zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp ) przez wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni.
1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych :
a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, wystawionych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji,
b) o¶wiadczenia o braku przynale¿no¶ci do grupy kapita³owej ( wg za³±cznika Nr 3 do SWZ).
Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy, który na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u
w postêpowaniu, polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów, przedstawienia
w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 1 ppkt. 1 lit. a) i b).
c) o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu , o którym mowa w art.125 ustawy Prawo zamówieñ publicznych ( wzór stanowi za³±cznik Nr 8
do SWZ ).
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, sytuacji finansowej, Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych :
a) wykazu us³ug zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat, a je¿eli okres dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, z podaniem rodzaju, warto¶ci i daty oraz miejsca wykonywania (wg za³±cznika nr 4)
b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami ( wg za³±cznika Nr 10 ),
c) wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia lub którymi bêdzie dysponowa³ wykonawca w celu wykonania zamówienia ( wg za³±cznika Nr 11),
d) informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem.
e) dokument potwierdzaj±cy ,¿e wykonawca jest ubezpieczony od OC w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej ubezpieczenia,
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Formularz ofertowy (wzór okre¶la za³±cznik Nr 1 i 1A do SWZ)O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u
w postêpowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale VI i VII SWZ
Pe³nomocnictwo - gdy umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który sk³ada ofertê za po¶rednictwem pe³nomocnika, powinien do³±czyæ do oferty dokument pe³nomocnictwa obejmuj±cy swym zakresem umocowanie do z³o¿enia oferty lub do z³o¿enia oferty i podpisania umowy
Zobowi±zanie podmiotu (je¿eli dotyczy)
Wadium
Zastrze¿enie tajemnicy przedsiêbiorstwa (je¿eli dotyczy)
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia sk³adaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego bêdzie wynikaæ, które dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy (wzór stanowi za³±cznik Nr 9 do SWZ).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca przystêpuj±cy do postêpowania jest zobowi±zany, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, wnie¶æ wadium w kwocie: 5000 z³ (s³ownie: piêæ tysiêcy z³otych)2.Wadium musi obejmowaæ pe³en okres zwi±zania ofert± tj. do dnia 18.11.2023r.
3.Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
4.Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy :
Gmina Miejska G³ogów
Oddzia³ BNP PARIBAS w G³ogowie
Nr 65 2030 0045 1110 0000 0192 9720
Wadium musi wp³yn±æ na wskazany rachunek bankowy Zamawiaj±cego najpó¼niej przed up³ywem terminu sk³adania ofert (decyduje data wp³ywu na rachunek bankowy Zamawiaj±cego).
5.Wadium wnoszone w porêczeniach lub gwarancjach nale¿y za³±czyæ do oferty w oryginale
w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcê dokumentu i powinno zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
- nazwê daj±cego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiaj±cego), gwaranta/porêczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub porêczeniu musi byæ Gmina Miejska Gogów.
- okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj±/porêczeniem,
- kwotê gwarancji/porêczenia,
- termin wa¿no¶ci gwarancji/porêczenia,
- zobowi±zanie gwaranta do zap³acenia kwoty gwarancji/porêczenia bezwarunkowo,
na pierwsze pisemne ¿±danie zamawiaj±cego, w sytuacjach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6. W przypadku, gdy wykonawca nie wniós³ wadium lub wniós³ w sposób nieprawid³owy lub nie utrzymywa³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y³ wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy odrzuci ofertê na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
7. Zamawiaj±cy dokona zwrotu wadium na zasadach okre¶lonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
8. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
9. Z³o¿enie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w art. 98 ust. 2 ustawy Pzp, powoduje rozwi±zanie stosunku prawnego z wykonawc± wraz z utrat± przez niego prawa
do korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia musz± wykazaæ, ¿e:a. wspólnie spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu,
b. w stosunku do ¿adnego z nich nie zachodzi jakakolwiek podstawa do wykluczenia
z postêpowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, c. ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ
za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zobowi±zania,d. musz± ustanowiæ pe³nomocnika wykonawców wystêpuj±cych wspólnie do reprezentowania ich w postêpowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia.
Pe³nomocnictwo musi mieæ formê pisemn± lub kopiê potwierdzona przez notariusza,
e. przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, je¿eli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako
najkorzystniejsza, Zamawiaj±cy wezwie do przedstawienia umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców,
f. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia maj± obowi±zek do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego
bêdzie wynikaæ, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy (wzór stanowi za³±cznik Nr 9 do SWZ),
g. Przepisy dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie
zamówienia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
warunki zmian okre¶lone zosta³y w dokumentach zamówienia SWZ ( projekt umowy)7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-10-20 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://glogow-um.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-20 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-11-18
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Termin realizacji ca³ego zamówienia: od dnia 01 grudnia 2023 r. do dnia 30 listopada 2025 r. lub do wyczerpania ¶rodków finansowychINNE PRZETARGI Z G£OGOWA
- Dostawa materia³ów opatrunkowych dla G³ogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o. - powtórka
- Dostawa gazów medycznych wraz z dzier¿aw± butli na potrzeby G³ogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o.
- "Przebudowa budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Galla Anonima w G³ogowie"
- "Zabezpieczenie, konserwacja, restauracja i remont Fortu Gwia¼dzistego i jego otoczenia- Twierdza G³ogów"
- Remonty miejscowe dróg powiatowych Powiatu G³ogowskiego mas± bitumiczn± na gor±co
wiêcej: przetargi w G³ogowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie kompleksowej us³ugi sprz±tania w budynku S±du, sprz±tanie pomieszczeñ O¶rodka Kuratorskiego, utrzymanie w czysto¶ci terenu zewnêtrznego, wykonywanie drobnych, bie¿±cych napraw
- US£UGI UTRZYMANIA STANU SANITARNO - PORZ¡DKOWEGO NIERUCHOMO¦CI WRAZ Z TERENAMI PRZYNALE¯NYMI NA NIERUCHOMO¦CIACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ £ÓDZKIE NIERUCHOMO¦CI SP. Z O.O.
- Czyszczenie ulic na mokro na terenie miasta Ciechanów w 2024 r.
- Utrzymanie czysto¶ci i porz±dku na drogach w podzia³em na dwie czê¶ci: czê¶æ I : Utrzymanie dróg powiatowych czê¶æ II : Utrzymanie dróg wojewódzkich
- Utrzymanie porz±dku i czysto¶ci na drogach gminnych na terenie miasta i gminy Strzelin Rejon II
- Utrzymanie porz±dku i czysto¶ci na drogach gminnych na terenie miasta i gminy Strzelin Rejon I
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.