eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi G³ogów › Letnie utrzymanie jezdni i chodników powiatowych i gminnych po³o¿onych w granicach administracyjnych miasta G³ogowa w latach 2023 - 2025

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2023-10-11


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Letnie utrzymanie jezdni i chodników powiatowych i gminnych po³o¿onych w granicach administracyjnych miasta G³ogowa w latach 2023 – 2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miejska G³ogów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647297

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Rynek 10

1.5.2.) Miejscowo¶æ: G³ogów

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-200

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-g³ogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@glogow.um.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.glogow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Letnie utrzymanie jezdni i chodników powiatowych i gminnych po³o¿onych w granicach administracyjnych miasta G³ogowa w latach 2023 – 2025

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-4fe9e012-6825-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00438853

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-10-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00056713/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 Letnie utrzymanie jezdni i chodników powiatowych i gminnych w granicach administracyjnych miasta G³ogowa

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://glogow-um.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://glogow-um.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) zg³oszenie do postêpowania
wymaga zalogowania wykonawcy do systemu https://glogow-um.ezamawiajacy.pl
(przez Biuletyn Informacji Publicznej zak³adka „Zamówienia publiczne”, Platforma zakupowa MarketPlanet);
2) wykonawca po wybraniu opcji „Przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl,
gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c
kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje
regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”;
3) rejestracja wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W zwi±zku z tym zamawiaj±cy zaleca wykonawcom uwzglêdnienie
czasu niezbêdnego na rejestracjê
w procesie z³o¿enia oferty w postaci elektronicznej; wykonawca wraz z potwierdzeniem z³o¿enia wniosku rejestracyjnego otrzyma
informacjê, o mo¿liwo¶ci przyspieszenia procedury za³o¿enia konta, wówczas nale¿y skontaktowaæ siê pod numerem telefonu
podanym w ww. potwierdzeniu;
4) po za³o¿eniu konta wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia oferty w postêpowaniu; komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a
wykonawcami, w szczególno¶ci zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem
platformy zakupowej; za datê przekazania za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wys³ania za po¶rednictwem zak³adki
„korespondencja”;
5) wykonawca mo¿e zwróciæ siê do zamawiaj±cego o wyja¶nienie tre¶ci SWZ. Wniosek nale¿y przes³aæ za po¶rednictwem platformy
zakupowej przez opcjê „zadaj pytanie” lub przy u¿yciu zak³adki „korespondencja”. W celu zadania pytania zamawiaj±cemu,
wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz ZADAJ PYTANIE; powoduje to otwarcie okna, w którym nale¿y uzupe³niæ dane
Wykonawcy, temat i tre¶æ/przedmiot pytania, po wype³nieniu wskazanych pól wraz z wymaganym kodem weryfikuj±cym z obrazka,
klika klawisz POTWIERD¬. Wykonawca uzyskuje potwierdzenie wys³ania pytania poprzez komunikat systemowy "pytanie wys³ane".
6) Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci zwi±zanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca
winien skontaktowaæ siê z dostawc± rozwi±zania teleinformatycznego Platforma zakupowa G³ogów tel. +48 22 2572224 (infolinia
dostêpna
w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl;
7) Zamawiaj±cy zgodnie z § 2 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia
2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych
oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452), okre¶la dopuszczalny format
podpisu elektronicznego, jako:
- dokumenty w formacie „pdf" - zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES,
- dopuszcza siê podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf", wtedy bêdzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W zwi±zku
z tym Wykonawca bêdzie zobowi±zany za³±czyæ, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.
3. Niezbêdne wymagania sprzêtowo- aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformie zakupowej tj.:
1)sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
2)komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów
operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3)zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej
w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
4)w³±czona obs³uga JavaScript;
5)zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.
4.Dopuszczalne formaty przesy³anych danych: pliki o wielko¶ci do 100 MB - cd zapisów zawiera SWZ

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych)
(Dz.Urz. UEL 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta G³ogowa z siedzib± w Urzêdzie Miejskim w G³ogowie Rynek 10, 67-200 G³ogów, adres e-mail: prezydent@glogow.um.gov.pl, tel. +48 76 7265 401;
W Urzêdzie Miejskim w G³ogowie zosta³ wyznaczony inspektor ochrony danych osobowych tel. +48 76 72 65 471, e-mail:
iod@glogow.um.gov.pl;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego Nr BZP 271.14.2022 w trybie podstawowym ;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd±:
o osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z
dnia z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; o osoby
upowa¿nione przez Zamawiaj±cego Gminê Miejsk± G³ogów, które musz± mieæ dostêp do danych, o podmioty uprawnione do
uzyskania danych osobowych (np. Instytucja Zarz±dzaj±ca, Instytucja Wdra¿aj±ca) o podmioty, które przetwarzaj± Pani/ Pana dane
osobowe w imieniu Zamawiaj±cego na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych
osobowych (tzw. podmioty przetwarzaj±ce) jak i dostawcy us³ug wspieraj±cych dzia³ania Zamawiaj±cego:
Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. ul .Domaniewska 49, 02-672 Warszawa – podmiot udostêpniaj±cy Platformê e- Zamawiaj±cy, o
organy administracji publicznej (je¿eli wynika to z przepisu prawa, decyzji administracyjnej lub orzeczenia s±dowego); Pani/Pana
dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o
udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania
obejmuje ca³y czas trwania umowy; obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych
jest wymogiem
ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd±
podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art.22 RODO; posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6
ust. 1 lit. c RODO.
17. W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art.15 ust.1-3 RODO wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku,
Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie
¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6
ust. 1 lit. c RODO.
17. W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art.15 ust.1-3 RODO wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku,
Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie
¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postepowania
o udzielenie zamówienia publicznego.
18. Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu
zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.46.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Letnie utrzymanie jezdni i chodników powiatowych i gminnych po³o¿onych
w granicach administracyjnych miasta G³ogowa w latach 2023 – 2025”

2. Opis przedmiotu zamówienia.
Zakres rzeczowy obejmuje wykonanie:
- mechaniczne zamiatanie dróg i chodników
- rêczne zamiatanie dróg i chodników

2.1. Letnie utrzymanie jezdni i chodników
D³ugo¶æ jezdni jezdnie powiatowe - ok. 15 km
jezdnie gminne - ok. 102 km
Powierzchnia chodników chodniki powiatowe - ok. 85.000 m2
chodniki gminne - ok. 212.000 m2

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90610000-6 - Us³ugi sprz±tania i zamiatania ulic

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-12-01 do 2025-11-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje udzielanie zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp do wysoko¶ci 50 % warto¶ci zamówienia podstawowego. Przewiduje siê mo¿liwo¶æ wykorzystania wszystkich rodzajów prac okre¶lonych w SWZ.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

. O zamówienie publiczne mog± ubiegaæ siê wykonawcy spe³niaj±cy warunki, o których mowa w art. 22. ust.1. ustawy pzp, tj. nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania na podst. Art.24 ust.1 pkt 12-23 oraz Art.24 ust.5 ustawy Pzp i spe³niaj± nastêpuj±ce warunki udzia³u w postêpowaniu w zakresie:

1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
a ) posiadaj± polisê OC na kwotê 200.000,00 z³otych (s³ownie: dwie¶cie tysiêcy z³otych) a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia,
b) posiadaj± ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci co najmniej 100.000,00 (s³ownie: sto tysiêcy z³otych)

2)zdolno¶ci technicznej lub zawodowej tj.

a. nale¿ytego wykonania us³ug. Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:
w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ lub wykonuje co najmniej jedn± us³ugê z zakresu letniego utrzymania dróg w tym mechanicznego zamiatania jezdni i chodników
za jeden rok na kwotê nie mniejsz± ni¿ 100.000,00 z³ brutto.

b. Osób zdolnych do wykonania zamówienia :

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy dysponuj± lub bêd± dysponowaæ osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:
co najmniej 1 osob± (Koordynatorem) z wykszta³ceniem min. ¶rednim wyznaczon±
do porozumiewania siê z Zamawiaj±cym, znaj±c± tematykê mechanicznego i rêcznego
zamiatania jezdni i chodników, tj. osob±, która co najmniej przez dwa lata zajmowa³a siê
koordynowaniem sprz±tania dróg, chodników, placów oraz miejsc parkingowych,
dysponowa³a sprzêtem i pojazdami, przyjmowa³a interwencji i podejmowanie decyzji
w uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiaj±cego.

c. dysponowania odpowiednim potencja³em technicznym:
Wykonawca zobowi±zuje siê dysponowaæ co najmniej 4 zamiatarkami mechanicznymi do ulic oraz 2 zamiatarkami mechanicznymi do chodników, w tym zamiatarki uliczne powinny spe³niaæ wymogi:
- pojemno¶æ zbiornika na zanieczyszczenia – co najmniej 2 m³;
- szeroko¶æ zamiatania- zmienna od 1300 – 2800 mm - optymalna 1500 mm;
- zamiatarki powinny byæ wyposa¿one w nowe szczotki;
- zamiatarki powinny byæ wyposa¿one w zbiornik wody o pojemno¶ci minimum 0,5 m³;
- zamiatarki powinny byæ wyposa¿one w system zraszaj±cy szczotki (min. 8 zraszaczy);
- zamiatarki powinny mieæ mo¿liwo¶æ zamontowania szczotek drucianych chwastów lub wysiêgnika hydraulicznego do usuwania

Co najmniej jedna zamiatarka do ulic, oprócz powy¿szych wymagañ, powinna byæ wyposa¿ona w system odkurzaj±cy, hydrauliczny otrz±sacz filtrów, urz±dzenia do czyszczenia kanalizacji, zbiornik wody o pojemno¶ci 3 m³ i zbiornik na zanieczyszczenia
o pojemno¶ci co najmniej 3 m³

Pojazdy powinny spe³niaæ co najmniej Europejski Standard Emisji Spalin - norma Euro 3.

Zamiatarki do chodników musz± byæ pojazdami typu lekkiego o dopuszczalnej ca³kowitej masie nieprzekraczalnej 2000 kg, wyposa¿one w zbiornik wody oraz system zraszaj±cy szczotki.

UWAGA:
Powy¿szy potencja³ techniczny w ilo¶ci:
- 2 zamiatarki do ulic
- 1 zamiatarka do chodników
Wykonawca zabezpieczy tylko i wy³±cznie do realizacji przedmiotowego zamówienia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe (aktualne na dzieñ z³o¿enia) sk³adane na wezwanie Zamawiaj±cego ( zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp ) przez wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni.
1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych :
a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, wystawionych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji,
b) o¶wiadczenia o braku przynale¿no¶ci do grupy kapita³owej ( wg za³±cznika Nr 3 do SWZ).
Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy, który na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u
w postêpowaniu, polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów, przedstawienia
w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 1 ppkt. 1 lit. a) i b).
c) o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu , o którym mowa w art.125 ustawy Prawo zamówieñ publicznych ( wzór stanowi za³±cznik Nr 8
do SWZ ).

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, sytuacji finansowej, Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych :
a) wykazu us³ug zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat, a je¿eli okres dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, z podaniem rodzaju, warto¶ci i daty oraz miejsca wykonywania (wg za³±cznika nr 4)
b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami ( wg za³±cznika Nr 10 ),
c) wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia lub którymi bêdzie dysponowa³ wykonawca w celu wykonania zamówienia ( wg za³±cznika Nr 11),

d) informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem.
e) dokument potwierdzaj±cy ,¿e wykonawca jest ubezpieczony od OC w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej ubezpieczenia,

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Formularz ofertowy (wzór okre¶la za³±cznik Nr 1 i 1A do SWZ)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u
w postêpowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale VI i VII SWZ
Pe³nomocnictwo - gdy umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który sk³ada ofertê za po¶rednictwem pe³nomocnika, powinien do³±czyæ do oferty dokument pe³nomocnictwa obejmuj±cy swym zakresem umocowanie do z³o¿enia oferty lub do z³o¿enia oferty i podpisania umowy
Zobowi±zanie podmiotu (je¿eli dotyczy)
Wadium
Zastrze¿enie tajemnicy przedsiêbiorstwa (je¿eli dotyczy)
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia sk³adaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego bêdzie wynikaæ, które dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy (wzór stanowi za³±cznik Nr 9 do SWZ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca przystêpuj±cy do postêpowania jest zobowi±zany, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, wnie¶æ wadium w kwocie: 5000 z³ (s³ownie: piêæ tysiêcy z³otych)

2.Wadium musi obejmowaæ pe³en okres zwi±zania ofert± tj. do dnia 18.11.2023r.
3.Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
4.Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy :
Gmina Miejska G³ogów
Oddzia³ BNP PARIBAS w G³ogowie
Nr 65 2030 0045 1110 0000 0192 9720
Wadium musi wp³yn±æ na wskazany rachunek bankowy Zamawiaj±cego najpó¼niej przed up³ywem terminu sk³adania ofert (decyduje data wp³ywu na rachunek bankowy Zamawiaj±cego).
5.Wadium wnoszone w porêczeniach lub gwarancjach nale¿y za³±czyæ do oferty w oryginale
w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcê dokumentu i powinno zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
- nazwê daj±cego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiaj±cego), gwaranta/porêczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub porêczeniu musi byæ Gmina Miejska Gogów.
- okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj±/porêczeniem,
- kwotê gwarancji/porêczenia,
- termin wa¿no¶ci gwarancji/porêczenia,
- zobowi±zanie gwaranta do zap³acenia kwoty gwarancji/porêczenia bezwarunkowo,
na pierwsze pisemne ¿±danie zamawiaj±cego, w sytuacjach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6. W przypadku, gdy wykonawca nie wniós³ wadium lub wniós³ w sposób nieprawid³owy lub nie utrzymywa³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y³ wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy odrzuci ofertê na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
7. Zamawiaj±cy dokona zwrotu wadium na zasadach okre¶lonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
8. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
9. Z³o¿enie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w art. 98 ust. 2 ustawy Pzp, powoduje rozwi±zanie stosunku prawnego z wykonawc± wraz z utrat± przez niego prawa
do korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia musz± wykazaæ, ¿e:
a. wspólnie spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu,
b. w stosunku do ¿adnego z nich nie zachodzi jakakolwiek podstawa do wykluczenia
z postêpowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, c. ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ
za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zobowi±zania,d. musz± ustanowiæ pe³nomocnika wykonawców wystêpuj±cych wspólnie do reprezentowania ich w postêpowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia.
Pe³nomocnictwo musi mieæ formê pisemn± lub kopiê potwierdzona przez notariusza,
e. przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, je¿eli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako
najkorzystniejsza, Zamawiaj±cy wezwie do przedstawienia umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców,
f. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia maj± obowi±zek do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego
bêdzie wynikaæ, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy (wzór stanowi za³±cznik Nr 9 do SWZ),
g. Przepisy dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie
zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

warunki zmian okre¶lone zosta³y w dokumentach zamówienia SWZ ( projekt umowy)

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-10-20 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://glogow-um.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-20 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-11-18

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Termin realizacji ca³ego zamówienia: od dnia 01 grudnia 2023 r. do dnia 30 listopada 2025 r. lub do wyczerpania ¶rodków finansowych

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.