Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00341675/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej na terenie Gminy Żółkiewka o nr 3104L
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŻÓŁKIEWKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950371726
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Hetmana Żółkiewskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Żółkiewka-Osada
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-335
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 846831676
1.5.8.) Numer faksu: 846831676
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zolkiewka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zolkiewka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.zolkiewka.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi powiatowej na terenie Gminy Żółkiewka o nr 3104L2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bba5fb02-302a-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00438740
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00341675/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKR.271.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 883873,64 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: „Przebudowa drogi powiatowej na terenie Gminy
Żółkiewka o nr 3104L", która obejmuje:
1.1. Przedmiotem inwestycji jest „Przebudowa drogi powiatowej Nr 3104L dr. woj. 837 – Celin -
Olchowiec od km 5+531 do km 6+272 o dł. 0,741 km”. Droga powiatowa Nr 3104L relacji dr. woj.
837 – Celin - Olchowiec jest drogą publiczną klasy L (lokalna). Początek trasy zlokalizowano w km
5+531, a koniec trasy zlokalizowano w km 6+272. Celem inwestycji jest przebudowa
przedmiotowego odcinka drogi w zakresie nośności nawierzchni jezdni.;
1.2. Zakres zamówienia obejmuje:
1.2.1. roboty przygotowawcze
1.2.2. poszerzenia
1.2.3. nawierzchnia
1.2.4. pobocza
1.2.5. zjazdy
1.2.6. regulacja wysokościowa istniejących zjazdów
1.2.7. oznakowanie pionowe.
1.3. Niniejsza inwestycja jest przewidziana do dofinansowania z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład:
Program Inwestycji Strategicznych, zwanego dalej „Programem" zgodnie ze wstępną promesą Nr Edycja3PGR/2021/3774/PolskiLad dotyczącą realizacji przez Gminę Żółkiewka Inwestycji: Przebudowa
drogi powiatowej na terenie Gminy Żółkiewka o nr 3104L.
1.4. Zamawiający stosownie do art. 95 ust 1 Pzp, wymaga aby czynności związane z wykonywaniem wszystkich
robót objętych zamówieniem wskazane i opisane w STWiORB dot. tzw. pracowników fizycznych), których
wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony wart. 22 § 1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.
- Kodeks pracy (j.t. Dz. U. z 2020 r. poz.1320 z późn. zm.),były wykonywane przez osoby zatrudnione przez
Wykonawcę na podstawie stosunku pracy. Obowiązek ten dotyczy również Podwykonawców - Wykonawca
jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące
Podwykonawców do zatrudnienia na podstawie stosunku pracy wszystkich osób wykonujących wskazane
wyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy ww. osób
oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego i przewidziane z tego tytułu sankcje określone są
we wzorze umowy (załącznik nr 6 do SWZ) . Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni osoby te na okres
niezbędny do wykonania danych czynności; w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub
pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca jest obowiązany do zatrudnienia na to miejsce
inną osobę. Powyższe wymaganie nie dotyczy czynności wykonywanych przez osobę/y prowadzącą/e
jednoosobową działalność gospodarczą. Czynności nadzoru nad wykonywaniem przedmiotowych prac
realizowane przez personel Wykonawcy (osoby kierujące budową/robotami) nie podlegają rygorowi
zatrudnienia na podstawie stosunku pracy. Powyższe dotyczy także osób wykonujących obsługę
geodezyjną, dostawców materiałów.
1.5. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa (zał. nr 1 do SWZ), w tym przedmiar.
Przedmiar robót ma charakter pomocniczy, jest wyłącznie dokumentem informacyjnym, z którego
Wykonawca może skorzystać, ale nie ma takiego obowiązku. Przedmiary pełnią tylko pomocniczą funkcję
zarówno pod względem ilościowym i rodzajowym – mogą być korygowane przez Wykonawcę bez późniejszej
oceny przez Zamawiającego. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub
robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało wykonawcy do żądania
dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej lub STWiOR.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1072736,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1216579,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1072736,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WOD-BUD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 008020605
7.3.3) Ulica: ul. Piłsudskiego 12/1
7.3.4) Miejscowość: Kraśnik
7.3.5) Kod pocztowy: 23-200
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE,
POSZERZENIA, POBOCZA, ZJAZDY
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1072736,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rem. drogi gminnej realiz. w ramach inwest. pn. "Przebudowa nawierzchni drogi publicznej nr 112383D położonej na działce 279/3 obręb Bolków 0002 - ul. Bema" realizowany w dwóch etapach - Etap I i II"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1845R Szebnie - Chrząstówka - Przybówka w km 1+960 - 2+000 wraz z rozbiórką mostu i wykonaniem przepustu w km 1+979 na potoku Szebnianka w miejscowości Chrząstówka
- Remonty i przebudowy dróg w Gminie Jasienica
- Modernizacja nawierzchni drogi leśnej nr 46 w leśnictwie Kamieńczyk
- Budowa chodnika dla pieszych przy drodze powiatowej Nr 1 206 R Wola Raniżowska w km 2 + 060 - 2 + 767
- Budowa budynku biurowego - podwójnej kancelarii leśnictw w Zimnej Wodzie wraz z niezbędną infrastrukturą (II)
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.