Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00386788/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-07
- 2023/BZP 00432397/01 - Wynik z dnia 2023-10-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu krasnostawskiego
w latach 2023 – 2026 (trzy sezony zimowe)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W KRASNYMSTAWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110199172
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Borowa 6
1.5.2.) Miejscowość: Krasnystaw
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-300
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdp-krasnystaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zdpkrasnystaw.bipstrona.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/zdpkrasnystaw1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka organizacyjna administracji samorządowej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Jednostka organizacyjna administracji samorządowej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu krasnostawskiegow latach 2023 – 2026 (trzy sezony zimowe)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-90dcb931-4d79-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00438306
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00024409/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu krasnostawskiego w latach 2023 – 2027 (cztery sezony zimowe).
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00386788
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPZP.3610.14.2023.AW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 496448,55 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 – Nośnik dla posypywarki napędzanej kołem (ZDP/2K) i pługa jednostronnego (teren powiatu wg dyspozycji Zamawiającego, szacunkowa ilość km/sezon wynosi – 3230, strefa Nr 2 - przewidywany obszar ZUD)Przedmiot zamówienia obejmuje usługę odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej oraz utrzymania w gotowości sprzętu do zimowego utrzymania dróg.
Praca sprzętu odbywać się będzie na wezwanie i wg dyspozycji Zamawiającego. Zamawiający zabezpiecza materiały do zwalczania śliskości zimowej. Łącznie zimowym utrzymaniem objęto 410,601 km dróg powiatowych (wykaz dróg zał. nr 13 i standardy ZUD zał. nr 14, mapa sytuacyjna zał. nr 15). Szczegółowe warunki określa: Specyfikacja techniczna sprzętu oraz warunków wykonywana usług posypywarek i pługa odśnieżnego do zimowego utrzymania dróg (zał. nr 12).
Za okresy zimowe uważane są sezony:
I. od 01.11.2023 r. do 30.04.2024 r.,
II. od 01.11.2024 r. do 30.04.2025 r.,
III. od 01.11.2025 r. do 30.04.2026 r.,
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 147716,69 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 – Nośnik dla posypywarki napędzanej hydraulicznie z samochodu (ZDP/1K) i pługa jednostronnego (teren powiatu wg dyspozycji Zamawiającego, szacunkowa ilość km/sezon wynosi – 3230, strefa Nr 3 - przewidywany obszar ZUD)Przedmiot zamówienia obejmuje usługę odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej oraz utrzymania w gotowości sprzętu do zimowego utrzymania dróg.
Praca sprzętu odbywać się będzie na wezwanie i wg dyspozycji Zamawiającego. Zamawiający zabezpiecza materiały do zwalczania śliskości zimowej. Łącznie zimowym utrzymaniem objęto 410,601 km dróg powiatowych (wykaz dróg zał. nr 13 i standardy ZUD zał. nr 14, mapa sytuacyjna zał. nr 15). Szczegółowe warunki określa: Specyfikacja techniczna sprzętu oraz warunków wykonywana usług posypywarek i pługa odśnieżnego do zimowego utrzymania dróg (zał. nr 12).
Za okresy zimowe uważane są sezony:
I. od 01.11.2023 r. do 30.04.2024 r.,
II. od 01.11.2024 r. do 30.04.2025 r.,
III. od 01.11.2025 r. do 30.04.2026 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 147716,69 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 – Nośnik dla posypywarki napędzanej silnikiem (ZDP/4) i pługa jednostronnego (teren powiatu wg dyspozycji Zamawiającego, szacunkowa ilość km/sezon wynosi – 3230, strefa Nr 4 - przewidywany obszar ZUD)Przedmiot zamówienia obejmuje usługę odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej oraz utrzymania w gotowości sprzętu do zimowego utrzymania dróg.
Praca sprzętu odbywać się będzie na wezwanie i wg dyspozycji Zamawiającego. Zamawiający zabezpiecza materiały do zwalczania śliskości zimowej. Łącznie zimowym utrzymaniem objęto 410,601 km dróg powiatowych (wykaz dróg zał. nr 13 i standardy ZUD zał. nr 14, mapa sytuacyjna zał. nr 15). Szczegółowe warunki określa: Specyfikacja techniczna sprzętu oraz warunków wykonywana usług posypywarek i pługa odśnieżnego do zimowego utrzymania dróg (zał. nr 12).
Za okresy zimowe uważane są sezony:
I. od 01.11.2023 r. do 30.04.2024 r.,
II. od 01.11.2024 r. do 30.04.2025 r.,
III. od 01.11.2025 r. do 30.04.2026 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 135176,57 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4 – Nośnik z posypywarką i pługiem jednostronnym (teren powiatu wg dyspozycji Zamawiającego, szacunkowa ilość km/sezon wynosi – 1300, strefa Nr 8 - przewidywany obszar ZUD)Przedmiot zamówienia obejmuje usługę odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej oraz utrzymania w gotowości sprzętu do zimowego utrzymania dróg.
Praca sprzętu odbywać się będzie na wezwanie i wg dyspozycji Zamawiającego. Zamawiający zabezpiecza materiały do zwalczania śliskości zimowej. Łącznie zimowym utrzymaniem objęto 410,601 km dróg powiatowych (wykaz dróg zał. nr 13 i standardy ZUD zał. nr 14, mapa sytuacyjna zał. nr 15). Szczegółowe warunki określa: Specyfikacja techniczna sprzętu oraz warunków wykonywana usług posypywarek i pługa odśnieżnego do zimowego utrzymania dróg (zał. nr 12).
Za okresy zimowe uważane są sezony:
I. od 01.11.2023 r. do 30.04.2024 r.,
II. od 01.11.2024 r. do 30.04.2025 r.,
III. od 01.11.2025 r. do 30.04.2026 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 54405,43 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część Nr 5 – Nośnik dla pługa ciężkiego dwustronnego (teren powiatu wg dyspozycji Zamawiającego, szacunkowa ilość km/sezon wynosi – 250).Przedmiot zamówienia obejmuje usługę odśnieżania oraz utrzymania w gotowości sprzętu do zimowego utrzymania dróg.
Praca sprzętu odbywać się będzie na wezwanie i wg dyspozycji Zamawiającego. Zamawiający zabezpiecza materiały do zwalczania śliskości zimowej. Łącznie zimowym utrzymaniem objęto 410,601 km dróg powiatowych (wykaz dróg zał. nr 13 i standardy ZUD zał. nr 14, mapa sytuacyjna zał. nr 15). Szczegółowe warunki określa: Specyfikacja techniczna sprzętu oraz warunków wykonywana usług posypywarek i pługa odśnieżnego do zimowego utrzymania dróg (zał. nr 12).
Za okresy zimowe uważane są sezony:
I. od 01.11.2023 r. do 30.04.2024 r.,
II. od 01.11.2024 r. do 30.04.2025 r.,
III. od 01.11.2025 r. do 30.04.2026 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 11433,18 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 219187,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 219187,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 219187,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Uchański Tadeusz Prace Ziemne i Transportowe
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9461229739
7.3.3) Ulica: ul. Plagego i Laśkiewicza 13/31
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-317
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 219187,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-04-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKACH I WOKÓŁ BUDYNKÓW SĄDU APELACYJNEGO W SZCZECINIE
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim
- Utrzymanie czystości i zimowe utrzymanie ulic administrowanych przez Powiat Pyrzycki w okresie od 01.06.2024 do 31.03.2025 na terenie miasta Pyrzyce
- "Bieżące utrzymanie dróg na terenie Nadleśnictwa Orneta w 2024 roku"
- USŁUGI UTRZYMANIA STANU SANITARNO - PORZĄDKOWEGO NIERUCHOMOŚCI WRAZ Z TERENAMI PRZYNALEŻNYMI NA NIERUCHOMOŚCIACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ŁÓDZKIE NIERUCHOMOŚCI SP. Z O.O.
- Świadczenie usługi sprzątania powierzchni wewnętrznych budynków oraz terenów zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy - 2 części
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.