Ogłoszenie z dnia 2022-11-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00396374/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa szybu windowego wraz z dostawą i montażem windy w budynku Urzędu Gminy w Skarżysku Kościelnym.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Skarżysko Kościelne
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010168
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościelna 2a
1.5.2.) Miejscowość: Skarżysko Kościelne
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-115
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 2714466
1.5.8.) Numer faksu: 412714481
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: koscielne@skarzysko.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.skarzysko.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://skarzyskokoscielne.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa szybu windowego wraz z dostawą i montażem windy w budynku Urzędu Gminy w Skarżysku Kościelnym.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d8db2cb9-4e3c-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00437876
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019357/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Przebudowa szybu windowego wraz z dostawą i montażem windy w budynku Urzędu Gminy Skarżysko Kościelne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00396374/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: In.III.271.20.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Głównym celem wykonania zamówienia jest dostosowanie budynku Urzędu Gminy do wymagań dotyczących dostępu osób niepełnosprawnych na drugą kondygnację budynku.
Wykonanie projektu budowlanego -wykonawczego wraz z wymaganymi opiniami, uzgodnieniami – opracowany w formie dokumentacji technicznej, niezbędnej do uzyskania pozwolenia na budowę uzyskania koniecznych decyzji, opinii uzgodnień zabudowy dźwigu osobowego z adaptacją istniejącego szybu windowego przez osobę posiadającą wymagane prawem uprawnienia budowlane.
Uzyskania wymaganych prawem zgód na realizację prac określonych w projekcie. Uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę
Wykonanie prac budowlanych na podstawie opracowanego projektu budowlanego.
Roboty budowlane zabudowy dźwigu osobowego obejmować będą:
Wykucia w istniejącym szybie otworów drzwiowych z ewentualnym wykonaniem nadproży.
Wykonania prac adaptacyjnych szybu windowego polegających między innymi na oczyszczeniu podszybia, otynkowaniu szybu i umalowaniu farbą niepylącą od wewnątrz.
Montażu instalacji oświetleniowej szybu.
Zaprojektowaniu i wykonaniu instalacji elektrycznej zasilającej dźwig.
Wykucie bruzd i ułożenie okablowania i rozdzielnic.
Montaż urządzenia dźwigowego
Montaż kaset wezwań na przystankach i piętrowskazywaczy.
Montaż przewodów niskoprądowych na potrzeby systemu komunikacji alarmowej.
Uzupełnienie tynków wewnętrznych i uszkodzonych posadzek
Uzupełnienie malowania po naprawie tynków.
Wywiezienie i utylizacja gruzu powstałego podczas prac.
Uruchomienie windy i przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi dźwigu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42416100-6 - Windy
45313000-4 - Instalowanie wind i ruchomych schodów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Jak Zamawiający podał w Specyfikacji Warunków Zamówienia zadanie inwestycyjne objęte niniejszym postępowanie dofinansowane jest ze środków Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 otrzymanych w ramach konkursu Rosnąca Odporność. Instytucja finansująca – Wojewoda Świętokrzyski zobowiązał Zamawiającego, by otrzymane środki zostały wydatkowane w 2022 roku. Tymczasem z zapytań Wykonawców zainteresowanych przetargiem wynika, że jest więcej niż prawdopodobne, że całość robót objętych postępowaniem wykroczy poza rok budżetowy 2022. Zamawiający uzyskał przy tym opinię autora programu funkcjonalno-użytkowego stanowiącego załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia w niniejszym postępowaniu, że obawy Wykonawców co do braku możliwości zachowania wskazanego terminu są słuszne. W tej sytuacji dalsze prowadzenie niniejszego postępowania stało się niezasadne. O ile bowiem w przypadku Wykonawców takie przesunięcie terminu skutkowałoby jedynie naliczeniem przez Zamawiającego kar umownych, o tyle z punktu widzenia Zamawiającego byłaby to sytuacja, w której wraz z końcem roku 2022 nie posiadałby on środków na uiszczenie wynagrodzenia za wykonane roboty.Jednocześnie Zamawiający zamierza w dalszej kolejności uzyskać promesę Instytucji Finansującej o możliwości na przeniesienie środków przeznaczonych na objętą niniejszym postępowaniem inwestycję na przyszły rok budżetowy i ponowić postępowanie zachowując warunki konkurencyjności i przepisy PZP.
Ponieważ wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione, Zamawiający unieważnia całość postepowania jeszcze przed terminem otwarcia ofert.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż dźwigu osobowego w budynku Toksykologii Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- BUDOWA/REMONT/WYKOŃCZENIE WRAZ Z DOPOSAŻENIEM POMIESZCZEŃ PRZEZNACZONYCH POD DZIAŁALNOŚĆ KULTURALNĄ W BUDYNKU GMINNEGO OŚRODKA KULTURY W NIEGOWIE
- Dobudowa windy do budynku Liceum Ogólnokształcącego im. M. Skłodowskiej-Curie w Czechowicach-Dziedzicach przy ul. Konopnickiej 9
- Dostawa i montaż dwóch platform dla niepełnosprawnych w budynku Szkoły Podstawowej w Janowie Lubelskim
- Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania pn. "Modernizacja Oddziału nefrologicznego w Szpitalu Wojewódzkim im. Jana Pawła II w Bełchatowie"
- Dostawa i montaż platform pionowych przystosowanych do transportu osób z niepełnosprawnościami dla ,,BARKA" Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Janowie Lubelskim
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.