eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skarżysko Kościelne › Przebudowa szybu windowego wraz z dostawą i montażem windy w budynku Urzędu Gminy w Skarżysku Kościelnym.



Ogłoszenie z dnia 2022-11-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa szybu windowego wraz z dostawą i montażem windy w budynku Urzędu Gminy w Skarżysku Kościelnym.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Skarżysko Kościelne

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010168

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościelna 2a

1.5.2.) Miejscowość: Skarżysko Kościelne

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-115

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 2714466

1.5.8.) Numer faksu: 412714481

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: koscielne@skarzysko.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.skarzysko.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://skarzyskokoscielne.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa szybu windowego wraz z dostawą i montażem windy w budynku Urzędu Gminy w Skarżysku Kościelnym.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d8db2cb9-4e3c-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00437876

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019357/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Przebudowa szybu windowego wraz z dostawą i montażem windy w budynku Urzędu Gminy Skarżysko Kościelne

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00396374/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: In.III.271.20.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Głównym celem wykonania zamówienia jest dostosowanie budynku Urzędu Gminy do wymagań dotyczących dostępu osób niepełnosprawnych na drugą kondygnację budynku.
Wykonanie projektu budowlanego -wykonawczego wraz z wymaganymi opiniami, uzgodnieniami – opracowany w formie dokumentacji technicznej, niezbędnej do uzyskania pozwolenia na budowę uzyskania koniecznych decyzji, opinii uzgodnień zabudowy dźwigu osobowego z adaptacją istniejącego szybu windowego przez osobę posiadającą wymagane prawem uprawnienia budowlane.
Uzyskania wymaganych prawem zgód na realizację prac określonych w projekcie. Uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę
Wykonanie prac budowlanych na podstawie opracowanego projektu budowlanego.

Roboty budowlane zabudowy dźwigu osobowego obejmować będą:

Wykucia w istniejącym szybie otworów drzwiowych z ewentualnym wykonaniem nadproży.
Wykonania prac adaptacyjnych szybu windowego polegających między innymi na oczyszczeniu podszybia, otynkowaniu szybu i umalowaniu farbą niepylącą od wewnątrz.
Montażu instalacji oświetleniowej szybu.
Zaprojektowaniu i wykonaniu instalacji elektrycznej zasilającej dźwig.
Wykucie bruzd i ułożenie okablowania i rozdzielnic.
Montaż urządzenia dźwigowego
Montaż kaset wezwań na przystankach i piętrowskazywaczy.
Montaż przewodów niskoprądowych na potrzeby systemu komunikacji alarmowej.
Uzupełnienie tynków wewnętrznych i uszkodzonych posadzek
Uzupełnienie malowania po naprawie tynków.
Wywiezienie i utylizacja gruzu powstałego podczas prac.
Uruchomienie windy i przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi dźwigu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42416100-6 - Windy

45313000-4 - Instalowanie wind i ruchomych schodów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Jak Zamawiający podał w Specyfikacji Warunków Zamówienia zadanie inwestycyjne objęte niniejszym postępowanie dofinansowane jest ze środków Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 otrzymanych w ramach konkursu Rosnąca Odporność. Instytucja finansująca – Wojewoda Świętokrzyski zobowiązał Zamawiającego, by otrzymane środki zostały wydatkowane w 2022 roku. Tymczasem z zapytań Wykonawców zainteresowanych przetargiem wynika, że jest więcej niż prawdopodobne, że całość robót objętych postępowaniem wykroczy poza rok budżetowy 2022. Zamawiający uzyskał przy tym opinię autora programu funkcjonalno-użytkowego stanowiącego załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia w niniejszym postępowaniu, że obawy Wykonawców co do braku możliwości zachowania wskazanego terminu są słuszne. W tej sytuacji dalsze prowadzenie niniejszego postępowania stało się niezasadne. O ile bowiem w przypadku Wykonawców takie przesunięcie terminu skutkowałoby jedynie naliczeniem przez Zamawiającego kar umownych, o tyle z punktu widzenia Zamawiającego byłaby to sytuacja, w której wraz z końcem roku 2022 nie posiadałby on środków na uiszczenie wynagrodzenia za wykonane roboty.
Jednocześnie Zamawiający zamierza w dalszej kolejności uzyskać promesę Instytucji Finansującej o możliwości na przeniesienie środków przeznaczonych na objętą niniejszym postępowaniem inwestycję na przyszły rok budżetowy i ponowić postępowanie zachowując warunki konkurencyjności i przepisy PZP.
Ponieważ wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione, Zamawiający unieważnia całość postepowania jeszcze przed terminem otwarcia ofert.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.