eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wołczyn › Budowa kanalizacji sanitarnej w Świniarach Wielkich i Krzywiczynach



Ogłoszenie z dnia 2022-11-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kanalizacji sanitarnej w Świniarach Wielkich i Krzywiczynach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wołczyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413030

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dworcowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Wołczyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-250

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 774188340

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@wolczyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolczyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/652138

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa kanalizacji sanitarnej w Świniarach Wielkich i Krzywiczynach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4778c828-148f-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00437638

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026222/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa kanalizacji sanitarnej w Świniarach Wielkich i Krzywiczynach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00308043/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZBF.271.10.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4883849,49 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie realizowane z podziałem na trzy etapy.

Całkowity zakres rzeczowy etapu I przedsięwzięcia obejmuje wykonanie:
Całkowity zakres rzeczowy branży sanitarnej etapu I część 1 obejmuje wykonanie:
- kanałów grawitacyjnych głównych z rur Ø200mm PVC-U - 67,0 m;
- studni rewizyjnych Ø1000mm betonowych - 1 szt.;
- studzienek inspekcyjnych Ø425mm z tworzywa sztucznego - 2 szt.;
- systemowej studzienki rozprężnej Ø1000mm z tworzyw sztucznych – 1 szt.
- rurociągu tłocznego sieciowego RSW-2 dla przepompowni sieciowej PSW-2 z rur PE 100-RC SDR 17 PN10 o średnicy 110x6,6mm - 1492,0 m;
- studzienek rewizyjnych Ø1200mm betonowych na rurociągu tłocznym - 6 kpl.;

Całkowity zakres rzeczowy branży sanitarnej etapu I część 2 obejmuje wykonanie:
- kanałów grawitacyjnych z rur Ø160mm PVC-U - 14,5 m;
- studzienek inspekcyjnych Ø425mm z tworzywa sztucznego - 3 szt.;

Całkowity zakres rzeczowy etapu II przedsięwzięcia obejmuje wykonanie sieci kanalizacyjnej objętej pozwoleniem na budowę:
▪ odcinka rurociągu tłocznego sieciowego RSW-2 dla przepompowni sieciowej PSW-2 z rur PE 100-RC SDR 17 PN10 o średnicy 110x6,6mm - 71,0 m.

Całkowity zakres rzeczowy etapu III przedsięwzięcia obejmuje wykonanie:
1)W zakresie wykonania sieci kanalizacyjnej objętej pozwoleniem na budowę:
▪ kanałów grawitacyjnych głównych z rur Ø200mm PVC-U - 1883,5 m;
▪ studni rewizyjnych Ø1000mm betonowych - 51 szt.;
▪ studni rewizyjnych Ø1000mm betonowych z kratą koszową - 2 szt.;
▪ studzienek inspekcyjnych Ø425mm z tworzywa sztucznego - 11 szt.;
▪ systemowej studzienki rozprężnej Ø1000mm z tworzyw sztucznych – 1 szt.
▪ sieciowej przepompowni ścieków PSW-1 z wyposażeniem wewnętrznym,
sterowaniem, zasilaniem energetycznym i zagospodarowaniem terenu - 1 kpl.;
▪ sieciowej przepompowni ścieków PSW-2 z wyposażeniem wewnętrznym,
sterowaniem, zasilaniem energetycznym i zagospodarowaniem terenu - 1 kpl.;
▪ rurociągu tłocznego sieciowego RSW-1 dla przepompowni sieciowej PSW-1
z rur PE 100-RC SDR 17 PN10 o średnicy 90x5,4mm - 213,0 m;
▪ rurociągu tłocznego sieciowego RSW-2 dla przepompowni sieciowej PSW-2
z rur PE 100-RC SDR 17 PN10 o średnicy 110x6,6mm - 1092,0 m;
▪ studzienek rewizyjnych Ø1200mm betonowych na rurociągu tłocznym - 4 kpl.;
1) W zakresie wykonania przyłączy kanalizacyjnych:
▪ kanałów grawitacyjnych z rur Ø200mm PVC-U - 65,5 m;
▪ kanałów grawitacyjnych z rur Ø160mm PVC-U - 942,5 m;
▪ studni rewizyjnych Ø1000mm betonowych - 4 szt.;
▪ studzienek inspekcyjnych Ø425mm z tworzywa sztucznego - 58 szt.;
2) W zakresie wykonania podłączeń instalacji wewnętrznej:
▪ kanałów grawitacyjnych z rur Ø160mm PVC-U - 177,5 m;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5762195,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6066355,07 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5762195,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budownictwa Ogólnego DROBUD Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7543191172

7.3.3) Ulica: Kępska

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-129

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonawca zamierza powierzyć firmie Zakład Budownictwa Ogólnego DROBUD Anna Stryczek-Janicka ul. Kępska 10, 45-129 Opole wykonanie części robót związanych z budową kanalizacji sanitarnej na każdym z etapów robót budowlanych.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5762195,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.