eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasnystaw › Modernizacja łazienek w Placówkach Opiekuńczo -Wychowawczych z przystosowaniem dla osób z niepełnosprawnością przy ul. Mickiewicza 1 w Krasnymstawie



Ogłoszenie z dnia 2023-10-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja łazienek w Placówkach Opiekuńczo -Wychowawczych
z przystosowaniem dla osób z niepełnosprawnością przy ul. Mickiewicza 1 w Krasnymstawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Administracyjne Placówek Opiekuńczo - Wychowawczych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000739188

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza

1.5.2.) Miejscowość: Krasnystaw

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-300

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 (82) 576 37 43

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: capow@domdzieckawkrasnymstawie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: domdzieckawkrasnymstawie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0edfe0af-2523-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Działalność opiekuńczo-wychowawcza na rzecz dzieci i młodzieży

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja łazienek w Placówkach Opiekuńczo -Wychowawczych
z przystosowaniem dla osób z niepełnosprawnością przy ul. Mickiewicza 1 w Krasnymstawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0edfe0af-2523-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00436829

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00057624/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja łazienek w Placówkach Opiekuńczo -Wychowawczych z przystosowaniem dla osób z niepełnosprawnością przy ul. Mickiewicza 1 w Krasnymstawie.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00313386

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CAPOW/02/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 269309,92 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji łazienek w Placówkach Opiekuńczo -Wychowawczych z przystosowaniem dla osób z niepełnosprawnością przy ul. Mickiewicza 1 w Krasnymstawie.
2. Zakres zamówienia obejmuje 3 łazienki, w których należy wykonać w szczególności:
- skucie glazury i terakoty
- wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej
- demontaż białego montażu
- ułożenie glazury i gresu antypoślizgowego
- wymiana kabin z HPL
- zakup i montaż białego montażu
- zakup i montaż uchwytów dla niepełnosprawnych
- zakup i montaż stolarki o szerokości drzwi 90 cm
- roboty malarskie
- montaż wentylatorów wywiewnych z instalacją elektryczną
- wymiana opraw oświetleniowych
3. Szczegółowy zakres prac i sposób ich wykonania określa Załącznik nr 1 do SWZ,
który zawiera:
1) Dokumentacja projektowa zawierająca inwentaryzacje łazienek przed i po planowanej modernizacji,
2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiORB)
3) Przedmiar robót
Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 4.4.1) oraz STWIORB. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 4.4 1) oraz STWIORB.
4. Dodatkowe wymagania i informacje.
1) Zamawiający informuje, iż prace remontowe stanowiące przedmiot niniejszego postępowania będą realizowane w obrębie czynnego obiektu użyteczności publicznej, który musi na bieżąco funkcjonować. W związku z powyższym cena oferty musi w sobie zawierać wszelkie koszty związane z utrudnieniami przy realizacji robót związanymi z zabezpieczeniem stałego dostępu do obiektu oraz stałego ograniczania uciążliwości prowadzenia prac budowlanych, a przede wszystkim:
- sprzątanie na bieżąco,
- zabezpieczanie ciągów komunikacyjnych przed zniszczeniem,
- wykonywanie oddzieleń tymczasowych miejsc prowadzenia prac od pozostałych części budynku tak, żeby zminimalizować przedostawanie się zanieczyszczeń poza obszar wykonywania robót,
- przygotowanie pomieszczeń do remontu,
- roboty uciążliwe – powodujące hałas, drgania, zapylenie nieprzyjemne zapachy lub zanieczyszczenie powietrza substancjami szkodliwymi – Wykonawca będzie realizował poza godzinami i dniami pracy Zamawiającego.
2) Zamawiający dopuszcza możliwość wykonywania prac w każdym dniu kalendarzowym.
3) Dostawy materiałów i elementów powinny odbywać się sukcesywnie, ze względu na brak powierzchni magazynowej w budynku i jego otoczeniu.
4) Wykonawca zobowiązany jest przyjąć taką organizację prac, która umożliwi użytkownikom obiektu korzystanie w okresie robót budowlanych z co najmniej jednej łazienki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45442110-1 - Malowanie budynków

45431000-7 - Kładzenie płytek

45410000-4 - Tynkowanie

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45442100-8 - Roboty malarskie

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 269309,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 370454,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 269309,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Best Job Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5632444521

7.3.3) Ulica: Krzywa 37/12

7.3.4) Miejscowość: Chełm

7.3.5) Kod pocztowy: 22-100

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 269309,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-13

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.