eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stare Babice › Modernizacja szatni w Szkole Podstawowej w Koczargach Starych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja szatni w Szkole Podstawowej w Koczargach Starych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stare Babice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271855

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 32

1.5.2.) Miejscowość: Stare Babice

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-082

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@stare-babice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://starebabice.bip.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://starebabice.bip.net.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja szatni w Szkole Podstawowej w Koczargach Starych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e9b5b539-3fdf-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00436357

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00370325/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIZiF.271.42.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w Szkole Podstawowej w Koczargach Starych przy ul. Akacjowej 12 polegających na modernizacji szatni w budynku szkoły, obejmujących boksy szatniowe i ścianę od strony korytarza.
2. Przedmiot zamówienia (z prawem opcji) obejmuje wykonanie m.in.:
1) zamówienie gwarantowane - zamówienie, które zostanie uruchomione przez Zamawiającego obligatoryjnie w ramach niniejszej umowy, tj. wykonanie części robót budowlanych tj. roboty budowlane obejmujące 4 boksy szatniowe oraz ścianę od strony korytarza:
a) demontaż ścianek – 3 szt.,
b) wymiana płyt kartonowo gipsowych przy oknach dachowych – ok. 8 m.b.,
c) gruntowanie, wykonanie gładzi, malowanie ścian i sufitów – ok. 220 m2,
d) wykonanie cokołów z płytek – ok. 12 m.b.,
e) demontaż starych lamp oświetleniowych i montaż nowych lamp z czujnikiem ruchu
– 4 szt.,
f) wzmocnienie spękanych ścian - ok. 40 m2,
g) wymiana okapów do rekuperacji – 2 szt.,
h) wniesienie, ustawienie i montaż szafek ubraniowych, dostarczonych przez Zamawiającego – 60 szt.,
i) usunięcie lamperii na ścianie od strony korytarza ok. 55 m2,
j) wykonanie tynku, gruntowanie ściany i gładzi oraz malowanie farbą ściany od strony korytarza – ok. 84 m2,
k) demontaż starych drewnianych drzwi – 11 szt.,
l) wykonanie ściany kartonowo gipsowej z wygłuszeniem wełną – ok. 16 m2,
m) wtopienie trwałej taśmy na posadowionej ściance kartonowo gipsowej – ok. 32 m2.
2) zamówienie opcjonalne – zamówienie, które może zostać uruchomione przez Zamawiającego po wykonaniu zamówienia gwarantowanego, oraz w miarę posiadanych środków, tj. modernizacja kolejnych boksów szatniowych w opcji nr 1 lub w opcji nr 2:
a) opcja nr 1 – modernizacja obejmująca 3 boksy szatniowe:
- wymiana płyt kartonowo gipsowych przy oknach dachowych – ok. 6 m.b.,
- gruntowanie, wykonanie gładzi, malowanie ścian i sufitów – ok. 164 m2,
- wykonanie cokołów z płytek – ok. 9 m.b.,
- demontaż lamp oświetleniowych i montaż nowych lamp z czujnikiem ruchu – 4 szt.,
- wzmocnienie spękanych ścian - ok. 30 m2,
- wymiana okapów do rekuperacji – 1 szt.,
- demontaż ścianek – 2 szt.,
- wniesienie, ustawienie i montaż szafek ubraniowych, dostarczonych przez Zamawiającego – 45 szt.
b) opcja nr 2 – modernizacja obejmująca 6 boksów szatniowych:
- wymiana płyt kartonowo gipsowych przy oknach dachowych – ok. 12 m.b.,
- gruntowanie, wykonanie gładzi, malowanie ścian i sufitów – ok. 327 m2,
- wykonanie cokołów z płytek – ok. 18 m.b.,
- demontaż lamp oświetleniowych i montaż nowych lamp z czujnikiem ruchu – 7 szt.,
- wzmocnienie spękanych ścian - ok. 30 m2,
- wymiana okapów do rekuperacji – 1 szt.,
- demontaż ścianek – 4 szt.,
- wniesienie, ustawienie i montaż szafek ubraniowych, dostarczonych przez Zamawiającego – 45 szt.;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39360 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149200 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39360 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nierówno Pod Sufitem Agnieszka Majewska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9521978836

7.3.3) Ulica: Wiosenna

7.3.4) Miejscowość: Łaźniew

7.3.5) Kod pocztowy: 05-870

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39360 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.