eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Sukcesywne dostawy dań instant - wraz z rozładunkiem w magazynach 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w zakresie 4 części.



Ogłoszenie z dnia 2022-11-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy dań instant – wraz z rozładunkiem w magazynach 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w zakresie 4 części.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061402337

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 2F

1.5.2.) Miejscowość: Zamość

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 261181536

1.5.8.) Numer faksu: 261181607

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32wog.zampub@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.32wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/32wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Wojskowa Jednostka Budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostawy dań instant – wraz z rozładunkiem w magazynach 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w zakresie 4 części.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a8965f99-511a-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00435876

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00086277/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.21 Dostawa dań instant

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00404007/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/53/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 140400,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy dań instant w zakresie CZĘŚĆ I: sukcesywne dostawy dań instant do miejscowości Zamość, tj.: danie instant - makaron carbonara, danie instant - makron w sosie gulaszowym, danie instant - makron w sosie pieczarkowym, danie instant - puree ziemniaczane z boczkiem i cebulką, danie instant - puree ziemniaczane z klopsikami i cebulką, danie instant - spaghetti po bolońsku, zupa instant - barszcze czerwony z grzankami, zupa instant - rosół z kury z makaronem, zupa instant - zupa grochowa z grzankami, zupa instant - zupa pieczarkowa z grzankami , zupa instant - zupa pomidorowa z makaronem, zupa instant - żurek z grzankami.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr I określają:
1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr: I, II, III, IV – stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ;
2) Wykaz asortymentowo-ilościowy do poszczególnych miejsc dostaw
w zakresie części nr I – stanowiący Załącznik nr 2a do SWZ;

4.5.3.) Główny kod CPV: 15894300-4 - Dania gotowe

4.5.5.) Wartość części: 32400,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy dań instant w zakresie CZĘŚĆ II: sukcesywne dostawy dań instant do miejscowości Lublin, tj.: danie instant - makaron carbonara, danie instant - makron w sosie gulaszowym, danie instant - makron w sosie pieczarkowym, danie instant - puree ziemniaczane z boczkiem i cebulką, danie instant - puree ziemniaczane z klopsikami i cebulką, danie instant - spaghetti po bolońsku, zupa instant - barszcze czerwony z grzankami, zupa instant - rosół z kury z makaronem, zupa instant - zupa grochowa z grzankami, zupa instant - zupa pieczarkowa z grzankami, zupa instant - zupa pomidorowa z makaronem, zupa instant - żurek z grzankami.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr II określają:
1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr: I, II, III, IV – stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ;
2) Wykaz asortymentowo-ilościowy do poszczególnych miejsc dostaw
w zakresie części nr II– stanowiący Załącznik nr 2b do SWZ;

4.5.3.) Główny kod CPV: 15894300-4 - Dania gotowe

4.5.5.) Wartość części: 27000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy dań instant w zakresie CZĘŚĆ III: sukcesywne dostawy dań instant do miejscowości Chełm, tj.: danie instant - makaron carbonara, danie instant - makron w sosie gulaszowym, danie instant - makron w sosie pieczarkowym, danie instant - puree ziemniaczane z boczkiem i cebulką, danie instant - puree ziemniaczane z klopsikami i cebulką, danie instant - spaghetti po bolońsku, zupa instant - barszcze czerwony z grzankami, zupa instant - rosół z kury z makaronem, zupa instant - zupa grochowa z grzankami, zupa instant - zupa pieczarkowa z grzankami, zupa instant - zupa pomidorowa z makaronem, zupa instant - żurek z grzankami.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr III określają:
1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr: I, II, III, IV – stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ;
2) Wykaz asortymentowo-ilościowy do poszczególnych miejsc dostaw
w zakresie części nr III – stanowiący Załącznik nr 2c do SWZ;

4.5.3.) Główny kod CPV: 15894300-4 - Dania gotowe

4.5.5.) Wartość części: 54000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy dań instant w zakresie CZĘŚĆ IV: sukcesywne dostawy dań instant do miejscowości Hrubieszów, tj.: danie instant - makaron carbonara, danie instant - makron w sosie gulaszowym, danie instant - makron w sosie pieczarkowym, danie instant - puree ziemniaczane z boczkiem i cebulką, danie instant - puree ziemniaczane
z klopsikami i cebulką, danie instant - spaghetti po bolońsku, zupa instant - barszcze czerwony z grzankami, zupa instant - rosół z kury z makaronem, zupa instant - zupa grochowa z grzankami, zupa instant - zupa pieczarkowa
z grzankami, zupa instant - zupa pomidorowa z makaronem, zupa instant - żurek z grzankami.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr IV określają:
1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr: I, II, III, IV – stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ;
2) Wykaz asortymentowo-ilościowy do poszczególnych miejsc dostaw
w zakresie części nr IV– stanowiący Załącznik nr 2d do SWZ;

4.5.3.) Główny kod CPV: 15894300-4 - Dania gotowe

4.5.5.) Wartość części: 27000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: w przedmiotowym postępowaniu W ZAKRESIE CZĘŚCI NR I nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022. poz. 1710 t.j.) – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: w przedmiotowym postępowaniu W ZAKRESIE CZĘŚCI NR II nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022. poz. 1710 t.j.) – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: w przedmiotowym postępowaniu W ZAKRESIE CZĘŚCI NR III nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022. poz. 1710 t.j.) – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: w przedmiotowym postępowaniu W ZAKRESIE CZĘŚCI NR IV nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022. poz. 1710 t.j.) – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.