Ogłoszenie z dnia 2022-11-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00404007/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy dań instant – wraz z rozładunkiem w magazynach 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w zakresie 4 części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061402337
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 2F
1.5.2.) Miejscowość: Zamość
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 261181536
1.5.8.) Numer faksu: 261181607
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32wog.zampub@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.32wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/32wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Wojskowa Jednostka Budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy dań instant – wraz z rozładunkiem w magazynach 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w zakresie 4 części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a8965f99-511a-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00435876
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00086277/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.21 Dostawa dań instant
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00404007/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/53/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 140400,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy dań instant w zakresie CZĘŚĆ I: sukcesywne dostawy dań instant do miejscowości Zamość, tj.: danie instant - makaron carbonara, danie instant - makron w sosie gulaszowym, danie instant - makron w sosie pieczarkowym, danie instant - puree ziemniaczane z boczkiem i cebulką, danie instant - puree ziemniaczane z klopsikami i cebulką, danie instant - spaghetti po bolońsku, zupa instant - barszcze czerwony z grzankami, zupa instant - rosół z kury z makaronem, zupa instant - zupa grochowa z grzankami, zupa instant - zupa pieczarkowa z grzankami , zupa instant - zupa pomidorowa z makaronem, zupa instant - żurek z grzankami.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr I określają:
1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr: I, II, III, IV – stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ;
2) Wykaz asortymentowo-ilościowy do poszczególnych miejsc dostaw
w zakresie części nr I – stanowiący Załącznik nr 2a do SWZ;
4.5.3.) Główny kod CPV: 15894300-4 - Dania gotowe
4.5.5.) Wartość części: 32400,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy dań instant w zakresie CZĘŚĆ II: sukcesywne dostawy dań instant do miejscowości Lublin, tj.: danie instant - makaron carbonara, danie instant - makron w sosie gulaszowym, danie instant - makron w sosie pieczarkowym, danie instant - puree ziemniaczane z boczkiem i cebulką, danie instant - puree ziemniaczane z klopsikami i cebulką, danie instant - spaghetti po bolońsku, zupa instant - barszcze czerwony z grzankami, zupa instant - rosół z kury z makaronem, zupa instant - zupa grochowa z grzankami, zupa instant - zupa pieczarkowa z grzankami, zupa instant - zupa pomidorowa z makaronem, zupa instant - żurek z grzankami.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr II określają:
1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr: I, II, III, IV – stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ;
2) Wykaz asortymentowo-ilościowy do poszczególnych miejsc dostaw
w zakresie części nr II– stanowiący Załącznik nr 2b do SWZ;
4.5.3.) Główny kod CPV: 15894300-4 - Dania gotowe
4.5.5.) Wartość części: 27000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy dań instant w zakresie CZĘŚĆ III: sukcesywne dostawy dań instant do miejscowości Chełm, tj.: danie instant - makaron carbonara, danie instant - makron w sosie gulaszowym, danie instant - makron w sosie pieczarkowym, danie instant - puree ziemniaczane z boczkiem i cebulką, danie instant - puree ziemniaczane z klopsikami i cebulką, danie instant - spaghetti po bolońsku, zupa instant - barszcze czerwony z grzankami, zupa instant - rosół z kury z makaronem, zupa instant - zupa grochowa z grzankami, zupa instant - zupa pieczarkowa z grzankami, zupa instant - zupa pomidorowa z makaronem, zupa instant - żurek z grzankami.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr III określają:
1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr: I, II, III, IV – stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ;
2) Wykaz asortymentowo-ilościowy do poszczególnych miejsc dostaw
w zakresie części nr III – stanowiący Załącznik nr 2c do SWZ;
4.5.3.) Główny kod CPV: 15894300-4 - Dania gotowe
4.5.5.) Wartość części: 54000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy dań instant w zakresie CZĘŚĆ IV: sukcesywne dostawy dań instant do miejscowości Hrubieszów, tj.: danie instant - makaron carbonara, danie instant - makron w sosie gulaszowym, danie instant - makron w sosie pieczarkowym, danie instant - puree ziemniaczane z boczkiem i cebulką, danie instant - puree ziemniaczanez klopsikami i cebulką, danie instant - spaghetti po bolońsku, zupa instant - barszcze czerwony z grzankami, zupa instant - rosół z kury z makaronem, zupa instant - zupa grochowa z grzankami, zupa instant - zupa pieczarkowa
z grzankami, zupa instant - zupa pomidorowa z makaronem, zupa instant - żurek z grzankami.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr IV określają:
1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr: I, II, III, IV – stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ;
2) Wykaz asortymentowo-ilościowy do poszczególnych miejsc dostaw
w zakresie części nr IV– stanowiący Załącznik nr 2d do SWZ;
4.5.3.) Główny kod CPV: 15894300-4 - Dania gotowe
4.5.5.) Wartość części: 27000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: w przedmiotowym postępowaniu W ZAKRESIE CZĘŚCI NR I nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022. poz. 1710 t.j.) – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: w przedmiotowym postępowaniu W ZAKRESIE CZĘŚCI NR II nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022. poz. 1710 t.j.) – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: w przedmiotowym postępowaniu W ZAKRESIE CZĘŚCI NR III nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022. poz. 1710 t.j.) – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: w przedmiotowym postępowaniu W ZAKRESIE CZĘŚCI NR IV nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022. poz. 1710 t.j.) – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- ZRĘBKOWANIE, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW ULEGAJĄCYCH BIODEGRADACJI W POSTACI GAŁĘZI DRZEW I KRZEWÓW
- Roboty budowlane w zakresie: Remont ścian i piwnic wraz z izolacją przeciwwilgociową w budynku nr 10 w miejscowości Jawidz.
- "REMONT NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH MASĄ Z BETONU ASFALTOWEGO DRÓG NA TERENIE MIASTA ZAMOŚĆ W 2024R
- Roboty budowlane w zakresie: Remont budynku nr 1 w kompleksie wojskowym przy ul. 1-go Maja w Woli Uhruskiej.
- Renowacja elewacji podcieni kamienic przy ulicy Staszica numer 21, 23, 25, 27, 29, 31, 33, 35, 37, 39 w Zamościu
- Remont mostu zlokalizowanego na drodze powiatowej nr 3203L Nielisz - Gruszka Duża - Tworyczów w m. Gruszka Duża
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 1 im. Olofa Palmego w Józefowie w roku szkolnym 2024/2025
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej SP43 w Lublinie w roku szkolnym 2024 - 2025
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 12 w Mikołowie w roku szkolnym 2024/2025
- SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO - WYCHOWAWCZEGO W LEŻAJSKU OD 01.07.2024 R. DO 31.12.2024 R. Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Brwinowie przy ul. Żwirowej 16 05-840 Brwinów
więcej: Dania gotowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.